ספוילרים מעניינים לשבוע, ועל הדמות בלה

sigalit1000

ספוילרים מעניינים לשבוע, ועל הדמות בלה

בלה, הבת של קלואי מגיעה לג'נואה סיטי..... היא נקראת בלה על שם משפחת בל כמחווה למשפחת בל, היא תהיה דמות מרכזית שככל שתגדל יהיה לה תפקיד מרכזי....

האבהות של בלה לא תתגלה בקרוב [היא הבת של בילי].....

צ'לסי מגלה את בלה ושואלת אם היא של קווין, קלואי מכחישה, קווין חושד שקלואי מסתירה משהו.....

קווין עוקב אחרי קלואי ונדהם למצוא את בלה, קלואי אומרת שהיא לא שלו וקווין דורש בדיקת אבהות.....

פיליס מודאגת שויקטור ינקום בה, ג'ק מדבר עם ניק על ויקטור.....

ניק מבקר את אדם ומזהיר אותו שהוא חושד בויקטור....

ניק חושב שאדם חף מפשע....

ג'יל מציעה לויקטוריה להיות מנכלית "צעיר וחצוף".....

בחודש הקרוב: קווין יקבל אישור רשמי שבלה התינוקת לא שלו, הדמיון לדיליה יגרום לבילי לבלות זמן רב עם בלה......

אדם דורש מניק להתרחק מאישתו צ'לסי..... [אנחנו בדרך לצ'לסי ניק?]

קונור וכריסטיאן הם אחים..... בחודש הקרוב נגלה למה המידע הזה שהם אחים חשוב..... [הימור שלי זה קשור לגילוי שכריסטיאן בחיים]

ohadcarrington

צ'לסי קלואי וקווין נשמעים מעניינים...

גם פיליס ויקטור וג'ק, ויקטוריה סתם משעממת, המממ זה יכול להיות מעניין צ'לסי וניק...
&nbsp
לגבי כריסטיאן, כמה לעזעזל אפשר עוד למשוך את הסיפור? די, נמאס לי כבר, שייסתיים למען השם, אני כבר לא צעיר כמו פעם.

estee from ynet

I miss the days when Phyllis was Michelle Stafford

Bella is cute, but everyone else on the show has been getting on my nerves.

sigalit1000

אני מסכימה מבחינתי פיליס הנוכחית וגם ויקטוריה הן לא באמת

פיליס וויקטוריה, הן דמויות אחרות באותן שמות.... ככה יותר קל לאהוב אותן או לא לאהוב אותן.....

אני אשמח שלורן , מייקל וכריסטין יקבלו עלילה גדולה ולא רק ניומן נגד אבוט..... לגבי קלואי אני אתן לה הזדמנות אני לא מכירה אותה בינתיים.....

estee from ynet

Chloe has always been in major storylines

Lauralee Bell, The actress who plays Christine, only shows up on Y & R and the B & B when she needs a break from her daily life - her family, her boutique, etc. She is unlikely to commit to a lengthy storyline.
I understand that they are going to re-visit the storyline on Michael's prostate cancer.
Jack is getting to be a stupid doormat, and everyone else is just boring or incompetent.
I find it a total waste of time to watch the soap when there are so many incredible quality shows and movies that I can watch. I often have the TV on when I am home, and I listen to Y & R while doing other things...

sigalit1000

את אוהבת את ג'ק ופיליס הנוכחית? אני חלוקה כי כן אהבתי אותה

עם ג'ק אני גם אוהבת אותה עם בילי כי ברור לי שפיליס ובילי זה לא סיפור ארוך כסיפור זמני אני אוהבת.....

איזה סדרות את רואה? אני רואה שקרניות קטנות והרודן, ראיתי גם "המשפחה" שבוטלה לאחר העונה ה1 והוחלפו בלידתן שכרגע בפגרה.....

הייתי רוצה אופרת סבון חדשה, שיתחילו מההתחלה, עלילה חדשה, כמה כבר אפשר למשוך את צחמ, אולי בעתיד זה יקרה.....

estee from ynet

I don't like any of them

I don't like the current Phyllis with Jack or with Billy. I can't stand the new Billy - he is like a piece of wood with no real emotion or charisma, just like Dylan, Stitch, and Kevin. Even Paul, whom I used to like, is now getting on my nerves. I can't stand Mariah, Luca, Cane, Hilary, or Devon. Fortunately, the horrible doctor is gone. I liked Marisa, but she is also gone. I used to like Neil, Lily's father, but I no longer like him. I still like Michael and Lauren. The Bell family is not about to create a new soap opera. The children can only continue to milk the two soaps. They don't have their parents' creative talents. The father, Bill Bell, is dead and their mother serves as a consultant.

Among the TV shows that I watch and have watched are: The Affair, Tyrant, The Night Manager, Reign, Pretty little Liars, Merlin, Blue Bloods, NCIS, NCIS LA, NCIS New Orleans, Saving Hope, Code Black, and Mad Men. I watched The Family and Game of Silence (cancelled), Shades of Blue. I watched UK TV shows like Endeavour, Scott and Bailey, Foyle's War, DCI Banks, Broadchurch, Wallander, Grantchester, The Honorable Woman, Poldark, Mr. Selfridge, anything by Masterpiece Theatre, and many more.

I like to watch new and old movies. Yesterday and the day before, I spent hours watching Rebecca. I watched the Oscar-winning 1940 movie with Lawrence Olivier and Joan Fontaine, the Masterpiece Theatre TV series with Emilia Fox, and the 1979 four-hour BBC version with Emilia Fox's mother and Jeremy Brett. For comparison, I even spent time re-reading chapters from the online book. I love anything by Daphne du Maurier and Jane Austen.

But, the TV series that I am totally addicted to is Outlander:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/878/180989249/בידור/צעירים_חסרי_מנוח

sigalit1000

אין לי כמעט אף דמות שאני אוהבת בצחמ.... וגם אלו שכן חלק

מהזמן יש להם עלילות משעממות.... אני אוהבת את אשלי, אדם, ניק.... התחלתי לאהוב את צ'לסי..... השמועות אומרות שהולכים לחבר את צ'לסי וניק, השחקן שמגלם את ניק כל הזמן אמר כמה הוא מחכה ליום שיהיה רומן בינו לצ'לסי.... צ'לסי תהיה באמצע בריב בין שני האחים על כריסטיאן, לא יפתיע אותי אם קלואי תתאהב באדם ואז בכלל יהיה מעניין..... אני לא משוכנעת מה מה קורה עם אדם הנוכחי אתמול בטוויטר רשמו שהתחילו לצלם את הסדרה שהוא חלק ממנה מה שאומר שהוא לא יצלם לצחמ....

איך את רואה את כל הסדרות האלו? הן בVOD? כי פה בעיקרון זה או בטלויזיה, או בVOD, או צפייה ישירה [לא חוקית לרוב] או הורדה [לא חוקית].....

ohadcarrington

אז בעצם הוסכם שכולנו כמעט לא סובלים אף דמות בסדרה?

יש פשוט אנשים עם זמן לטלווזיה, כשהייתי צעיר יותר ניסיתי (ודיי הצלחתי) לראות כל אופרת סבון מפורסמת ששודרה, היום לא הייתי מצליח...

estee from ynet

I too only like those characters

I have been watching lots of movie and TV series on the Internet this year because I was recuperating from an injury/surgery, and I couldn't attend classes. Instead of doing research and writing essays, I have been binge-watching movies and TV shows. There are many free Internet sites that post movies/TV shows immediately after they come out. I get to see British shows even before they become available to a North American audience. I often prefer watching them all on the Internet even when I can watch them on my TV set. This way, I don't have to watch the commercials, and I don't miss any segments. I also watch old movies on YouTube. What is VOD?

I am currently waiting for the new Gilmore Girls movies that will start in the Fall. The young lawyer from The Good Wife, who used to play the boyfriend on the Gilmore Girls, will be back in the Gilmore Girls movies, and he has been interviewed about them.

sigalit1000

אני מורידה את צחמ למחשב, אני לא כזה משוכנעת שמותר להוריד....

אבל יש גם אופציה לצפות בפרק עצמו אבל הוא נמחק כעבור יום ואין לי זמן לצפות כל יום בפרק..... VOD זה ספריית סרטים/סדרות של חברת הכבלים HOT ושל חברת הלווין YES הם בוחרות מה לשים שם ואז ניתן לראות מתי שרוצים אבל אין דרך לבחור מה לראות שם.... חלק מהאתרים של צפייה בחינם חסומים בארץ למשל האתר של CBS חסום ולא ניתן לצפות בפרקי צחמ או היפים והאמיצים.....

ראיתי את בנות גילמור, אני לא זוכרת הרבה מהסדרה אבל אני לגמרי מתכוונת לראות את ההמשך..... ראיתי גם את ההמשך של צער גידול בנות ונדמה לי שבקרוב יש גם המשך לנמלטים......

estee from ynet

I watch Y & R on my TV @ Global TV or CBS

I don't watch Y & R on my computer.

However, if CBS is blocked in Israel, I believe that you can watch a number of segments of Y & R on Canada's Global TV here:
http://www.globaltv.com/theyoungandtherestless/

I have a Canadian TV package, but these days, I watch more on the Internet than on my TV. This way, I can watch whenever it suits me.

Someone at another Forum posted a free site for movies/TV shows that is not blocked in Israel:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2294/179996069/אנשים_וחברה/ציפורי_לילה

sigalit1000

וואו איזה מגניב האתר הקנדי באמת מופיעים שם הפרקים של

צחמ אבל אצלי זה חסום גם.... אבל זה נראה ממש מגניב חבל שזה לא עובד אצלי.... לגבי הקישור השני הוא כן עובד.... תודה :)

ראית גם את היפים והאמיצים בעבר? ואם כן למה הפסקת לצפות?

estee from ynet

It's a shame that Global is blocked

You can watch on Global TV an entire week of Y & R episodes. We get them a day earlier than CBS.

With regards to other free sites - there are many others, but I don't know if they are accessible in Israel.

I watched B & B years ago when the original actors were in it. I simply did not have the time to continue to watch it. I had to work for a living...

sigalit1000

קראתי שסאמר בהריון, אדם עזב, ואדם חדש יגיע בספטמבר

לצילומים, אדם הקודם עזב הוא כבר מצלם את הסדרה שלו שתעלה בעוד 2-3 חודשים.... צחמ מחפשים אדם חדש שיתחיל לצלם בספטמבר, אז בטח בחודש שאדם לא יהיה ניק וצ'לסי יתקרבו [יש הרבה שמועות שזה יקרה, בעיקר רמזים מהשחקן שמגלם את ניק שאמר כמה שהוא רוצה רומן בין ניק וצ'לסי ועכשיו אולי זה יקרה].... בטוויטר צייצו לשאלות גולשים [שמותשים מהסיפור של כריסטיאן] שסיפור כריסטיאן הולך להתפוצץ בסוף אוקטובר והשיא יהיה בנובמבר שצ'לסי תהיה קרועה בין ניק ואדם בריב על התינוק.....

יש בטוויטר המון תמונות עם בלה וקונור הם מצלמים ממש הרבה, כנראה גם פה יש סיפור גדול....

סאמר בהריון, ניק בדרך להיות סבא, וניקי וויקטור יזכו בנין ראשון, אם סאמר אכן תלד אסור לשכוח מדובר באופרת סבון..... אסור לשכוח שהשחקנית שמגלמת את סאמר צפויה להתחיל לצלם את הסדרה שלה והיא תצלם הרבה פחות לצחמ אבל בגלל ששתי הסדרות ברשת CBS אין לה את הבעייה שיש לאדם, והיא תוכל לצלם במקביל.....

גם לי יש בעיית זמן לצפות, הפסקתי לצפות בצחמ לפני 8 חודשיים, בשבוע האחרון חזרתי לראות....

estee from ynet

In yesterday's episode on Global

Luca tried to talk Summer into accepting her father's offer to come back to the company. Victor continues to suspect Luca, and he has hired someone to look for proof against him.

Nick overheard Summer telling Luca that she must be pregnant, and in today's preview - he tells Phyllis that she is going to be a grandmother.

Yesterday Dylan, Sharon, Mariah, Faith, and the baby went camping. Suddenly, Faith mentioned the story about Sheila, who had once kidnapped a baby. Sharon stopped her...

How would Faith know about Sheila and the kidnapped baby
Stupid head writer, Charles Pratt, must have told her...

CBS has not yet shown the episode.

sigalit1000

היא לא יכלה לדעת, נדמה לי שהייתה עלילה ששילה עם הפנים של

פיליס הקודמת חטפה את סאמר ופנמור, היה משהו בסגנון???

פיית ילדה מאוד חכמה היא תגלה את האמת לפני דילן חחחחח

של מי לדעתך בלה? ביילי או פיליפ/רונן..... זו שפוטרה רצתה ללהק את אחד מהם אבל מאז שהיא פוטרה או שביטלו או שזה יקרה בהמשך......

אוהד מאוד אוהב את שילה.... נדמה לי שהיא הדמות המעודפת עליו....

estee from ynet

Sheila Carter

No, it was Scotty, Lauren's older child with Dr. Granger.
The storyline:
http://soaps.sheknows.com/the-young-and-the-restless/characters/sheila-carter
https://en.wikipedia.org/wiki/Sheila_Carter
http://soapcentral.com/yr/whoswho/scotty.php

Faith is indeed a clever child. However, chuck Pratt is much too stupid to be writing anything that makes sense. The fact that he would go as far as to use Faith to intimidate her psychotic mother, Sharon, and to re-visit a storyline that took place so many years ago, and that this little girl knew nothing about - only proves that he is a total moron.

Bella is Billy's child from the artificial insemination procedure. That's why she looks like Delia.

It's time for me to stop watching Y & R - the soap has become an insult to any sane person's intelligence.

Sigalit, did they ask you to register in order to watch movies and TV series on the free website? I never register on any of the sites that I use.

sigalit1000

צחמ קצת משעממת אני רק חזרתי לראות לכן אתן עוד הזדמנות

לגבי האתר של הסרטים/סדרות.... לא ביקשו ממני לשלם, או להרשם אני גם אף פעם לא נרשמת..... יש תוכנה שנקראת קודי שיש בה כמעט כל סרט או סדרה ואפשר לראות שם.... צחמ לא נמצאת שם..... זו תוכנה שמותקנת במחשב אבל לא רעה האמת..... אבל היא בשפה העברית וניתן לחפש לפי שחקן/שחקנית/שם הסדרה/שם הסרט.... כמעט הכל יש.....

estee from ynet

Soap Operas

The episodes don't get posted on any of the free website because they cannot update them on a daily basis. Only the TV stations themselves do that.

I know about Kodi, but I have never tried it. It's not only in Hebrew.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kodi_(software)
http://download.cnet.com/Kodi/3000-2139_4-10913726.html
http://www.alphr.com/software/10022...-to-know-about-the-app-formerly-known-as-xbmc

I use a number of free sites. The most popular one has started to be very problematic for many users. When we click on any movie/TV series, we now get the message: "Error loading media. File cannot be found." In order to get around it, I click on other versions, or use another free site. At first, I thought that it was happening because I needed to update my Adobe Flash, but updating Flash did not solve the problem.

למעלה