ספרות???

AvihaiH

New member
ספרות??? ../images/Emo13.gif

שלום, אני תלמיד אקסטרני שלומד לבד בבית לבחינות הבגרות, שמעולם לא עשיתי. בין היתר עלי גם להיבחן בספרות ושאלתי היא: מהיכן להתחיל? האם יש ספר אחד שמרכז את כל החומר? בתיכון הייתי די טוב בספרות, אך כיום אין לי את הכוח לקרוא ספרים שלמים... האם למישהו/הי יש רעיון? תודה, אביחי.ה.
 

אושר מ

New member
קודם כל

אין בררה אלא לקרוא ספרים שלמים. התוכנית לא קשה במיוחד, ולא דורשת ממך ללמוד מעבר למספר מצומצם של ספרים "גדולים". שניים שלושה. מה גם שיש אופציה לכמה ספרים מאוד מעניינים. את החומר אני לא ידועת איפה הוא מרוכז טוב... תכף נראה אם יש מי שידע לענות על זה. בכל קמרה, אין ספק שהכי שחוב לקרוא את הסיפורים, השירים והספרים.
 

ofirgaon

New member
אז ככה

היום בדיוק נכנס איזה חייל לחנות שהיה צריך ספרים לבגרות בספרות... אני ממליץ על הספר של "קידום".. יש לו סיכומים טובים על הרבה מאוד שירים וסיפורים.. כמו כן הייתי ממליץ על הספר של אנקורי של הרומן ודרמה, כי בקטע הזה הספר של קידום קצת חלש. אז השילוב של שניהם יוצר משהו טוב.
 

eitan007

New member
אל תדאג, הבגרות בספרות היא בדיחה.

כמה ספרים טובים (נורית צין), ושלושה ימים בלבד יספיקו לך בשביל להוציא ציון סביר (85+). המלצה שלי, תרכוש ספר אחד טוב של הכנה לבגרות ותלמד בספריה הקרובה ליד ביתך. יש להם המון ספרים נוספים להכנה לבגרות ואתה לא חייב לרכוש אותם. וכשתחזור הביתה, תוכל ללמוד מהספר שקנית. תיצור קשר עם כמה תיכוניסטים שזה עתה סיימו יב´ (אם אתה מת"א והסביבה, אתה יכול ליצור קשר איתי), יש להרבה מהם את כל החומר מסוכם ומרוכז, וזה יחסוך לך הרבה זמן וטרחה. עוד המלצה, אתה יכול לבחור פרק אותו אתה לא רוצה לעשות, אני במקומך ייתי מוותר מראש על הרומן, כי שם אתה חייב לקרוא 2 ספרים שלמים (או את החטא ועונשו או ספר גדול אחר), וזה באמת מאמץ גדול בשביל בגרות אקסטרנית.
 

AvihaiH

New member
תודה לכולם ../images/Emo13.gif

על התגובות המהירות
אני אבדוק מה אוכל לעשות בנושא. אביחי.ה
 

ofirgaon

New member
לא בדיוק..

הוא יכול לבחור איזה רומנים שהוא רוצה מתוך הרשימה שמפורסמת על ידי משרד החינוך.. אני למשל בחרתי ב"בעל זבוב" וזה היה מספיק... לא רק שיש על זה ספר שלם של חומר-עזר.. זה גם ספר יחסית קצר ונורא מעניין.
 
למעלה