סקרון.."ותבואו בעדי עדיים"

sahr12

New member
סקרון.."ותבואו בעדי עדיים"

שמתי לב שכל רשתות האופנה התחילו להוסיף..אביזרים נלווים.. שרשרים גדולים..טבעות..צמידים..מה שפעם היה הלוק הערסוואתי לגבר..חחחחחחח הפך להיות טרנדי..ורצינו לשאול..איך זה נראה? בכמה ואם בכלל אתם-ן משתמשים-ות? בנוסף שמתי לב שכביכול אנשים "רציניים" לא שמים עגיל,טבעות..(לא נישואין) זה באמת משפיע על התדמית?? (לא מתייחס כרגע למאמר חזלינו..שאדם ניכר במלבושו וכ"ו) כי זו אופנה..
 

sahr12

New member
סאחתקקקקק..תענה מפורט..

אוהב את התגובות הנרחבות שלך..ובכלל..
 

סמדר ר

New member
מז'תומרת? אני מכינה סט תכשיטים

כמעט לכל בגד .....
מפימו, חרוזים, קריסטלים (תלוי באיזה נסיבות התכשיט יענד ...) יש לי ערימות!!! האיש? אפילו שעון וטבעת נישואין לא עונד .....
 

ק o ם

New member
יפה זה מה שמוצא חן...

אני באופן אישי, לא נוהגת לשפוט ו/או לחלק תוויות לבנאדם עפ"י המראה החיצוני...
 

...Blue

New member
סקרון פחחח..

יום לימודים ארוך צריך בשביל ה"סקרונים" שלך :) שמע אדם ניכר במלבושו..אין מצב שלא וגם אם אנחנו לא רוצים, אנחנו "מתייגים" אותו על סמך בגדיו/בגדיה/אביזרים אופנתיים וכו'.. אבל אין אבל..חייב לסיים משהו ואני לא מרוכז :)
 

sahr12

New member
חחחח גבינת סקי באריזה אישית..3%

כל הקופסא.. 14 עגבניות שרי מזן תמר..טעימות סוףףףףף.... ולחמניית דגנים מלאים...והכול על בסיס בקבוק מים מינראליים 1 וחצי ליטר..חחחחחחחחח
 

מ ס ח ר ר

New member
טוב נו

אני מאוד אוהב את הצמידים הזרוקים האלו בסגנון המזרח. כשהייתי שם אז קניתי לי כמה כאלו, והסתובבתי איתם (כן אני יודע, נסיון נואש להראות צעיר ומגניב), אך כשחזרתי לארץ זה הוכנס אחר כבוד למגירה, ונותר כמזכרת יפה בלבד. טבעת נישואין ? לא יודע למה אין. בתכלס - כמו שאמרת, אנשים רצינים (או כאלו שחושבים עצמם ככאלו) לא ילכו ככה.
 
לפני שאני עונה חשוב לי מאוד לדעת

כשאתה אומר : "ורצינו לשאול......" למי בדיוק אתה מתכוון?..............חחחחחחחחח לפעמים בא לי להתקשט אז אני מתקשטת בלי להתחשב בנורמות (-: מלא צמידים, עגילים גדולים כל מה שבא לי יש לי מלא קישוטים וכשיש לי זמן אני מתאימה צבעים וכאלה אבל לאחרונה אין לי זמן וסבלנות לזה, רק כשממש מתחשק לי. לדעתי ההופעה החיצונית משפיעה על התדמית. אני יודעת שיש סגנון לבוש שבו אני נראית קצת.....איך להגיד.....חושפנית וחופשיה מדי דבר הגורם לאנשים להכניס אותי לקטגוריות מסוימות (לא נכונות מן הסתם) יש בגדים שהופכים את המראה שלי למהוגן ורציני יותר וכו' וכו' בקיצור כל יום אני מתלבשת על פי ההרגשה........ סער, איזה כיף לך שיש לך זמן ורעיונות לסקרונים השונים והמשונים שלך . אחלה עבודה מצאת...חחחחח
 
לא אוהבת תכשיטים

2 טבעות (אחת מהן נישואין) ושעון. ויש לי פה ערימות של צמידים, עגילים, שרשראות וכו' מכל מיני מוקירי זכרי שכנראה לא ממש מכירים אותי ומביאים לי כאלו כמתנת חג או סוף שנה, ועוד כמויות של זהב שחמותי העיראקית מורישה בעודה בחיים לכלה המועדפת.
 

TALTAUSH

New member
כל עוד זה לא מוגזם

וזה מתאים לאישיות, זה בסדר...ולפעמים מאד יפה ומאוד מוסיף. אני אישית לא הולכת עם תכשיטים, זה מביא לי עצבים עגילים זה הדבר היחידי שלא מפריע לי ואם אחותי לא היתה מחליטה שזה שיש עליי את אותם עגילים מגיל 16 וזה מוגזם ולכן הלכה וקנתה לי עגילים חדשות מתנה, סביר להניח שהן היו נשארות עליי עוד 16 שנה .... לשרשראות / צמידים / שעון, אין מצב צמיד ברגל גם לא מפריע, וזה תמיד עליי טבעת לפעמים לפעמים, וגם אז כשאני מגיעה למשרד היא יורדת לשולחן, וכשאני עולה הביתה בדרך אני כבר מורידה ממני הכל.. אני צריכה להרגיש משוחררת וזה אומר כמה שפחות תכשיטים אביזרים צעצועים ופרטי לבוש :))
 

קרוסלע

New member
זהב ואבנים טובות

חולה על זה חחחחח יש לי טעם של ערביה סעודית בתכשיטים
 
למעלה