סקירת מערכות מוקדמת - יש לנו בת
שלום לכל הנשים והגברים בפורום!!! אנחנו בשבוע 15, מי שמכיר אותנו יודע שההריון עובר קשה מסיבות שונות. בכל אופן חשוב לי לומר שלאחר בדיקה של פרופסור בני כספי התבשר לנו שיש לנו בת מדהימה, ואני כל כך מאושר. גם אשתי שמחה אבל בשילוב עם הלם כי היא רצתה בן. בכל מקרה הדברים קצת יותר רגועים ואני באופן אישי כבר חולם על הבת שתהיה, ראיתי באולטרא סאונד שיש לה אף כמו שלי קטן. ואני כל כך מתרגש בכל יום שעובר. אני רוצה לאחל לכולן ולכולם המשך הריון מוצלח. אמן
שלום לכל הנשים והגברים בפורום!!! אנחנו בשבוע 15, מי שמכיר אותנו יודע שההריון עובר קשה מסיבות שונות. בכל אופן חשוב לי לומר שלאחר בדיקה של פרופסור בני כספי התבשר לנו שיש לנו בת מדהימה, ואני כל כך מאושר. גם אשתי שמחה אבל בשילוב עם הלם כי היא רצתה בן. בכל מקרה הדברים קצת יותר רגועים ואני באופן אישי כבר חולם על הבת שתהיה, ראיתי באולטרא סאונד שיש לה אף כמו שלי קטן. ואני כל כך מתרגש בכל יום שעובר. אני רוצה לאחל לכולן ולכולם המשך הריון מוצלח. אמן