ספק אינטרנט ו WOW

Mabina

New member
כולכם מחוברים דרך ADSL?

כי אני משתמש בנטויז'ן+HOT ואין לי פיקים ולאגים וכלום... חבילה רגילה של 1.5MB
 

JaneLame

New member
אני בכבלים, היו לי רק צרות

החלפתי כל-כך הרבה ספקים. בכל אחד היה או פינגים גבוהים ב-WOW או פינגים גבוהים בוונטרילו. בסוף נחתתי ב-Xphone ואני מקווה שהכל יישאר בסדר, כי נגמרו לי הספקים.
 

ailag

New member
אני

משחקת בשרת אמריקאי. חושבת שכשיש לי בעיות לייטנסי זה בגלל המחשב (אני נוטה לטחון אותו במקביל). ברק ע"ג כבלים, 1.5M, בערך .. הממ.. 200-400?
 

JaneLame

New member
400 מילישניות איפה?

יש הבדל בין יער אלווין (100 שניות אצלי) למבצר ווינטרגראספ (300 כשיש אקשן). 400 זה ממש לא הרבה בשביל ארה"ב, אבל תלוי מי ומה.
 

ailag

New member
קווסטים רגילים בכל מיני מקומות

כשעשיתי BGים לא היו לי בעיות. חוץ מזה שלא עשינו אסטרטגיות וכל הטווינקים הרגו אותי, כלומר.
 

samandra

New member
המדריך המקוצר לענייני אינטרנט וWOW

כמה הבהרות קטנות. א. אם ניסית ספקים שונים והבעיה לא עוברת הבעיה אינה בספק שלך אלא בתשתית. ב. 90% מהמקרים בזק יהווה תשתית (לא ספק - תשתית) יותר טובה, זאת מכיוון שבבזק אתה לא חולק את פס הגלישה ולכן עומס אזורי ותשתיתי אינו משפיע על הגלישה שלך. ג. ניתוקים מהאינטרנט זה אך ורק (100% מהמקרים) בעיה של תשתחית ולא ספק. בעיות כמו lag לרוב הם של ספק דווקא אבל יכולים להיות קשורים גם לתשתית. ד. למי שמשתמש בוונט ויש לו פינג גבוה למרות שהוא ירוק מבחינת ms, קחו גיימר זה פותר את כל הבעיות. ה. ספקים מומליצים מבחינתי זה נטויזן ובזק. בהצלחה
 

samandra

New member
אם אתה לא יודע מה זה

אז סביר להניח שאין לך את הבעיה הזאת
 

Mabina

New member
ping

נלקח מהמונח פינג פונג. בגדול, זה כמה זמן לוקח למחשב שלך לקבל מידע ממחשב אחר באינטרנט.
 

JaneLame

New member
מה זה פינג

פינג זה הזמן שלוקח למחשב שלך לשלוח חבילת מידע קטנטנה וזעירה (הגודל הוא קבוע) למקום כלשהו באינטרנט. כדי לשחק WoW בקצב סביר, בלי להרגיש איטיות וקיפאון, חשוב שמהירות השליחה של כל חבילה כזו תעמוד על פחות מ-400 מילישניות בערך, וגם זה יהיה דיי הרבה. גובה הפינג לשרתים של WoW (שנמצאים בצרפת, אם אני זוכרת נכון) תלוי בהרבה גורמים, בראשם ספק האינטרנט שלך.
 
למעלה