ספקים ישראליים זה (לא) חולר'ה?

Assaf24

New member
ספקים ישראליים זה (לא) חולר'ה?

לפני חודש פרסמתי פה הודעה שכתבתי מכתב לליזרקלאב עם כמה הארות/הערות שהיו לגבי האתר שלהם. התלוננתי שלא קיבלתי מהם תשובה, וזכיתי לתגובות "מלבבות" מחלק מחברי הפורום. מאחר והרגשתי שחוסר התגובה שלהם אינו צודק, שלחתי לאחר חודש מייל תזכורת שעודני מחכה לתשובה, והפעם, קיבלתי תשובה. האמת, חשבתי פעמיים אם בכלל לפרסם את זה בפורום, אבל לבסוף החלטתי שכן.
 

Assaf24

New member
המכתב ששלחתי

שלום רב, אני כותב אליכם מכתב זה בתור לקוח עבר ולקוח פוטנציאלי בעתיד של החנות שלכם. קהילת רוכשי ה-DVD בישראל היא קהילה שנמצאת במגמת עלייה מתמדת. אנשים רבים מגיעים לאט לתובנה שהיום זה לא כזה סיפור יקר לרכוש את הסרטים והסדרות האהובים עליהם. בתור בית עסק, שלדעתי הוא מהוותיקים בתחום מכירת/השכרת סרטי DVD , החלטתי שמחובתי כלקוח וכחובב סרטי DVD להעיר ולהאיר לכם במספר נושאים. 1. לצערי, במקרים רבים הקניה מכם של סרטים/סדרות של אזור 1 יקרה בעד 200% מהזמנה של אותו פריט מאתר כמו amazon.com (אפילו לאחר דמי משלוח). למרות שאני מבין שאחוז הרווח ממכירת סרט הוא קטן, אני מאמין שהקהילה הישראלית תשמח לקנות מעסק ישראלי סרט, אפילו אם זה יקר ב-10 או 15 ₪ מהזמנתו מחו"ל. אין לי ספק שהידיעה שיש להזמנה שלי "אבא ואמא" בארץ שווה לרוב הלקוחות של השקט הנפשי של משלוח פנים ארצי והידיעה שהחבילה תגיע ללא קרעים/דפיקות. 2. בהמשך לסעיף 1, למרות שאני בטוח שיש חלק לא מבוטל של אנשים שיעדיפו הוצאות מקומיות, דעו לכם שחלק גדול מחובבי התחום תמיד יעדיפו הוצאות מקוריות של איזור 1 או 2 ולא הוצאות מקומיות. 3. מבצעים. מבצעים זו מילת קסם בכל מה שקשור ב- DVD-ים, ולכם אין בכלל. אם נסתכל על המקבילים האמריקאים שלכם, תראו שתמיד רצים במקביל מס' מבצעים גדולים. המבצעים תמיד כוללים סרטים וסדרות, אוספים שונים וז'אנרים שונים. אנחנו אוהבים מבצעים, תנו לנו אותם! זה אולי מקום טוב לשים הערה – סרטים גרועים במבצע דינם כדין "אין מבצע". 4. נציגות. הרוב המוחלט של הקהילה מכירים את החנות שלכם, אבל זו לא סיבה לא לפנות לקהילה. קיימים היום מספר פורומים אשר עוסקים בתחום ה- DVD, כאשר המוביל בהם הוא פורום "סרטי DVD " בתפוז. האנשים בפורום זה וותיקים ומעורים בכל הוצאה, מבצע או אתר חדש שצץ בעולם. יש נציגים בפורום מכל בית הפצה גדול בארץ (גלובוס, פ"פ, וכו') ולדעתי נציגות רשמית של "לייזרקלאב" בפורום תביא (ובחלק מהמקרים – תחזיר) לכם לקוחות רבים. נציגות בפורום היא דלת להפצת מסעות פרסום ומבצעים, הדוגמה הראשונה שעולה לי לראש היא פרסום הודעה שלתק' זמן מוגבלת יהיה אחוז הנחה מסוים לחברי הפורום. שוב, הדוגמה שנתתי היא רעיון כללי – לדעתי השמיים הם הגבול. 5. רשימת תפוצה. אין לכם באתר אופציה להירשם לרשימת תפוצה לקבלת עדכונים שוטפים. אלה הדברים הבולטים והחשובים שעלו בראשי בעת כתיבת המייל הזה. חשוב שתבינו שלא כתבתי מכתב זה כביקורת רעה עליכם או על האתר שלכם, להיפך! הייתי רוצה לראות אתכם גדלים והופכים לאייטם המוביל בארץ באספקת סרטי DVD לחברי הקהילה. אני יכול רק לקוות שתתייחסו להערות וההארות במכתבי. אשמח לתגובה, אסף
 

Assaf24

New member
התגובה שקיבלתי

שלום אסף, אני מאוד מצטער שלא קיבלת תשובה על מכתבך הקודם. האתר "לייזר קלאב" עבר בחודש האחרון שינוי בעלות ולכן מכתבך נפל "בין הכיסאות". תודה על הערותייך הבונות. לגבי מחיר הסרטים: לאמזון יש לעתים (לא תמיד) מוצרים שלתקופה מוגבלת יש עליהם הנחה של עד 60%. לעתים, כפי שאתה מציין האתר לייזר קלאב יקר יותר מאמזון, אך יש לזכור מספר עובדות: 1. באתר לייזר קלאב הלקוח משלם מע"מ 15.5% שאתה לא רואה במחיר של אמזון, למרות שאם תזמין מעל סכום מסויים (60$ כמדומני) תאלץ לשלם מע"מ בדואר לפני קבלת החבילה. 2. כשאתה קונה בכרטיס אשראי מחו"ל אתה משלם שער גבוה מאוד , כמו כן התשלום יורד לך מייד ואין אופציה לתשלומים . אנו מתחייבים להביא את המוצר תוך 14 ימי עבודה, לרוב זה פחות, לעומת אמזון שהמשלוח הרגיל שלהם לארץ מוגבר כעד 21 ימי עבודה. ז"א שבלייזר קלאב אתה מקבל משלוח מהיר יותר, ואנו מקווים לקצר את זמן אספקת המוצר בעתיד. 3 4. לגבי מבצעים – אין ספק שהנושא הוזנח ואנו עובדים על מנת לטפל במצב. אנו מודעים לחשיבות המבצעים באתר כזה. לגבי רשימת התפוצה – אנו עובדים במרץ על אתר חדש בו הכל ייראה ויהיה טוב ויעיל יותר. 5. לגבי הפורומים – רעיון מצויין. לא חשבנו עליו ונשמח לבדוק את המלצתך בעניין. אנו שמחים על מכתבך (הראשון), ומקווים שלא תהסס לשלוח עוד הערות בהמשך. אנו עומלים על שיפור האתר והשירות אך כפי שאתה יודע זה לוקח זמן. בברכה, אורי מנהל אתר לייזר קלאב
 
טוב נו, טוב לקרוא

למרות ששוב אציין שאני לא מצליח להבין למה שמישהו יתעניין בקנייה של זון 1 בלייזרקלאב. מי שקונה, שיקח בחשבון שהוא ישלם יותר.
 

liorb22

New member
תשובה דיפלומטית (כצפוי)

יש כמה דברים נכונים בתגובתו, אך הרוב המוחץ מטעה ופשוט לא נכון. 1. המע"מ חל על קניות מעל 50$, אך יאמר לזכותו שהוא לא היה בטוח בתשובתו. 2. שער גבוה? אני לא פעם חוייבתי בשער נמוך ממה שציפיתי לו. ותשלומים? תמיד אופציית ה"קרדיט" קיימת לה - לא בדקתי אם היא קיימת גם לקניות בחו"ל, אך אין סיבה שלא. ובקשר לזמני משלוח... נו בחייהם - 21 ימים זה רק "על הנייר". בפועל, תוך שבוע מקסימום החבילה כבר בבית. הוא יכול לומר אותו דבר על השירות שלהם? גילוי נאות: אני הייתי בעבר לקוח מאוד נאמן של לייזר קלאב, ולרוב קיבלתי יחס מאוד חם ואדיב. אך כפי שצויין כאן, המחירים עם הזמן הרתיעו והרחיקו. יש לזכור שאתר ישראלי, מצליח ככל שיהיה, למימדים של אמזון לא יגיע (עם כל המשתמע מכך...מחירים מוזלים מהספקים, זמני משלוח קצרים במיוחד, מבצעים מפתים ועוד.). מה שכן חודש לי כאן הוא שהאתר החליף בעליו. אפשר לקבל פרטים נוספים?
 

MajorWinters

New member
מה שהוא "שכח באלגנטיות" להגיד זה

הזמן אשר עובר עד שהכותר(ים) מגיעים אל לייזר-קלאב, תקופה שיכולה להיות שבוע ויכולה להיות חודשיים (מניסיון). הסיבה שאני כבר לא מזמין מהם היא שאם הייתי רוצה להזמין מהם כותר בזון 1 אז הייתי צריך לחכות עוד חודש מזמן היציאה שלו, דבר שמן הסתם תסכל אותי. וזה קרה לא פעם, ולא פעמיים.
 

דון גל

New member
הי אסף, אני מאוד שמח שפרסמת את

המכתב והתגובה פה, ובכלל שכתבת להם שוב. אתה "צרכן חכם" וחבל שלא עוד כמוך. הדון.
 

danistar

New member
לייזר קלאב

אתר שהיה האתר הכי טוב בארץ בזמנו ( נדמה לי שהם היו היחידים ) עד שדאג להעיף את העובדים שנתנו בזמנו שירות טוב ולהעלות חזק את המחירים - במיוחד של זון 1 . יש לו הרבה תחרות היום ( גם מאתרים בארץ וגם מאתרים בחול ) , זמני המשלוח שלהם די ארוכים וכל זה מוביל למסקנה שפשט לא כדאי לקנות שם . ואת זה אומר מישהו ששנים היה לקוח קבוע שלהם . היום הם יקרים יותר מהאתרים בחול , השירות שלהם כבר לא מה שהיה ואין שום סיבה לחזור אליהם אלה אם הם ישחזרו את הימים של פעם.
 
למעלה