ספרו קצת על עצמכם+שאלה מעניית..

PuRple winter

New member
ספרו קצת על עצמכם+שאלה מעניית..

אניי בטוח שהאשכול הזה הוקם כבר עשרות פעמים...ואולי אין לכם כוח..אבל מי שבכל זאת יבוא לו אז אני יישמח לדעת עם מי אני מצ'וטט...מאיפה אתם, שמות, מה אתם אוהבים לעשות וכל מה שעולה ברוחכם...ועם בא גם תמונה..אז תמיד בא בטוב...:) ועוד שאלה מעניינת...מתי הפעם הראשונה ששמעתם על בית הבובות..ומתי הפעם הראשונה ששמעתם את בית הבובות!!!(וזאת לא אותה שאלה!) אז אני אורי בן 18.7 מנהריה...חייל בצבא ההגנה לישראל(שמחר חוזר לבסיס:(... חי מוסיקה ישראלית, אוהב לשיר ובעבר גם בסיסט... הפעם הראשונה ששמעתי על בית הבובות הייתה לפני כשנתיים כשחבר של אחי חזר מהמזרח...באותו זמן התנגן במערכת אצלי השיר "אלפי ילדים מוכים" של יציאת חירום והוא אמר לי שיש לו דיסק בבית עם שני שירים של הרכב שנקרא "הקולמביאנים" צמד ישראלים שמנגן מוסיקה ישראלית מהנשמה.. הוא הביא לי את הדיסק שהוא צרב בו היו חוץ משירי פסיכודל עוד כמה שירים ישראלים כולל שני השירים של "הקולומביאנים" בסביבות ינואר השנה קראתי כתבה על צמד שנקרא אמיר ואיתי שהקים הרכב שנקרא"בית הבובות" ויוצא בדיסק בכורה שנקרא מדפים..יום למחרת הדיסק המקורי כבר היה ברשותי ומאז הוא מספר 1 בפלייליסט שלי.. מה איתכם?!
 

eladi88

New member
בקצרה

אלעד 17 פ"ת הכרתי את בית הבובות דרך האינטרטט בתחילת החודש הגדול מאז אני מכור והייתי כבר ב 2 הופעות...ובסוכות תהיה השלישית ב"ה!!
 
../images/Emo62.gif אוקיי אז ככה...

אני נופר, בת 16 וקצת ממקום שקוראים לו אריאל, שזה 40 דק' מת"א... אני תלמידת תיכון, ראשג"דית בצופים, שכל החיים שלי זה מוזיקה ישראלית. אוהבת בעיקר את להקת היהודים, מטרופולין, וכמובן בית הבובות. יש עוד אבל אין מספיק מקום לפרט על כולם. הפעם הראשונה ששמעתי על בית הבובות לא זכורה לי, כי האמת ששמעתי אותם לפני ששמעתי עליהם... הייתי בטאוור רקורדס כמה זמן אחרי שהדיסק שלהם יצא ושמעתי בחנות את השיר סיגפו ממש במקרה, נורא התלהבתי ממנו וניגשתי למוכר לשאול איך קוראים לשיר הזה ומי שר אותו, ואז הוא הביא לי את הדיסק לשמוע.. ומאותו רגע התאהבתי ב"שיר בעיפרון" "אישה כנענית" ואיך לא... השיר האהוב עליי "בית הבובות" (כל זה קרה בערך בחודש פברואר - מרץ של שנה שעברה) באותו רגע קנתי את הדיסק ומאז הוא מסתובב אצלי במערכת... ערב טוב
 

talba3

New member
בקשר לזה שקראו להם הקולמביאנים...

חבר של אח שלי טס לשם עוד חודש חחח יכול להיות שהוא יחזור גם מפורסם חחח :] לעעעע נראה לי חח
 

hadarisan

New member
אהלן אורי!!!

אני הדרי מקריית גת בת 17 וחצי, בעיקר לומדת בימים אלה...אמממ עוד דברים שאפשר לספר עליי זה שאני מכורה לסרטים מצוירים ולאנימה היפנית "נארוטו" והאהבה הגדולה שלי בחיים זה האבקות wwe....אמממ נראה לי מספיק לא? הפעם הראשונה ששעמתי על בית הבובות הייתה מחבר של אח שלי שסיפר שאח שלו שמע אותם בדרום אמריקה...זה היה מן סיפור מגניב כזה ואז גם שמעתי את אח שלי כל הזמן שר "פתאום שנדמה" וזאת השורה היחידה שהייתה מזוהה איתם מבחינתי... הפעם הראשונה שממש שעמתי את בית הבובות הייתה כשאח שלי חזק מאילת וקנה את הדיסק שלהם וממש הושיב אותי ליד המערכת כדי לשמוע את השיר "בית הבובות"...ומאז התאהבתי...איך לא?
 

dv9392

New member
עופר

אני עופר זאב ליכטמן
מרמת צבי לומד פיסול באבן
אני מנגן קצת גיטרה. טיולי אופניים ועקרונית תלמיד בכיתה יא'... בן 16+ משו... עוד מעט מתחיל ללמוד נהיגה. לא מזמן קיבלתי רישיון אבל לטרקטור
אני לא רשמתי את התאריך שהתחלתי לשמוע אותם אבל אני משער שזה לפניי חודש ככה... ושמעתי עליהם מזמן פשוט לא הקדשתי להם מחשבה. במקרה בן דוד שלי השמיע לי אותם ומצא חן בעיניי...
 

mory89

New member
סיפור על עצמי+תשובה מעניינת..../images/Emo3.gif

אממ.. הי, אני מוריה, מראש העין, בת 16+ אוהבת לשמוע מוזיקה יפה, ואם אתם פה אז אתם בטח מבינים מזותומרת מוזיקה יפה. אוהבת לצאת, לא אוהבת להתבטל יותר מידיי בבית.. תמונה אולי אני יוסיף בהמשך ההודעה.. עכשיו לתשובה המעניינת... פעם ראשונה ששמעתי על בית הבובות היתה מידיד ממש טוב שלי שהרגיש ממש רע, והוא שלח לי את המילים של השיר בית הבובות (מוטיב השכחה), וזה פשוט נשמע לי מדהים.. הייתי חייבת לשמוע, והורדתי פשוט מלא שירים שלהם.. ואז שכחתי מהם ושמתי אותם בצד.. ואלעד (כן, ההוא פה מהפורום, הוא בנדוד שלי..) אמר לי משהו עליהם.. ואז חזרתי לשמוע אותם שוב!
ועד היום אני כ"כ מודה לו על זה.. קיצור, בית הבובות אחד ההרכבים היותר טובים שקיימים.. שנה טובה לכולם ושבוע טוב!
אה, והחלטתי כן להוסיף תמונה..
 
אויש נשמות..

השאלה "מתי לראשונה שמעתם את בית הבובות" או "איך הכרתם ת'להקה"..מרגשת אותי בכל פעם מחדש..
ת'אמת אני הכי נדושה.. התגלגל לידיי הדיסק הנודד...התאהבתי קשות, רצתי אצתי לחנות הדיסקים הקרובה לביתי ורכשתי ת'אלבום.. וזהו.. אני סטפני, בת 17+ מנתניה..<רוק און!> וכרגע אני הבנאדם הכי מסכן בעולם..אני חולה..ממש ממש חולה.. תרחמו עליי..בבקשה..
סתם, לא..אל תעשו את זה
 
למעלה