©אלינת טעם©
New member
סקררררר../images/Emo182.gif../images/Emo26.gif
מאיפה שמעתם על הטלנובלה החדשה
ממתי אתם כאן בפורום
נדמה לכם שהטלנובלה תהיה מעולה? טובה? או סתם פשוטה
אם היתה לכם היזדמנות....לאיזה שם הייתם משנים ת'טלנובלה
אתם תראו ת'סידרה מהפרק הראשון
וזהו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גרועה בסקרים האלוווווווווווווווווו
אה ושמתם
שאנחנו.....כן אנחנו נהיה הוותיקים של הפורום
מאיפה שמעתם על הטלנובלה החדשה