סקופ! רכבת לעזה - חייבים לקרוא!!!

מצב
הנושא נעול.

david80

Active member
סקופ! רכבת לעזה - חייבים לקרוא!!!

סקופ! רכבת לעזה - חייבים לקרוא!!!
כתבה ב-Ynet.
 
אין חדש תחת השמש

סקופ! רכבת לעזה - חייבים לקרוא!!!
כתבה ב-Ynet.
אין חדש תחת השמש
1. זה טבעי, צפוי ומקובל שבתנאי שלום יתנהלו קשרים בין מדינות שכנות באמצעות קווי רכבת. אם מתכננים שלום - זה חייב להיות אחד האלמנטים. 2. אני טענתי מזמן, ועדיין טוען, שהדרך הנורמלית להקים "מעבר בטוח" מרצועת עזה לשאר אזורי הרשות הפלסטינאית היא ע"י סלילת מסילת ברזל שתחבר את עזה ישירות לחברון. מטבע הדברים ניתן יהיה בעזרת מסילה כזו להקל מאוד על סדרי האבטחה והתנועה לטובת שני הצדדים, בהשוואה לשיטות הנוכחיות של רכבים על כבישים עם מחסומים.
 

luckydude

Active member
אפשר לעשות את זה תוך חודשים

סקופ! רכבת לעזה - חייבים לקרוא!!!
כתבה ב-Ynet.
אפשר לעשות את זה תוך חודשים
כדי לבנות קו לעזה כל מה שצריך לאשות זה לשקם מסילה באורך של 6-7 קילומטר מזיקים לארז. האמת היא שכבר מדברים על רכבת לעזה הרבה שנים. לפי דעתי זה רעיון טוב. במקום שיעמדו ויחכו עשרות משאיות במחסום עם סחורה, פשוט מרכיבים רכבת אחת ושולחים אותה לשם.
 

luckydude

Active member
לאשות ../images/Emo26.gif לעשות

אפשר לעשות את זה תוך חודשים
כדי לבנות קו לעזה כל מה שצריך לאשות זה לשקם מסילה באורך של 6-7 קילומטר מזיקים לארז. האמת היא שכבר מדברים על רכבת לעזה הרבה שנים. לפי דעתי זה רעיון טוב. במקום שיעמדו ויחכו עשרות משאיות במחסום עם סחורה, פשוט מרכיבים רכבת אחת ושולחים אותה לשם.
לאשות
לעשות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה