סקופ מטורף!

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
נו באמת...

לא בטוח...
כנראה שזה רק יידחה מאד ואולי יהיו קצת שינויים בתוואי. "בדיון הוחלט כי A1 היא החלופה המועדפת, אך לפי שעה לא הוחלט האם היא תקודם כעת או שקידומה יידחה. אולמרט ביקש לקיים את הדיון מאחר שלאחרונה עלו כמה שאלות לגבי עלות הפרויקט, זמן הקמתו והתועלת שבו"הרי אפילו ארולמרט האדיוט הזה לא יכול לבטל את הפרוייקט ולזרוק מיליארד ש"ח לפח.{עד עכשיו הייתי בוח שהשקיעו פחות}.רק מה ככל שיידחו העלויות יהיו גבוהות יותר.
נו באמת...
אותי החיים לימדו מגיל צעיר לקרוא בין השורות. ברור שלא יגידו לך מיד שהפרוייקט הושלח אחר כבוד לזבל, אחרי השקעה כ"כ גדולה שירדה לטמיון, כביכול. עושים את זה בשבלים; מכינים את דעת הקהל, מקיימים "דיון" אח"כ עוד אחד. אח"כ מקימים ועדה שקובעת שאת הפרוייקט יש לגנוז...
 
מקווה מאד שיקרה איזה נס

נו באמת...
אותי החיים לימדו מגיל צעיר לקרוא בין השורות. ברור שלא יגידו לך מיד שהפרוייקט הושלח אחר כבוד לזבל, אחרי השקעה כ"כ גדולה שירדה לטמיון, כביכול. עושים את זה בשבלים; מכינים את דעת הקהל, מקיימים "דיון" אח"כ עוד אחד. אח"כ מקימים ועדה שקובעת שאת הפרוייקט יש לגנוז...
מקווה מאד שיקרה איזה נס
ולא יבטלו את הפרוייקט מעניין מה יש לאולמרט נגד קו רכבת הספציפי הזה.
 

amirv

New member
יש דרך הרבה יותר מוצלחת לתקוע אותו

נו באמת...
אותי החיים לימדו מגיל צעיר לקרוא בין השורות. ברור שלא יגידו לך מיד שהפרוייקט הושלח אחר כבוד לזבל, אחרי השקעה כ"כ גדולה שירדה לטמיון, כביכול. עושים את זה בשבלים; מכינים את דעת הקהל, מקיימים "דיון" אח"כ עוד אחד. אח"כ מקימים ועדה שקובעת שאת הפרוייקט יש לגנוז...
יש דרך הרבה יותר מוצלחת לתקוע אותו
מקימים ועדה בין משרדית ש"תקדם" את הפרוייקט.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
נכון. הבעיה היא שקצת מאורח בשביל

יש דרך הרבה יותר מוצלחת לתקוע אותו
מקימים ועדה בין משרדית ש"תקדם" את הפרוייקט.
נכון. הבעיה היא שקצת מאורח בשביל
זה. הרי הפרוייקט כבר עבר את אישור הממשלה. לכן אין סיבה, לכאורה, להחזירו לשם.
 

ees

New member
לאחר הבחירות אולמרט יבטל את הקו

סקופ מטורף!
לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ בתוך חודש תתקבל החלטה סופית לגבי המשך פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים (חלופה A1) - כך הוחלט בדיון פנימי שהתקיים שלשום בלשכת מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט. ל-TheMarker נודע כי בדיון לא נטלו חלק אנשי משרד התחבורה ורכבת ישראל. בדיון הוחלט כי A1 היא החלופה המועדפת, אך לפי שעה לא הוחלט האם היא תקודם כעת או שקידומה יידחה. אולמרט ביקש לקיים את הדיון מאחר שלאחרונה עלו כמה שאלות לגבי עלות הפרויקט, זמן הקמתו והתועלת שבו. הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ. ברכבת מעריכים כי הקמת הקו תעלה כ-4 מיליארד שקל, ואולם לדברי מקורות בענף ייתכן שהעלות תגיע ל-7-6 מיליארד שקל. הפער נובע ברובו מכך שכריית המנהרות בתוואי תהיה ככל הנראה מסובכת יותר מכפי שהוערך תחילה. עד עתה הושקעו כמיליארד שקל בהכנת תוכניות, בפרסום מכרזים ובעבודות שונות שכבר בוצעו. מקורות במשרדי הממשלה ציינו כי דחייה של הקמת הקו תאפשר להשקיע את הכסף הרב בפיתוח תשתיות תחבורה אחרות, העשויות להקל משמעותית את הגישה לירושלים. הקו המהיר לירושלים הוא הפרויקט המרכזי בתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל. משרדי האוצר והתחבורה הסכימו כי התוכנית תוגדל ב-6 מיליארד שקל ל-28 מיליארד שקל, והיא תימשך שלוש שנים נוספות - עד 2011. התוספת לתוכנית החומש מכמה סיבות, בהן חריגות מפרויקטים הנמצאים בביצוע בהיקף של 4 מיליארד שקל. על פי הסיכומים, תבוצע המסילה הרביעית באילון. בנוסף, פרויקט מסילת העמק מחיפה לבית שאן בהיקף של כמיליארד שקל יחזור למסלול ביצוע, לאחר שב-2005 הורה משרד האוצר להקפיא את קידומו עד שייבחן מחדש. פרויקט שהקפאתו תימשך לפי שעה הוא קו הרכבת בין עכו לכרמיאל שהיקפו נאמד במיליארד שקל.
לאחר הבחירות אולמרט יבטל את הקו
לאחר הבחירות אולמרט יבטל את הקו וכל זאת בתנאי שייבחר על ידי העם המפגר הזה כמו החללין מהמלין לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ 10:02 | 15.3.2006 שרון קדמי בתוך חודש תתקבל החלטה סופית לגבי המשך פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים (חלופה A1) - כך הוחלט בדיון פנימי שהתקיים שלשום בלשכת מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט. ל-TheMarker נודע כי בדיון לא נטלו חלק אנשי משרד התחבורה ורכבת ישראל. בדיון הוחלט כי A1 היא החלופה המועדפת, אך לפי שעה לא הוחלט האם היא תקודם כעת או שקידומה יידחה. אולמרט ביקש לקיים את הדיון מאחר שלאחרונה עלו כמה שאלות לגבי עלות הפרויקט, זמן הקמתו והתועלת שבו. הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ. ברכבת מעריכים כי הקמת הקו תעלה כ-4 מיליארד שקל, ואולם לדברי מקורות בענף ייתכן שהעלות תגיע ל-7-6 מיליארד שקל. הפער נובע ברובו מכך שכריית המנהרות בתוואי תהיה ככל הנראה מסובכת יותר מכפי שהוערך תחילה. עד עתה הושקעו כמיליארד שקל בהכנת תוכניות, בפרסום מכרזים ובעבודות שונות שכבר בוצעו. מקורות במשרדי הממשלה ציינו כי דחייה של הקמת הקו תאפשר להשקיע את הכסף הרב בפיתוח תשתיות תחבורה אחרות, העשויות להקל משמעותית את הגישה לירושלים. הקו המהיר לירושלים הוא הפרויקט המרכזי בתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל. משרדי האוצר והתחבורה הסכימו כי התוכנית תוגדל ב-6 מיליארד שקל ל-28 מיליארד שקל, והיא תימשך שלוש שנים נוספות - עד 2011. התוספת לתוכנית החומש מכמה סיבות, בהן חריגות מפרויקטים הנמצאים בביצוע בהיקף של 4 מיליארד שקל. על פי הסיכומים, תבוצע המסילה הרביעית באילון. בנוסף, פרויקט מסילת העמק מחיפה לבית שאן בהיקף של כמיליארד שקל יחזור למסלול ביצוע, לאחר שב-2005 הורה משרד האוצר להקפיא את קידומו עד שייבחן מחדש. פרויקט שהקפאתו תימשך לפי שעה הוא קו הרכבת בין עכו לכרמיאל שהיקפו נאמד במיליארד שקל.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
שמת לב אולי לזה?

לאחר הבחירות אולמרט יבטל את הקו
לאחר הבחירות אולמרט יבטל את הקו וכל זאת בתנאי שייבחר על ידי העם המפגר הזה כמו החללין מהמלין לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ 10:02 | 15.3.2006 שרון קדמי בתוך חודש תתקבל החלטה סופית לגבי המשך פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים (חלופה A1) - כך הוחלט בדיון פנימי שהתקיים שלשום בלשכת מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט. ל-TheMarker נודע כי בדיון לא נטלו חלק אנשי משרד התחבורה ורכבת ישראל. בדיון הוחלט כי A1 היא החלופה המועדפת, אך לפי שעה לא הוחלט האם היא תקודם כעת או שקידומה יידחה. אולמרט ביקש לקיים את הדיון מאחר שלאחרונה עלו כמה שאלות לגבי עלות הפרויקט, זמן הקמתו והתועלת שבו. הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ. ברכבת מעריכים כי הקמת הקו תעלה כ-4 מיליארד שקל, ואולם לדברי מקורות בענף ייתכן שהעלות תגיע ל-7-6 מיליארד שקל. הפער נובע ברובו מכך שכריית המנהרות בתוואי תהיה ככל הנראה מסובכת יותר מכפי שהוערך תחילה. עד עתה הושקעו כמיליארד שקל בהכנת תוכניות, בפרסום מכרזים ובעבודות שונות שכבר בוצעו. מקורות במשרדי הממשלה ציינו כי דחייה של הקמת הקו תאפשר להשקיע את הכסף הרב בפיתוח תשתיות תחבורה אחרות, העשויות להקל משמעותית את הגישה לירושלים. הקו המהיר לירושלים הוא הפרויקט המרכזי בתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל. משרדי האוצר והתחבורה הסכימו כי התוכנית תוגדל ב-6 מיליארד שקל ל-28 מיליארד שקל, והיא תימשך שלוש שנים נוספות - עד 2011. התוספת לתוכנית החומש מכמה סיבות, בהן חריגות מפרויקטים הנמצאים בביצוע בהיקף של 4 מיליארד שקל. על פי הסיכומים, תבוצע המסילה הרביעית באילון. בנוסף, פרויקט מסילת העמק מחיפה לבית שאן בהיקף של כמיליארד שקל יחזור למסלול ביצוע, לאחר שב-2005 הורה משרד האוצר להקפיא את קידומו עד שייבחן מחדש. פרויקט שהקפאתו תימשך לפי שעה הוא קו הרכבת בין עכו לכרמיאל שהיקפו נאמד במיליארד שקל.
שמת לב אולי לזה?
כאן?
 

בועז ל

New member
פעם שלישית גלידה ../images/Emo6.gif

שמת לב אולי לזה?
כאן?
פעם שלישית גלידה
 
איזו מדינה מפגרת.

סקופ מטורף!
לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ בתוך חודש תתקבל החלטה סופית לגבי המשך פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים (חלופה A1) - כך הוחלט בדיון פנימי שהתקיים שלשום בלשכת מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט. ל-TheMarker נודע כי בדיון לא נטלו חלק אנשי משרד התחבורה ורכבת ישראל. בדיון הוחלט כי A1 היא החלופה המועדפת, אך לפי שעה לא הוחלט האם היא תקודם כעת או שקידומה יידחה. אולמרט ביקש לקיים את הדיון מאחר שלאחרונה עלו כמה שאלות לגבי עלות הפרויקט, זמן הקמתו והתועלת שבו. הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ. ברכבת מעריכים כי הקמת הקו תעלה כ-4 מיליארד שקל, ואולם לדברי מקורות בענף ייתכן שהעלות תגיע ל-7-6 מיליארד שקל. הפער נובע ברובו מכך שכריית המנהרות בתוואי תהיה ככל הנראה מסובכת יותר מכפי שהוערך תחילה. עד עתה הושקעו כמיליארד שקל בהכנת תוכניות, בפרסום מכרזים ובעבודות שונות שכבר בוצעו. מקורות במשרדי הממשלה ציינו כי דחייה של הקמת הקו תאפשר להשקיע את הכסף הרב בפיתוח תשתיות תחבורה אחרות, העשויות להקל משמעותית את הגישה לירושלים. הקו המהיר לירושלים הוא הפרויקט המרכזי בתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל. משרדי האוצר והתחבורה הסכימו כי התוכנית תוגדל ב-6 מיליארד שקל ל-28 מיליארד שקל, והיא תימשך שלוש שנים נוספות - עד 2011. התוספת לתוכנית החומש מכמה סיבות, בהן חריגות מפרויקטים הנמצאים בביצוע בהיקף של 4 מיליארד שקל. על פי הסיכומים, תבוצע המסילה הרביעית באילון. בנוסף, פרויקט מסילת העמק מחיפה לבית שאן בהיקף של כמיליארד שקל יחזור למסלול ביצוע, לאחר שב-2005 הורה משרד האוצר להקפיא את קידומו עד שייבחן מחדש. פרויקט שהקפאתו תימשך לפי שעה הוא קו הרכבת בין עכו לכרמיאל שהיקפו נאמד במיליארד שקל.
איזו מדינה מפגרת.
מעניין למה רק עוד חודש יחליטו על זה, שיהיה לפחות גבר ולפני הבחירות יגיד את זה באופן ברור.
 

Golf Bravo

New member
חלם כפול מאה

סקופ מטורף!
לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ בתוך חודש תתקבל החלטה סופית לגבי המשך פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים (חלופה A1) - כך הוחלט בדיון פנימי שהתקיים שלשום בלשכת מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט. ל-TheMarker נודע כי בדיון לא נטלו חלק אנשי משרד התחבורה ורכבת ישראל. בדיון הוחלט כי A1 היא החלופה המועדפת, אך לפי שעה לא הוחלט האם היא תקודם כעת או שקידומה יידחה. אולמרט ביקש לקיים את הדיון מאחר שלאחרונה עלו כמה שאלות לגבי עלות הפרויקט, זמן הקמתו והתועלת שבו. הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ. ברכבת מעריכים כי הקמת הקו תעלה כ-4 מיליארד שקל, ואולם לדברי מקורות בענף ייתכן שהעלות תגיע ל-7-6 מיליארד שקל. הפער נובע ברובו מכך שכריית המנהרות בתוואי תהיה ככל הנראה מסובכת יותר מכפי שהוערך תחילה. עד עתה הושקעו כמיליארד שקל בהכנת תוכניות, בפרסום מכרזים ובעבודות שונות שכבר בוצעו. מקורות במשרדי הממשלה ציינו כי דחייה של הקמת הקו תאפשר להשקיע את הכסף הרב בפיתוח תשתיות תחבורה אחרות, העשויות להקל משמעותית את הגישה לירושלים. הקו המהיר לירושלים הוא הפרויקט המרכזי בתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל. משרדי האוצר והתחבורה הסכימו כי התוכנית תוגדל ב-6 מיליארד שקל ל-28 מיליארד שקל, והיא תימשך שלוש שנים נוספות - עד 2011. התוספת לתוכנית החומש מכמה סיבות, בהן חריגות מפרויקטים הנמצאים בביצוע בהיקף של 4 מיליארד שקל. על פי הסיכומים, תבוצע המסילה הרביעית באילון. בנוסף, פרויקט מסילת העמק מחיפה לבית שאן בהיקף של כמיליארד שקל יחזור למסלול ביצוע, לאחר שב-2005 הורה משרד האוצר להקפיא את קידומו עד שייבחן מחדש. פרויקט שהקפאתו תימשך לפי שעה הוא קו הרכבת בין עכו לכרמיאל שהיקפו נאמד במיליארד שקל.
חלם כפול מאה
 

קובי לו

New member
אם החלופה G1 תהיה ריאלית

סקופ מטורף!
לאחר השקעה של מיליארד שקל: נשקלת הקפאת פרויקט הרכבת המהירה לירושלים הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ בתוך חודש תתקבל החלטה סופית לגבי המשך פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים (חלופה A1) - כך הוחלט בדיון פנימי שהתקיים שלשום בלשכת מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט. ל-TheMarker נודע כי בדיון לא נטלו חלק אנשי משרד התחבורה ורכבת ישראל. בדיון הוחלט כי A1 היא החלופה המועדפת, אך לפי שעה לא הוחלט האם היא תקודם כעת או שקידומה יידחה. אולמרט ביקש לקיים את הדיון מאחר שלאחרונה עלו כמה שאלות לגבי עלות הפרויקט, זמן הקמתו והתועלת שבו. הקו - שהקמתו אמורה להסתיים ב-2011 - אמור לכלול שלושה גשרים ושלוש מנהרות, שהארוכה שבהן תהיה בת כ-11 ק"מ. ברכבת מעריכים כי הקמת הקו תעלה כ-4 מיליארד שקל, ואולם לדברי מקורות בענף ייתכן שהעלות תגיע ל-7-6 מיליארד שקל. הפער נובע ברובו מכך שכריית המנהרות בתוואי תהיה ככל הנראה מסובכת יותר מכפי שהוערך תחילה. עד עתה הושקעו כמיליארד שקל בהכנת תוכניות, בפרסום מכרזים ובעבודות שונות שכבר בוצעו. מקורות במשרדי הממשלה ציינו כי דחייה של הקמת הקו תאפשר להשקיע את הכסף הרב בפיתוח תשתיות תחבורה אחרות, העשויות להקל משמעותית את הגישה לירושלים. הקו המהיר לירושלים הוא הפרויקט המרכזי בתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל. משרדי האוצר והתחבורה הסכימו כי התוכנית תוגדל ב-6 מיליארד שקל ל-28 מיליארד שקל, והיא תימשך שלוש שנים נוספות - עד 2011. התוספת לתוכנית החומש מכמה סיבות, בהן חריגות מפרויקטים הנמצאים בביצוע בהיקף של 4 מיליארד שקל. על פי הסיכומים, תבוצע המסילה הרביעית באילון. בנוסף, פרויקט מסילת העמק מחיפה לבית שאן בהיקף של כמיליארד שקל יחזור למסלול ביצוע, לאחר שב-2005 הורה משרד האוצר להקפיא את קידומו עד שייבחן מחדש. פרויקט שהקפאתו תימשך לפי שעה הוא קו הרכבת בין עכו לכרמיאל שהיקפו נאמד במיליארד שקל.
אם החלופה G1 תהיה ריאלית
ותקצר את זמן הנסיעה בין ההגנה למלחה מ-1:25 שע' היום ל-0:55 שע', הרי, במיוחד אם יפתחו גם את תחנות קטמון-תלפיות והחאן, הרי שזו תהיה אלטרנטיבה סבירה דיה בין שתי הערים. ברור שהקו המהיר A1 הוא בעל השלכות רבות מאוד, מכל בחינה. הן פוליטית, הן חברתית, הן כלכלית, הן תעסוקתית ואפילו תיירותית (קו בעל משיכה לתיירים שאחרי שעלו לי-ם בקו היפה בנחל שורק רוצים לחזור במהירות למרכז ת"א או ההיפך, וכן תיירות פנים, כי רכבת שעושה 30 דקות בין שני המטרופולינים יש לה משיכה "סקסית" על מרבית בני האדם) או דמוגרפית. בכל היבט כזה יש לקו השפעה עצומה. אבל, קו G1 (ממה שהובהר לי בשיחה עם עוזר פרלמנטרי של אחד יהו' מצ') יכול לספק אלטרנטיבה מאוד סבירה וטובה. קיצוץ/קיזוז של חצי שעה בזמנים שיש היום, ולמרות הכל היום יש כ-1500 עד 1800 נוסעים ביום, פלוס פתיחת עוד שתי תחנות במקומות שונים בעיר הקודש, זה דבר שיתן דחיפה עצומה לירושלים.
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif זו הייתה גם הערכתי מאז ומתמיד.

אם החלופה G1 תהיה ריאלית
ותקצר את זמן הנסיעה בין ההגנה למלחה מ-1:25 שע' היום ל-0:55 שע', הרי, במיוחד אם יפתחו גם את תחנות קטמון-תלפיות והחאן, הרי שזו תהיה אלטרנטיבה סבירה דיה בין שתי הערים. ברור שהקו המהיר A1 הוא בעל השלכות רבות מאוד, מכל בחינה. הן פוליטית, הן חברתית, הן כלכלית, הן תעסוקתית ואפילו תיירותית (קו בעל משיכה לתיירים שאחרי שעלו לי-ם בקו היפה בנחל שורק רוצים לחזור במהירות למרכז ת"א או ההיפך, וכן תיירות פנים, כי רכבת שעושה 30 דקות בין שני המטרופולינים יש לה משיכה "סקסית" על מרבית בני האדם) או דמוגרפית. בכל היבט כזה יש לקו השפעה עצומה. אבל, קו G1 (ממה שהובהר לי בשיחה עם עוזר פרלמנטרי של אחד יהו' מצ') יכול לספק אלטרנטיבה מאוד סבירה וטובה. קיצוץ/קיזוז של חצי שעה בזמנים שיש היום, ולמרות הכל היום יש כ-1500 עד 1800 נוסעים ביום, פלוס פתיחת עוד שתי תחנות במקומות שונים בעיר הקודש, זה דבר שיתן דחיפה עצומה לירושלים.
זו הייתה גם הערכתי מאז ומתמיד.
הדברים אינם באים לבטל את תמיכתי המוחלטת בהקמת A1 .מאידך, תמיד סברתי שחלופה G1 הינה ריאלית יותר לביצוע בגלל הקשיים הרבים שמערים הפרוייקט השאפתני- A1. ואגב קובי ,ממה שלי נמסר ממנהל הפרוייקטים ברשות לפיתוח י-ם, זמן הנסיעה בקטע ת"א - ים, עשוי להגיע בתנאים אופטימליים ל 45-50 דקות.
 

בועז ל

New member
ורק שלא נצא קרחים מכאן ומכאן.

זו הייתה גם הערכתי מאז ומתמיד.
הדברים אינם באים לבטל את תמיכתי המוחלטת בהקמת A1 .מאידך, תמיד סברתי שחלופה G1 הינה ריאלית יותר לביצוע בגלל הקשיים הרבים שמערים הפרוייקט השאפתני- A1. ואגב קובי ,ממה שלי נמסר ממנהל הפרוייקטים ברשות לפיתוח י-ם, זמן הנסיעה בקטע ת"א - ים, עשוי להגיע בתנאים אופטימליים ל 45-50 דקות.
ורק שלא נצא קרחים מכאן ומכאן.
לכו תדעו אצל אולמרט.
 
בועז נניח שבסופו של דבר

זו הייתה גם הערכתי מאז ומתמיד.
הדברים אינם באים לבטל את תמיכתי המוחלטת בהקמת A1 .מאידך, תמיד סברתי שחלופה G1 הינה ריאלית יותר לביצוע בגלל הקשיים הרבים שמערים הפרוייקט השאפתני- A1. ואגב קובי ,ממה שלי נמסר ממנהל הפרוייקטים ברשות לפיתוח י-ם, זמן הנסיעה בקטע ת"א - ים, עשוי להגיע בתנאים אופטימליים ל 45-50 דקות.
בועז נניח שבסופו של דבר
באמת יוחלט לבטל את A1 ולבנות את חלופה G1, הרי זה יגרור עשרות עתירות בבתי משפט מארגונים שונים ומשונים{בעיקר ארגונים ירוקים} זה אומר שלא יהיה קו רכבת נורמלי לירושלים בעשור הקרוב לפחות.כי הרי בA1 עברו את חבלי הלידה והתגברו על כל העתירות הללו זה אומר שיעברו את הכל מההתחלה.
 

בועז ל

New member
שבי, עליך להבדיל בין חלופה G ל G1

בועז נניח שבסופו של דבר
באמת יוחלט לבטל את A1 ולבנות את חלופה G1, הרי זה יגרור עשרות עתירות בבתי משפט מארגונים שונים ומשונים{בעיקר ארגונים ירוקים} זה אומר שלא יהיה קו רכבת נורמלי לירושלים בעשור הקרוב לפחות.כי הרי בA1 עברו את חבלי הלידה והתגברו על כל העתירות הללו זה אומר שיעברו את הכל מההתחלה.
שבי, עליך להבדיל בין חלופה G ל G1
חלופה G1 אינה פוגעת בנוף ובעבר כשהועלתה לא גררה התנגדות ירוקה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה