סקירת מערכות מוקדמת - יש לנו בת

romantik1

New member
סקירת מערכות מוקדמת - יש לנו בת

שלום לכל הנשים והגברים בפורום!!! אנחנו בשבוע 15, מי שמכיר אותנו יודע שההריון עובר קשה מסיבות שונות. בכל אופן חשוב לי לומר שלאחר בדיקה של פרופסור בני כספי התבשר לנו שיש לנו בת מדהימה, ואני כל כך מאושר. גם אשתי שמחה אבל בשילוב עם הלם כי היא רצתה בן. בכל מקרה הדברים קצת יותר רגועים ואני באופן אישי כבר חולם על הבת שתהיה, ראיתי באולטרא סאונד שיש לה אף כמו שלי קטן. ואני כל כך מתרגש בכל יום שעובר. אני רוצה לאחל לכולן ולכולם המשך הריון מוצלח. אמן
 
איזה כיף

אני שמחה בשבילך וגם על זה שיצא לך לראות אותה באולטראסונד רק אתמול ציטטתי אותך למישהי שגם לא רצתה להכניס את בעלה לאולטראסונד מתוך מבוכה.. מזל טוב ואני שמחה שהעניינים יותר רגועים בינכם
 

uti

New member
ברוכים הבאים למועדון הבנות../images/Emo8.gif

מזל טוב
 

nidan

New member
../images/Emo77.gif מזל טוב וברוכים הבאים

מאחלת לשניכם הריון קל ומשעמם .. דרך אגב, אני רציתי בת, וקיבלתי
. הייתי המומה כמה ימים, אבל שמחה בדיוק באותה מידה
שיהיה בהצלחה
 
למעלה