ספידוש ומזליקה מוקדש לכן

אריק 34

New member
ספידוש ומזליקה מוקדש לכן

ולכל מי שמדבר אליו דבר אלי מילים פשוטות כמו שהיינו פעם כשעוד כתבת מכתבים של אהבה כמו שהיית מחבק נשאר איתי ולא בורח היית בא מביא לי פרח דבר אלי מילים פשוטות כמו שהיינו פעם כשעוד היית מסתכל עליי נרדמת לצדך כמו שהיית דואג אם תמיד אהיה שלך פעם היינו מדברים לאט היינו מדברים בשקט מדברים מעט היית מסתכל לי בעיניים כשדיברתי איתך תחבק אותי חזק ואל תרפה ימים קשים עוברים אני נופלת מהכובד על כתפיי "הפרוייקט"
 

avitalp

New member
ברשותך...../images/Emo142.gif

לוקחת לי את השורות האחרונות...
"...תחבק אותי חזק ואל תרפה ימים קשים עוברים אני נופלת מהכובד על כתפיי..." היום אני נופלת... אולי מחר אקום...
 

dganit32

New member
אריק../images/Emo7.gif

אני קיבלתי פחות..חיבוקים. לא פייר!! 27 לעומת 34..ספרתי.
 

blonda3

New member
אני מחכה בשקט, לשמוע איך היה../images/Emo57.gif

מודה שלא היו לי ציפיות לדברים טובים, ולכן אשמח לכל בשורה טובה של ספידי. ומזל-ד"ש לך בחופשה.
 
למעלה