ספוקס

Mycroft

New member
ספוקס

אז היום ראיתי סוף סוף את הפרק המדובר עם יו לורי. היה מעניין לראות איך הוא משחק דמות בסדרת דרמה בדרמה, הוא פשוט הפך את הדמות שלו לדמות חצי קומית: בהתנהגות שלו, בדיבור שלו... לורי נשאר לורי, אבל לפחות הוא עשה את זה טוב
 

גליונת

New member
מישהו יודע מתי יש ב-BBC PRIME

את הפרק האפוקליפטי שהיה בערוץ 2 לפני שבוע (נדמה לי)?
 

Zygon

New member
זה שייך לעונה השניה

אם הם יקרינו את העונה השניה אז אני אעדכן.
 

Y. Welis

New member
אגב בערוץ 2 שודר השבוע פרק 13,

מה שאומר שהם קפצו קדימה 5 פרקים, מאחר ובשבוע שלפניו שודר פרק 8... (נראה היה שלקווין יש חברה חדשה שכנראה הוצגה באחד מאותם פרקים). טוב, טוב שיש רשות שניה.
 

Zygon

New member
טוב שהשקתי זמן ומשאבים בשביל

לראות את הסדרה הזו כמו שצריך.
 

ניר T

New member
למה סתם להכפיש?

סתם לכתוב דברים לא נכונים? הפרק לפני שבוע היה פרק 12, זה עם הביקור של הנשיא. (רוצה הוכחה שזה 12? קבל), ולפניו היה פרק 11- האפוקליפטי (שדוסקס פה כבר), ולפני זה היה פרק 10- עם המאפיה הרוסית והבנק, ולפני זה פרק 9- עם ההאקר הצעיר. פרק 8 שודר לפני יותר מחודש. נכון שערוץ 2 דילג על פרק 5, אבל סתם להגיד עליו דברים שלא היו ולא נבראו? למה?
 

Mycroft

New member
הם כנראה מאד אוהבים את הנשיא

אם הם עושים עליו כ"כ הרבה פרקים... בכל אופן אין צורך לכעוס גם אם הוא טעה (אני לא יודע כי לא ראיתי, אבל זה לא משנה ממש)
 

Y. Welis

New member
אני מצטער, אבל הפרק האפוקליפטי היה

מס' 5. בדוק כאן שוב. יתכן שערוץ 2 החל לספור פרקים מאמצע עונה 1, מי יודע. הפרק של השבוע מכל מקום היה מס' 8, ומאחר ו-3 ימי שלישי עברו מאז שידור פרק 5 (כלומר, היה צריך להיות השבוע פרק 9), נראה שפרק כלשהו הוקרן שלא לפי הסדר.
 

Zygon

New member
יש שני עונות

המדריך של הבי בי סי מתחיל מהעונה הנוכחית כלומר השניה,בעונה הראשונה יש שישה פרקים,בשניה עשרה. כלומר בסדרה הוא פרק מספר 11,הוא הפרק החמישי של העונה.
 

ניר T

New member
לפחות עכשיו אני מבין את הבלבול שלך

כמו שזייגון אמר- יש שתי עונות. מכיוון שערוץ 2 שידר אותם ברצף, הוא המשיך את הספירה של הפרק הראשון בעונה השנייה כפרק מס' 7. (מתוך הלינק שהבאת בעצמך, הנה הקישור לפרקי העונה הראשונה). בכל מקרה, הם לא דילגו על שום פרק בעונה השנייה. (רק על פרק 5 של עונה ראשונה, אבל הוא משודר היום בפריים, אז למי איכפת).
 
למעלה