ספרים רבותי ספרים :)

JPing

New member
ספרים רבותי ספרים :)

אוקי אז חשבתי שכל מי שיש לו ספר ללימוד יפנית/ספר ביפנית יוכל לכתוב ביקורת על הספרים. ככה נוכל לעזור לאנשים שמחפשים ספר ללימוד יפנית. קריטריונים: רמה: ( מתחיל, רמת בינייםת מתקדם, מתקדם מאוד) נושא: ( דקדוק , קאנג'י, סיפורת) מחיר: ( לפי אמאזון/מקום אחר שניתן להביא ממנו לארץ) ISBN: ( כדי לאתר את הספר מהר) נוחות לשימוש: ( 1-10, כש 10 הכי נוח ו1 הכי פחות) ביקורת כתובה : ( חופשי) אז זהו. P.S אני עדיין מחכה לתשובה מהירושלמית אם המורה פרטית ( זה יכול לזנק לי את ההתקדמות :) )
 

Nisenhouse

New member
A DICTIONARY OF BASIC JAPANESE

GRAMMAR A DICTIONARY OF BASIC JAPANESE GRAMMAR רמה: מתחילים -> רמת ביניים נושא: דקדוק מחיר: 42.5$ http://www.thejapanshop.com/product.php?productid=16170&cat=0&page=1 המחיר די משתנה ואפשר להשיג את הספר גם ב28$ לפעמים, פשוט צריך לחפש טוב טוב לקראת מועד הקנייה... (כשדוד שלי שלח לי את זה, בסה"כ זה עלה 40$ כולל משלוח) ISBN: 4-7890-0454-6 נוחות לשימוש: 7 מספר עמודים (פרט חשוב): 634 עמ' ביקורת כתובה: קודם כל, אני מודה מקרב לב לך על כך שהמלצת לי עליו, ספר שימושי מאוד. ספר זה, בתחילתו, נותן בסיס כללי (שלא ממש מתאים למתחילים ממש) של 60 עמ' הסוקר את הדקדוק היפני הבסיסי מאוד. אחריו מגיע המילון. החיפוש בו נעשה ע"י אותיות אנגליות, בשיטת הרומאג'י הפחות מועדפת על הפורום. ניתן לחפש בו דברים פשוטים כמו ni1-7 ועד koto ga dekiru. בכל "נושא" מובא פירוש קרוב לשפה האנגלית, משפטים לדוגמא עם סימון של החלק שמעניין אותנו במשפט, דרך בנייה ושימוש, הסבר עם משפטים לדוגמא שלו, וכן גם מושגים מקבילים עם משמעויות דומות. המשפטים שמופיעים ביפנית מלווים ברומאג'י (מהסוג ההוא). בסוף יש אינדקסים של אנגלית ויפנית (רומאג'י). הספר הזה, למרות היותו מילון, יכול לשמש כספר לימוד כאשר שומעים משהו ורוצים להבין אותו לעומק. מומלץ!
 

JPing

New member
בהחלט אחד הכלים הטובים

למי שרוצה לדעת יש גם גרסה למתקדמים שנמכרת גם כן ב JAPAN SHOP
 

Nisenhouse

New member
אתה יכול לספר לי עליה

יכול להיות שיש בה עוד מושגים שלא מוזכרים בספר למתחילים, כי יש כמה שאני מכיר ולא מצאתי שמה...
 

JPing

New member
הוא המילון המשלים לדקדוק יומיומי

בערך כל מה שצריך לדקדוק יומיומי ( גם בשיחות ברמה די גבוה וגם לקריאה ברמה נורמלית:) ). שוב זה לא כלי לימוד פרופר אלא יותר כמו כלי עזר ( ממש כמו מילון , הוא רקק נותן משמעויות של מבנים דיקדוקיים. מי שיכול לתכנן לעצמו את הלימודים יוכל להפיק מהספר הרבה תועלת)
 
למעלה