סקס עם גלולות (ועם החבר, בין היתר)

סקס עם גלולות (ועם החבר, בין היתר)

וול.. בוא נתחיל בזה שאים טעם לשים לי את התמונה המפורסמת של חן, להכנס לטאגליינס אני כבר יותר לבד.. אז ככה.. התחלתי גלולות, במזל טוב, ומגבת נראה לי מרגיז, זה בדיוק אותו אפקט כמו קונדום, להביא ולסדר (וגם לא לזוז הרבה..) ובכלל, יש מקומות שהם לא מיטה, ו/או שהסקס הוא לא בשכיבה, מגבת לא הולך.. והתמונה המאוד ציורית ומאירת עיניים של חן אמנם שימושית, אבל שוב יש את אותה בעיה, אם אני למעלה, או בתנוחות אחרות (אם אני צריכה להחזיק אותו למשל ולא יכולה להחזיק טישו כי אני אפול.. ע"ע סקס מעליות, רק לא במעליות כי יש לי פחד מזה..) מה עושים ? מפה ושם נתנו לי כלמני עצות, אחת אמרה שהיא הולכת לשירותים אחרי זה, אבל אין לו שירותים בתוך החדר, ולהתחיל לפזז עירומה בבית שלו זה לא מתחשב כלפי ההורים ושני האחים הקטנים שלו מישהי אחרת אמרה לי שהיא שמה מיד תחתונים, אבל דבר ראשון, אני לא רוצה להתחיל לשחות בתוך זה כל הדרך הביתה, ובכלל, אנחנו עושים סקס יותר מפעם אחת.. אני בעייתית וסותרת בערך כל דבר שאמרו לי לעשות.. מה לעשות?
 
הממ,

לגבי התחתונים- את יכולה להסתובב עם תחבושתP: שתהיה לכם מגבת בהישג יד ותשכבו עליה סקס מעליות אממ עם קונדום, כי זה מגעיל שאח"כ אנשים באים ורואים את הג'יפה הזו שם..>:
 
:/

אמרתי שכל הזה של לשים מיד תחתונים לא אופציה.. לא רק בגלל שזה מגעיל (וגם עם תחבושת לדעתי זה מגעיל.. אבל כל אחד והכיף שלו..) אלא כי אני עדיין אצלו, ואין סיבה שאני אתלבש אחרי.. ומגבת זה לא כיף ודיברתי על התנוחה עצמה, לא על המעלית.. -.-
 
עם כל הבעיות האלה,

עדיף כבר להפסיק לשכב וזהו.
 

OnlyMe sahar

New member
פיתרון-

אם את שוכבת עליו והוא על סף גמירה.. שידאג להגיד לך כדי שתספיקו להתהפך.. ברגע שהוא גומר בתוכך.. שישאר בפנים עד שתקחי נייר טואלט [שתשאירו מבעוד מועד בחדר.. למקרים כאלה], ופשוט שימי את הנייר מתחת לאיבר מינו וכאשר הוא יוצא ממך תנגבי מהאיבר שלו את הזרע עד שהוא יוצא לגמריי ממך ותספגי עם הנייר את כל הזרע שיוצא ממך. פאק איזה תיאור!!!
בהצלחה..
 
אוי מגבת זה הדבר הכי לא נוח

שיהיה לך בתיק טישו כל הזמן או שיהיה לו/לך בחדר נייר טואלט, איך שאתם מסיימים עם הסקס תנגבו - והכל טוב!
 

ellulli

New member
פשוט תהיי

למטה כשהוא גומר. שינער את זה טוב טוב לתוכך, יקום, ויביא לך טישו. תנגבי את האיזור, ואז תעשי מה שבא לך. אני תמיד הולכת להשתין אחרי זה, כי יש לשפיך נטייה לשרוף לפעמים.
 

marshmela

New member
זה מה שאני עושה..

אנחנו גם שוכבים בלי קונדום.. ולא יודעת, אני לא אוהבת את כל ההתעסקויות האלה אחר כך, להביא טישו, מגבת, לקום, פה שם... לבקש ממנו שיגיד.. לא יודעת, לא נראה לי כיף... קצת מעצבן והורס. אנחנו פשוט אחרי הסקס שוכבים קצת, נחים, אחד ליד השני... והשפיך, כמה שזה נשמע מגעיל, מתייבש לו אחרי כמה דקות... ואז זהו, בקטנה, מתלבשים או שאת הולכת לשירותים אם מגעיל לך.. אנחנו בדרך כלל גם ככה צריכים את הכמה דקות שלנו להירגע אחרי הסקס.. חח.. ועד אז זה כבר מתיבש וזה ממש לא נורא..! אממ טוב זהו! תנסי לא לעשות כלום, אולי זה לא יפריע לך..!
 
למעלה