אני שופט לפי ההווה ולא לפי העתיד.
אבל מניין לך שהמטרונית תעבוד בעוד שנה כפי שהיא עובדת כיום?
ובעוד שנתיים כפי שתעבוד בעוד שנה?
וכן הלאה...
אתה לא יכול להסיק שליקויים שקיימים היום לא יתוקנו בחודשים הקרובים או בשנים הקרובות.
אני שופט לפי ההווה ולא לפי העתיד.
אם בעוד חודש יתוקנו ליקויים גם ההתייחסות שלי למערכת תשתנה.
בנתיים, בכל מפגשי עם המטרונית ראיתי יותר מידי ליקויים.
 
חוץ מזה, שיש ליקויים שנמצאים שם כדי להשאר. אני אדם צעיר, מהדנס תוכנה בהכשרתי.. אני מבין ויודע כיצד לעבוד עם מערכות ממוחשבות ובכל זאת לקח לי דקות ארוכות להבין מה לעזזל המכונת כירטוס (קניית כרטיסים) של המטרונית רוצה שאני אעשה. המערכת כל כך איטית וכל כך לא ידידותית שזה פשוט מזעזע ואם אני הסתבכתי איתה אני לא רוצה לחשוב מה קורה לנוסעים מזדמנים מאיזורים אחרים או לקשישים.
 
כל המערכת הזאת של המטרונית (מעבר לנתיבי הנסיעה עצמם) עושה רושם כאילו פותחה כדי לענות על בעיות של המפעיל ולא על הבעיות של התושבים. הדבר הכי אלמנטרי למשל, רציפים מקורים - מה כל כך קשה לעשות רציפים מקורים? למה אני צריך לעמוד בגשם כדי לקנות כרטיס?, או בימי הקיץ למה אני צריך לנחש האם התיקוף עבר בהצלחה? האור מהמכשיר לא נראה טוב באור יום והצג תוכנן בצורה לקויה כך שהוא "מסוונר" מאור השמש. אני כבר לא מדבר על העובדה שיותר מידי פעמים על הצגים מופיע "אין מידע" או על כך שהכריזה מטרידה ברכב עצמו במקרה הטוב ובמקרה הרע היא גם לא מועילה כי היא לא מסונכרנת עם המציאות...
 
בכלל, כל המערכת הזאת נודפת חובבנות וחפיפניקיות... עשו כדי להגיד שיש... בלי הרבה מחשבה. ואם הייתה מחשבה וזו התוצאה אז כל החושבים למינהם שהינדסו את המערכת הזאת עשו עבודה גרועה ממש ורק על זה צריך להיעשות תחקיר וכמה ראשים צריכים להיות מודחים.