ספיר זה לב אוהב...משמע דוד....ויש .

ספיר זה לב אוהב...משמע דוד....ויש .

לו כנראה נטיות לצד הגברי כנראה.......:) וצעיר זה כנראה שנהב לה יש נטיות למין הנשי... הקיצר שני פסיכופטים!!!!!!!!!!!!
 
סליחה?????

אני בטוח לא שנהב! אבל אני מתחיל לפחד ספיר!!!!! תגידי לי שזה לא נכון... ובאתי לשוח לך הודעה באיי סיק יו :((( לשנהב יש חבר...וספיר זה בחור? זה יותר מדי בשבילי :((((((
 
למעלה