סקר - אוכל בריא מול "שגעונות אוכל"?

אמאדמא

New member
סקר - אוכל בריא מול "שגעונות אוכל"?

השבוע היה פה שרשור של "דברים שבא לי לאכול בהריון" ועלו תשובות מאוד יצירתיות
,תהיתי כיצד זה מתיישב עם העובדה שבהריון יש להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת. אני למשל לא מסוגלת כבר שבוע לאכול בריא, רק המחשבה על ירקות מבושלים /מאודים עושה לי בחילה , מיצי/פירות הדר עושים לי חמוץ, בשר עושה לי בחילה , הכנתי מרק עוף והייתי צריכה לזרוק אותו בגלל שהריח הגעיל אותי, אוכל מבושל איטי ובשר בריא דורש זמן והשקעה והעייפות לא משאירה לי אנרגיות לזה. אני מוצאת את עצמי מחליטה מה לאכול רק לפי הפרמטר "מגעיל/לא מגעיל אותי" שזה לפעמים אצלי ביחס הפוך "לבריא/לא בריא". איך זה אצלכם? (יש פה בכלל מישהו בשעה כזאת? או שרק אני קמתי עכשיו משנת צהריים ואני בדרך לשנת הליילה
)
 

kitcat353

New member
כן זה בעיה רצינית

אני מכינה כמה דברים בכמויות קטנות כי כל פעם לא בא לי על מה שאהבתי אתמול.... אולי ירקות טריים? פירות יבשים? אגוזים? זה דברים שאולי תוכלי לאכול למרות שפחות בא לך וזה בריא. לגבי בשר - תכיני לך סטייק, זה השקעהת זמן של גג 20 דקות, ולא צריך תיבול מיוחד, אז סביר להניח שלא יירד לך התיאבון עד שתגיעי לאכול אותו.. :)
 

big lul

New member
זה קשה בשליש הראשון

ושם באמת עושים פשרות בגלל הבחילות, אבל במהלך החודש השלישי לרוב עוברות הבחילות ואז אוד מומץ להשקיע בתזונה. כמובן שצריך להתחשב במה שמתחשק וטעים, אבל גם להשתדל להכניס לגוף דברים שטובים לך ולתינוק.
 
למעלה