ספינינג

LIRY1

New member
ספינינג

כמה פעמים בשבוע מומלץ לעשות ספינינג?! (אני בת 20, בכושר די טוב.)
 

MisterT

New member
זיהוי שיר

השיר מהפרסומת של FOX זאת שהכול הולך ברוורס
 

LIRY1

New member
איזו תכנית אימונים?!

הרי ספינינג זה ספורט קבוצתי (אם אפשר לקרוא לזה ככה), כולם עושים יחד, לא אימון אישי לכל אחד... אתה יכול להרחיב בבקשה?!
 

flecktor

New member
בצבא הכרתי את הנושא

ויש התיחסות לתוכנית אימונים לגוף , כלומר הגוף עושה פעילות גופנית מסוימת בעומס מסויים ודרוש לו זמן מנוחה, ככול שהזמן עובר הגוף מתחזק אבל זה לא אומר שתוכנית האימונים הופכת קשה יותר , אלא משתנה כל הזמן ... מה שאני אומר זה שהגוף צריך תוכנית אימונים ספציפית כדי לשמור על הגוף ולא לשחוק את המערכת האוטופדית , קבוצות מתחילים אמורות להיות בעלות רף נמוך ומהתקדמים הם אלה היכולים לעשות יותר עומס למערכת האוטופדית, עומס על המערכת האירובית הוא לא רלוונטי בדר"כ למתאמן שאינו תחרותי , לפי הבנתי. בגדול , אם זה ספורט קבוצתי על אחריות המדריך לדעת את יכולת הקבוצה ולפי זה להכין תוכנית אימונים קבוצתית, שלא תסב נזק לחביר הקבוצה.
 

LIRY1

New member
הכל טוב ויפה...

אבל לא ענית על השאלה שלי... אני הולכת בערך 3-4 פעמים בשבוע לספינינג (וחוץ מזה לשיעורי מדרגה ועיצוב דינמי) והשאלה אם זה לא בריא לגב/ברכיים כמובן שאני "מקשיבה" לגוף שלי, אם אני מרגישה נורא אני משתדלת לא להרוג את עצמי, פשוט אם תמיד אני אקשיב לגוף שלי הסבירות שאני אתעמל היא קלושה...
 

flecktor

New member
אין לי דרך לדעת

אם זה מזיק לך או לא. סיבה פשוטה, אין לי מושג מה ההיסטוריה שלך וגם אם הייתי רוצה אני לא יודע מה ההיסטוריה שלך משספיע ואיזו תוכנית מתכנן המדריך וגם אם אני אדע , אני לא מהאנשים שיודעים להעריך, עכשיו מה אני כן יכול להגיד ? אז כן זה דופק הכל גב בירכים , היה לי מורה שהיה נוהג להגיד שכדי לבנות משהו צריך להרוס אותו קודם, את הורסת את הגב ברכיים שרירים העצמות ,אבל ברמה מיקרוסקופית. אז בונה אותם , השאלה האמיתית האם את נותנת לגוף שלך להתחדש , האם העומס שבו את עובדת שוחק את הגוף ברמה שהגוף לא מסוגל להתחדש , והאם המנוחה שלך מספיקה כדי לחדש את הגוף ללא פציעות למינהן הרב מידי. כן זה הורס . כן הגוף יכול לחיות עם זה במידה והוא נח מספיק והמדריך יודע מה הוא עושה ואת לא מעמיסה , ואת ישנה טוב בלילה ואוכלת טוב ,רק אז אין מה לדאוג.
 
למעלה