סקי 16.8.06

airsonix

New member
סקי 16.8.06

היכן אוכל לעשות סקי בסביבות ה16.8.06? מישהו יודע, יכול להמליץ? האם מישהו כבר היה במקום שיש שלג טוב? אשמח לקבל מעט מידע
 

airsonix

New member
תודה :) היבנתי שהאתרים קטנים יחסית?

ושלא קר כמו בלןרף של אירופה
 

jumper666

New member
בשביל לגלוש צריך כולה הר אחד.

הגודל לא קובע פה. בהרים קטנים יש הרבה נקודות סודיות, וכל עוד לא נצמדים למסלולים, אז הכל טוב. אם אתה מחפש לגלוש לך בין עיירות, אז סע לאירופה בחורף ותשלם כפול.
 

yaircarel

New member
זה לא לגמרי נכון

זה נכון שאפשר להנות מגלישה גם על הר קטן במיוחד עם גולשים אוף פיסט (ראה מקרה חרמון), אבל לפעמים סתם בא ככה לגלוש בין נופים ולגמוע מרחקים. כאשר אתה נוסע לאתר גדול יש לך גם את הייתרונות של אתר קטן וגם של אתר גדול הרי תמיד אפשר לטחון את אותו האיזור במשך יום. מאחר והעלויות העיקריות של סקי הן טיסה + העברה + אוכל + לינה + אקסטרות והעלות של הסקי פאס היא קטנה יחסית אז כבר עדיף להוסיף עוד קצת ולקבל הרבה יותר. בשביל הר קטן יש לנו את זה כאן עם כל הפינות הנחמדות שלו, בשביל חו"ל כדאי ללכת על משהו שונה.
 

jumper666

New member
יש לזכור אבל

שמרבית ההרים ה"קטנים" בחו"ל הם הרבה יותר גדןלים ממה שיש לנו כאן. חוץ מזה, הנקודת מבט שלי היא שעדיף מקום קטן עם אוף-פיסט טוב מאשר הר גדול, שאי אפשר ללמוד אותו טוב, אבל עם מסלולים בין נופים... אבל שוב, אני מעדיף סגנון מסויים של סקי, שרוב האנשים שגולשים לא מאמצים אותו.
 

yaircarel

New member
אתה צודק בקטע הזה של ההיכרות עם ההר

אבל גם תמיד כנמצאים שאיזה אתר גדול יש איזה איזור שחורשים יותר. בדר"כ כלל באיזור שבו אתה נמצא. בכל מקרה כל חופשת סקי היא פשוט אדירה ואני נהנה תמיד בלי קשר.
 

airsonix

New member
יש שם אוף פיסטים או אקסטרימים?

ואם יש אוף פיסטים ואקסטרימים מניין ההבדל בין הרי ישראל להרי חול? ממש בא לי לנסוע אבל אם זה כדאי חוץ מזה שהיבנתי שצפוף בעונה הזו ויש מלא ילדים שמפריעים. מישהו יודע אילו גבהים יש שם וכמה קילומטר היקף יש להר סטנדרטי שם? מסלולים אדומים ירוקים כחולים שחורים? מישהו שהיה שם אולי יוכל לתת כאן מעט אקספוזיציה למניין?!
 

jumper666

New member
איפה אתה חי?

מזתומרת מה ההבדל? נתחיל בשלג באיכות הרבה יותר טובה, נמשיך במעליות מהירות, אין גולשי ג'ינס, יש סנופארקים ועוד כמה דברים קטנים שמפרידים בין ההר הקטן והמושתן שלנו(למרות שיש כבוד), להרים בחו"ל. תמצא מסלולים בכל הרמות, למרות שבקנדה בכלל מסמנים אזורים, כי כמעט אין מסלולים. אבל על איפה אתה שואל בכלל? אני הייתי בניו זילנד למשך עונה. אם אתה רוצה סקירות אתרים מעמיקות בעברית, כנס ל X-SNOW.CO.IL ותקרא על סקירות האתרים. תמצא שם כל מה שאתה מחפש.
 

airsonix

New member
רגע רגע

קודם אני מסכים עם מה שאמרת חוץ מענין המחיר. היבנתי שרק מחיר הטיסה מכפיל את ההבדל בין אירופה לדרום. יש למישהי בכללי אתר עם תמונות של אתרי הסקי?
 

natyh

New member
כן

כנס לקומונת הישרדות שאני מנהל או שתעשה חיפוש אחורה בפורום פה או שתיכנס לטריפי צילה תוך כמה ימים יעלו לשם לטריפי צילה וארגנטינה הקישורים הרלונטיים . אגב בנושא הרים קטנים .... ג'ין מרק בולין הרפתקן צרפתי וספורטאי אקסטרים מדהים טיפס את הנוואדו הואסקאראן בהוארז פירו והאדם הראשון שירד אותו באוף פיסט אי פעם את כל הגבה שלו הואסקאראן גבוה פי פעם וחצי יותר מההר הגבוה ביותר באירופה . אז לומר שההרים בדרום אמריקה קטנים .... לא כל כך נכון .
 
למעלה