סקררררר

סקררררר../images/Emo182.gif../images/Emo26.gif

מאיפה שמעתם על הטלנובלה החדשה
ממתי אתם כאן בפורום
נדמה לכם שהטלנובלה תהיה מעולה? טובה? או סתם פשוטה
אם היתה לכם היזדמנות....לאיזה שם הייתם משנים ת'טלנובלה
אתם תראו ת'סידרה מהפרק הראשון
וזהו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גרועה בסקרים האלוווווווווווווווווו
אה ושמתם
שאנחנו.....כן אנחנו נהיה הוותיקים של הפורום
 
עונה../images/Emo107.gif

מאיפה שמעתם על הטלנובלה החדשה
אממ, מהאינרטנט בעיקר
ממתי אתם כאן בפורום
מהיום
נדמה לכם שהטלנובלה תהיה מעולה
טובה
או סתם פשוטה
אני מאוד מקווה שהיא תהיה טובה
אם היתה לכם הזדמנות, לאיזה שם הייתם משנים ת'טלנובלה
אממ, לא הייתי, נראה לי שם מתאים
אתם תראו ת'סידרה מהפרק הראשון
כן, אחרת אני לא מבינה את העלילה
וכן, שמתי
שאנחנו נהיה הוותיקים של הפורום
אלינוש מותקית שילייייייייייייייי
 
עונה../images/Emo26.gif../images/Emo99.gif

טלוויזיה..אינטרנט
מעכשיו
אני מקווה שזה יהיה טוב לפחות כמו מיכאלה
רק שלא יהרגו לי בסוף איזה מישו שאני יאהב
אמממ לא יודעת...
יאפ מהפרק הראשון
 
~עונה~

ראיתי שיש פורום חדש בתפוז נכנסתי והבנתי שזה על הטלנובלה הבאה
אהה... מאתמול
הטלנובלה תיהיה מעולה אני בטוחה בזה
לא חשבתי על זה
ברור שאני יראה מהפרק הראשון
 
עונה |ביט|

מאיפה שמעתי על הטלנובלה
אמממ...מאיזה פורום מושלם אחד..מיכאלה קוראים לו
ממתי אני כאן
כבר שניםםםםם
אממ אני מקווה שלא יאכזבו ושיהיה טוב כמו תמיד
איי אפרת
ובטוח שיהיה טוב
איי טלי חחח
אממ..האמת
כל שם
אבל יכול להיות שם נחמד-
משפחת ביט
אמממ...נראה לי שכן...אלא אם כן יהיה ממש ממש גרוע...למרות שגם אז בטח אני ימשיך לראות..מתוך הרגל..
אלין שליטה
ביט שליטה
 
למעלה