ספרי ילדים בנושא תאומים

ספרי ילדים בנושא תאומים

שלום לכולם אני מחפשת ספרי ילדים בנושא תאומים הבנות שלי בנות שנה וחשבתי שהגיע הזמן לקרוא להן סיפורים בנושא אני לא מכירה סיפורים או ספרים כאלה האם קיימים???
 

CalGirl

New member
תמי והתאומים של סמדר שיר

אבל זה לא לגיל שלהן, אלא לאח או אחות גדולים שנולדים להם תאומים. לא מתה על הספר הזה, אבל הבת שלי דוקא מאד מתחברת אליו. הוא קצת ארוך ופטפטני לטעמי, אז אני מקריאה לה תקציר...
 
יש...!!!

בדיוק לקחנו מהספרייה: "תאומים לא דומים" כתבה: נאוה מקמל-עתיר איירה: נורית צרפתי. מתאים בדיוק לגיל שנה...
 

mishmish04

New member
יש "גברת תאומים"

מסידרת מר: מר שמן, מר רזה מר שמח וכו'.
 
../images/Emo207.gifספר לילדה שעומדים להיוולד לה אחים תאומי

האם יש כזה דבר? אני מחפשת בשביל הבת שלי (בת שנתיים וחצי כמעט) ספר ש"יכין" אותה לקראת בוא האח והאחות. אני אמנם לא סגורה על זה שבכלל צריך כזה ספר כי היא די מספרת לכל מי שרק מוכן לשמוע שיש לאמא בבטן אח ואחות ושהיא תיתן להם מוצץ ותרגיע אותם שהם יבכו אבל חשבתי לפחות לבדוק אם קיים משהו כזה ואם כן אז לקרוא לקרוא ולראות אם זה יכול להתאים לה. מכירות משהו כזה?
 

noad1

New member
סוף סוף יש לי מה לתרום...

"היום הראשון בגן" - רינה שליין. אנחנו קיבלנו את הספר בגיל מאוחר יותר, ובכלל בגיל שנה הילודת שלי רק "קרעו" ספרים, אבל הסיפור על התאומות הללי ונוי שמתחילות ללכת לגן הוא קליל וקליט.
 

קרנוקה

New member
המלצה על ספר על תאומים לגיל בי"ס יסודי

"הסיפור של אורן" מאת אלה שגיא ושולמית אלמוג, ספריית פועלים. נמצא בכל הסיפריות. תאמינו או לא - אמא שלי (אלה שגיא) כתבה אותו עם חברה הרבה לפני שהיא ידעה שלבת שלה יהיו תאומות. ספר רגיש ונפלא על שני תאומים שאחד כביכול "המוצלח" והשני לא (בעיני ההורים). הסוף כמובן טוב.
 
למעלה