ספורטק...

NoKi2sh

New member
ספורטק...../images/Emo34.gif

הייתי באתר...פשששששששששששש אני חייבת להגיד-שיחקו אותה ובגדול. המקום באמת ניראה כזה טוב עכשיו?? ניראה לי אני יארגן איזו גיחה לשם,למה דיי אההממ...איך לומר...נימאס לי לסוע כל הזמן אך ורק בקרייזי... איזה חבל-ראיתי תתמונות של הוורט המדהימה שהייתה שם-למה רובי פירק אותה!?!?איזה ווורט...אחח.. עכשיו בכנות,בלי שטויות,שווה לי לבוא?יהיה לי מה לעשות שם בתור אחת שאין לי מושג בסטריט כמעט? שאלה מכוונת לקבועים של המקום. ליאת.
 

gal margera

New member
הייתי שם כמה פעמים אבל...........

..........זה מקום מאוד אבל מאוד קטן יש תמונות שמראות שזה מקום גדול אבל הגדילו את התמונה ומתחו אותה . ואפילו שאני סקייטר אני אומר שיהיה לך מה לעשות שם (יש שם מיני וורט בכמה גבהים וקוואטרים אז יהיה לך מה לעשות שם)
 

dexter1

New member
...

אני לא יודע אם אני קבוע שם אבל בפעם הראשונה שהייתי שם(כאילו כמה פעמים כבר הייתי) הייתי מחוץ לרמפות תמיד וופעם ראשונה זה נראה פיצי כי אחרי שאתה חוזר מהבית אחרי טוני הוק סקייטפארק טור זה קצת פחות מרשים... אבל אני חו7שב שזה מקום די סביר
 
גל כנס וליאת כנסי...

גל הספורטק אולי קטן אבל הוא פי2 בגודל מקרייזי רולר, ליאת יהיה לך מה לעשות שם ויש שם לפי מה שאני זוכר שתי מיני וורט. ועם את לא כל כך מבינה/מצליחה (או כל דבר אחר) בסטריט תמיד אפשר ללמוד לא? רק צריך לרצות... נ.ב אני יודע את כל זה כי הייתי שם (בלי הרולר אבל ראיתי מבחוץ...) נראה לי שהספורטק נאה יותר טוב כי שיפצו שם לאליפות לא? אולי גם אני יקפוץ לשם מתישהו אאבל אני יחכה קצת (עד שאני ידע איזה גריינד או לפחות לרדת דרופ יחסית גדול)
 

crazy blader

New member
כולם כנסו...

עמית מדבר שטויות הספורטק הוא חצי מהקרייזי בגודל הוא כמו הקרייזי בלי הוורט{והוורט בקרייזי מוסיפה לגודל הרבה} וחוץ מזה אין 2 מיני וורט יש מיקרו מיני, מיקרו מיקרו מיני {שהם שתיהם באותו אחת}, ויש את הרמפה הכי גדולה של הספורטק שהיא מיני {אין לה אפילו 90 מעלות} יש להם סטריט דיי טוב אבל הם דפוקים בראש הם עשו דברים מפגרים עם הפארק שלהם המטומטמים הורידו את הוורט {שהייתה הוורט הכי גדולה בארץ חבל שלא ראיתי אותה אף פעם חוץ מתמונות} והם הורידו את הספיין שלהם שהוא היה מזה טוב הוא היה מן w כזה והם פשוט דפוקים שהם הורידו אותו! רק פלייבוקס וכמה ריילים יש להם זה הכל לדעתי זה לא כל כך כיף שם כאילו נסעתי שם גם אחרי החידוש וגם לפני שהיה להם עוד את הספיין והכל אבל חוץ מסליידים ולנסות לקפוץ קצת בפלייבוקס אין מה לעשות שם וגם יבש שמה אין מוזיקה בכלל! אבל יש להם אחלה טרמפולינות~!!!!~!!~!!!!!!~!!!!!!!!! אה ועמית מדברים פה על הפארק של הספורטק רק הרמפות לא על כל המקום כל המקום ענק אבל לא כל המקום זה רמפות רק חלק ממש ממש קטן ממנו!
 
...

תראה כתבת שאני לא צודק ובהודעה שלך כתבת גם שאני צודק שים לב למשפטים האלה: "עמית מדבר שטויות הספורטק הוא חצי מהקרייזי בגודל הוא כמו הקרייזי בלי הוורט" "כל המקום ענק אבל לא כל המקום זה רמפות רק חלק ממש ממש קטן ממנו!" אני התכוונתי לכל המשטח אבל לא חשוב נ.ב לפי מה שראיתי באמת יש שם אחלה טרמפולינות (לא ניסיתי אבל ראיתי ואני סומך עליך שהן טובות) ובאמת חרא שאין שם מוזיקה... אני לא כל כך זוכר את הגודל אבל נדמה לי שזה מיני וורט די גדולה ועוד אחת יותר קטנה ומיני מיני אחת (הקטנה והמיני מיני באמת מחוברות למיני מיני יש חלק שהוא עם הרחבה אז זה יותר גבוה)
 

Hell ad

New member
אפשר לעשות ככה...

קחו סקייטר ובליידר שבחיים שלהם לא היו בספורטק ובקרייזי שילכו לשני המקומות ויגידו מה יותר טוב... יכול להיות שאתם פשוט נמשכתם למקום אחד יותר מהשני...
 

mishkale

New member
ספורטק

קודם כל בספורטק נוסעים כל הכי טובים בסקטבורד וגם רולרים תותחים כמו אייל עטייה ווסילי ולנס תראו את הקליפ שיש באתר,חוץ מזה הרמפות פשוט יותר טובות וחזקות,אני שאלתי ואמרו שפירקו את הוורט בגלל שלא היה ביקוש לרמפה,אולי בגלל שהיא היתה בגובה של ארבע מטר שזה כמו שצריך להיות,אמרו לי שבאו גם מחליקים מהקרייזי ופחדו מהגובה.
 

tometom

New member
תביאו תמונה מהספורטק

תביאו תמונה מהספורטק לראות
 

crazy blader

New member
mishkale כנס...

אין לי כח להתווכח על הרמפות סקייטרים ראיתי שיש שמה כמה טוטחים אבל אני לא יודע אם כולם. אה ובקשר לוורט הוורט של הקרייזי היא משהו כמו 4 מטר גם (קצת פחות איזה 3וחצי ככה ועובדה שנוסעים עלייה מלא!גם סקייטרים). ובקשר לאנשים שברולר שם וסילי עושה סליידים טוב לנס אני לא זוכר בכלל מיזה ואייל סתאם אפס. חוץ מסליידים הם לא יודעים כלום. וזה שאייל עושה backflip ו misty על הפאןבוקס זה לא אומר כלום כי זה נראה אצלו כמו חרא ! ואצלנו כל ילד שני עושה את הדברים האלה.
 

mishkale

New member
לקרייזי בליידר

אני לא מבין ברולר הרבה, אבל ההיתי בקרייזי וחוץ מאחד סימון כולם היו ככה -ככה,חוץ מזה הם נסעו רק על הוורט ,אחרי חצי שעה השתעממתי והלכתי לסוע סטרייט,אין לי מושג למה כל הרולרים בקרייזי נגד הרולרים בספורטק ובככל למה הם שונאים סקטבורדים,לפחות בספורטק התיחסו אלי ממש יפה ובכלל האווירה שם מאד טובה וחברית, כל פעם שמישאו נוחת תרגיל אם ברולר או סקט כולם צועקים ,אני התקדמתי שם מהר ואחד יוני עזר לי ללמוד קיקפליפ והוא אחד הכי טוביםשיש שם,אתמול ההיתי שם והיו כל הכי טובים אבי לוזיה בועז אקי נו ועוד כאלה שאני לא מכיר,והם אמרו שאחרי החגים יבנו רמפה חדשה
 

hellishere

New member
המחליק: נילס

לא לשמוע לגבילים קטנים זה המקום www.skateboarding.co.il של המועדון
 

skater16

New member
על תזיינו את המוח טוף

למה הספורטק המקום הכי טוף לסקט בארץ (פארק) והקרייזי אולי יותר טוב לרולר אבל אישית אני חולה על הספורטק וגם ל]י דעתי סטריט ברולר זה יותר יפה מוורט
 
למעלה