ספורט בהריון- יש חיה כזו?

גלי1977

New member
ספורט בהריון- יש חיה כזו? ../images/Emo205.gif

הי, אני בשהוע 16+4, ופעם בשבוע אני עושה הליכה של כשעה, רק שבזמן האחרון אני עצלנית בצורה כרונית ועייפה. מה אפשר לעשות? אני רוצה לעשות קצת ספורט ולא להיות בטטה!!! אשמח לשמוע רעיונות מה"פעילות" יותר מבינכן... תודה, גלי
 

Julia s

New member
אני מתעמלת בסטודיו סי

2-3 בשבוע ועשה אופני כושר בבקרים משתדלת לפחות 3 פעמים בשבוע מול הטלוויזיה וזה מעביר את הזמן מהר מהר. בהתחלה הייתי מאוד עייפה- אין מה לעשות אבל פשוט הייתי נחה קצת כשחזרתי מהעבודה ואז הולכת לשיעור. כשהעייפות התחילה להתאזן התחלתי אופניים. הנהגתי גם הליכה לישון מוקדם ולא כמו פעם וזה ממש עוזר לי לקום בבוקר לאופניים. אני רחוקה מלהיות מכורה לספורט אבל אני ממש נהנית ולכן ממליצה בחום.
 

amit3937

New member
אם את במכבי יש להם התעמלות

לנשים בהריון מאד מומלץ זול ועובדים הרבה על רצפת אגן
 

amit3937

New member
אחרי בירור, לצערי, התעמלות במכבי

כרגע רק דרך סניף השל"ה בת"א 170 ש"ח לחודש פעמים בשבוע בשעות הערב.
 

Bלה Bלה

New member
גם לכללית יש התעמלות לנשים בהריון

וחברות מושלם מקבלות הנחות. אין לי פרטים נוספים אבל שווה בדיקה ( 2700* שלוחה 3 למידע כללי)
 
אני עושה פילאטיס

בערך פעמיים בשבוע במכון כושר אליו אני מנויה ולפעמים הליכה רגלית של שעה, זה מאוד עוזר לי לשמור על כושר ולהרגיש קלילה גם בחודש שביעי. בקיצור מומלץ
 
ראשית, אם את עייפה, תשקלי טוב

האם זה בדיוק הזמן להתחיל להתעמל. אני מציעה קודם לחזק את הגוף (ע"י תזונה מתאימה בעיקר) ואח"כ להתחיל להעמל. ואם בהתעמלות והריון עסקינן- אז יוגה, כמובן.
 

ornak

New member
חיה חביבה מאוד../images/Emo13.gif../images/Emo85.gif

אני עשיתי הליכות ואופנים, ועד חודש שביעי גם תרגילים לרצפת אגן, גב, יציבות בטן ורגלים. מומלץ לעשות בגלל מיליון סיבות וכי לאחר הלידה שאת מותשת יהיה לך פחות ופחות כוח וזמן לכך (מה שקורה אצלי כרגע
) מחכה לחזור כבר לפעילות. בינתים ההנקה וחוסר השינה בלילה גומרים אותי
 

אמאאור

New member
עצלנית או עייפה- זה לא אותו הדבר../images/Emo13.gif

אם מדובר רק בעצלנות, תשקלי יוגה. יוגה והריון זה שילוב נפלא. זה לא קשה במיוחד ולא מעייף במיוחד, ואת יכולה לפגוש שם נשים הריוניות אחרות, שזה בונוס נחמד. אם מדובר בעייפות חזקה, כדאי לשקול טיפולי מגע מחזקים.
 

לולי בן

New member
חדר כושר והליכות

אני מתאמנת פעמיים בשבוע בחדר כושר. עושה כמובן תרגילים שמתאימים להריון שהתאימו לי במיוחד. לא עוברת את סף היכולת ואף עושה קצת פחות ממב שאני יכולה. מקפידה לשתות הרבה. בנוסף הרבה הליכות. לפני ההריון עסקתי בספורט בתדירות גבוהה כך שבשבילי זו ירידה אבל עדיף מכלום.
 

2la

New member
מתעמלת לפחות 4 פעמים בשבוע

בחדר הכושר ועל סטפר בבית. בחדר הכושר - קרוס טריינר ומשקולות. לפעמים אופניים נייחים. בבית - סטפר ולפעמים גם אימון כוח אם אין לי כוח ללכת למכון. לפעמים מוסיפה יוגה להריון (מ-DVD). כשאני עושה ספורט אני מרגישה הרבה יותר טוב - ההריון עבר לי ממש בקלות עד כה (אם כי עכשיו התחילה עייפות קשה, בחילות, סחרחורת... נו טוב, עוד שבוע תשיעי)
 

lioraadato

New member
../images/Emo207.gifהתעמלות לנשים בהריון

מחפשת בכרמיאל והסביבה. מישהי מכירה? תודה
 

2la

New member
אני הזמנתי מאמאזון

www.amazon.com מגיע בד"כ תוך כעשרה ימים. יש מבחר גדול מאוד של יוגה להריון. זה מעולה אם אין לך בעיה עם הוראות באנגלית בלבד, וכן אם כבר תרגלת יוגה בעבר (אם כי לא בהכרח להריון), כי בכל זאת - צריך להכיר את הטכניקה כמו שצריך.
 

גיתקה

New member
ועוד איך

אני נוסעת על אופניים (שומרת על דופק עד 140) הולכת בפארק עושה פילאטיס. הבנתי שזה נורא חשוב להמשיך עם הפעילות וזה מקל על תופעות ההריון. בינתיים באמת אני מרגישה מצוין
טפו טפו
 

anatina

New member
אין על יוגה להריון

זו הפעילות הגופנית הכי נכונה, בריאה ויעילה לנשים בהריון.
 
למעלה