אין חדש תחת השמשסקופ! רכבת לעזה - חייבים לקרוא!!!
כתבה ב-Ynet.
אפשר לעשות את זה תוך חודשיםסקופ! רכבת לעזה - חייבים לקרוא!!!
כתבה ב-Ynet.
לאשותאפשר לעשות את זה תוך חודשים
כדי לבנות קו לעזה כל מה שצריך לאשות זה לשקם מסילה באורך של 6-7 קילומטר מזיקים לארז. האמת היא שכבר מדברים על רכבת לעזה הרבה שנים. לפי דעתי זה רעיון טוב. במקום שיעמדו ויחכו עשרות משאיות במחסום עם סחורה, פשוט מרכיבים רכבת אחת ושולחים אותה לשם.
מעניין מי הנהגים שיסכימו להכנס לשםסקופ! רכבת לעזה - חייבים לקרוא!!!
כתבה ב-Ynet.
אף נהג לא צריך להכנס לשםמעניין מי הנהגים שיסכימו להכנס לשם
פתרון נוסף: רכבת ללא נהגאף נהג לא צריך להכנס לשם
הקטר יכול לדחוף את הקרונות מאחור ואחרי הגבול זה כבר בעייה של הצד השני.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.