ספרייה בתוך ספרייה

Arana

Active member
מנהל
ספרייה בתוך ספרייה

(חלונות XP) העברתי קבצים ממחשב למחשב בפורמט rar, וכאשר פתחתי את הכיווץ התברר לי שכל ספרייה אמנם נפתחה - אבל לתוך ספרייה בעלת אותו שם. כלומר: אם נניח שהיתה לי ספרייה מכווצת בשם "מסמכים" - כאשר היא נפתחה מהכיווץ נוצרה ספרייה בשם "מסמכים" ובתוכה עוד ספרייה בשם "מסמכים" ובתוכה כל הקבצים. איך מבטלים את הכפילות הזו בלי להעתיק את כל הקבצים הלוך ושוב? זה אפשרי? תודה מראש!
 

jumpgate

New member
>>>

אל תפרסי את הקובץ המכווץ בחזרה לתיקייה "מסמכים" אלא לתיקייה שמכילה אותה. לדוגמא במקום לפרוס את הקובץ לתיקייה מסמכים\:C יש לפרוס אותו ישירות ל \:C.
 

Arana

Active member
מנהל
אוקיי, אבל מה עושים עכשיו

עם 8-9 תיקיות כאלו שכבר נפתחו? (מדובר בהרבה קבצים...)
 

MrBlueboy

New member
~~>

מה הבעיה? Ctrl A >Ctrl X >Backspace >Ctrl V או שלא הבנתי בכלל את הבעיה?
 

Arana

Active member
מנהל
אני אעשה זאת

אם לא תהיה לי ברירה. הבעיה היא כזו - מאחר ואכן כיווצתי את הספרייה ולא את התוכן שלה (אבל למדתי לקח להבא...
), נוצרו לי המון ספריות (כ-20 סיפריות) שיש בהן ספרייה נוספת עם אותו שם, ורק בתוכה יש את כל הקבצים שהיו בספרייה המקורית (למשל: בספרייה "מסמכים" יש ספרייה נוספת בשם "מסמכים" ובתוכה הקבצים). יש דרך קיצור לבטל את הכפילות הזו? או שצריך לעשות "גזור-הדבק" על כל אחת מהספריות בנפרד?
 

jumpgate

New member
>>>

גוררים את התיקייה החדשה שנפתחה אל ההתיקייה שמכילה את זאת שמכילה אותה ז"א אם כרגע המצב הוא מסמכים\מסמכים\:C גוררים את "מסמכים" הפנימי אל \:C
 

AeroPeek

New member
מוחקים את התיקיות

ופורסים את הקבצי RAR שוב, אבל הפעם בצורה הנכונה. ואם אין יותר את קבצי ה RAR, פשוט גוזרים את תיקיית האם ומוציאים אותה החוצה לכונן. אם לדוגמא יש לך את התיקיה C:/documents/document אז תגזור את documents המודגש ותדביק אותה ב C:/documents.
 

Arana

Active member
מנהל
../images/Emo51.gif לכל המשיבים../images/Emo140.gif

וד"א, אני בת
לילה טוב ושבוע טוב
 
למעלה