ספויילר
7x20

Wicked Wicca

New member
ספויילר ../images/Emo58.gif 7x20

לפני שאני מתחילה הבהרה קטנה. זה לא ניתוח פרק או משהו כזה זה פשוט ההרגשות שלי בעקבות שלושת הפרקים האחרונים שראיתי (718-720) אוקיי.. נתחיל מהסוף. "touched", אחד הפרקים היותר טובים של העונה הזו לפי דעתי. בהתחלה כשראיתי את הטריילר שלו נשארתי עם מן תחושת דה ז'ה וו כזאת מהעונה השישית. סקס, דבר שלא זכינו לראות יותר מידי העונה הזו, מופיע בפרק הזה והרבה. אני רואה פה הקבלה לעונה השישית, משום שבעונה השישית ראינו בסקס (של באפי וספייק בעיקר) בריחה של באפי מהמציאות או התחמקות של באפי מהדברים שאיתם היא הייתה צריכה להתמודד. גם בפרק הזה, המצב נהיה קשה מאוד, באפי החליטה שהיא לוקחת הפסקה,פיית' היא המנהיגה החדשה, נוצר מן כאוס כזה שבקושי אפשר לנהל שיחה בצורה נורמאלית. פיית' ו-ווד, אצלם הקטע של ההתפרקות הרגשית היה טהור. אין רגשות, אין מחויבות, פשוט המון לחץ שהצטבר והיה צריך שחרור ואיך משחררים אותו? נכון, סקס. זה דבר שכבר ראינו בעונה שלישית אצל פיית', היא הייתה צריכה התפרקות, היא הלכה להזדיין עם זנדר, זרקה אותו ומבחינתה הכל חוזר להיות אותו דבר. בדיוק מה שקרה כאן. על זנדר ואניה אין לי כל כך הרבה מה להגיד. הם היו צריכים להרגע קצת, סקס מרגיע. ווילו וקנדי, את זה קצת יותר קשה לי לקבל כי זאת לא טארה אבל אני אתגבר. אם הבנתי נכון, זאת הפעם הראשונה שלהן ווילו מפחדת שזה יגרום לווילו הרעה לצאת שוב, אבל היא מתגבת על הפחד והולכת עם הרגשות שלה. ראיתי בפרק הזה פרק שבא להרגיע את הצופים מכל המתח שהצטבר להם. לי אישית זה עשה את העבודה. בסוף החלק של השיר, כשמראים את כולם בשעת במעשה, עמדה לי דמעה בקצת העין. למה? אין לי מושג, אבל זה נתן לי תחושה של הרגעות שכזאת. היחידים, שהכי ציפתי מהם לאיזה סצינת סקס טובה, לא עשו את זה. ספייק ובאפי פשוט שכבו כל הלילה זה בזרועות זו, וזהו. עם כל כמה שהופתעתי, זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות. ספייק הבהיר לבאפי שוב כמה הוא אוהב אותה וכמה כן יש בינהם קשר, ובאפי פשוט הייתה צריכה תמיכה באותו רגע. תמיכה שהביאה לה כוח והיא הלכה לקרוע לקלב את בצורה, כמו שאומרים. באפי מצאה את מה ששייך לה, הנשק המוזר הזה, שלא נראה לי מבטיח במיוחד, אלא כמו עוד חרב רגילה. הסוף של הפרק השאיר אותי בפה פעור. לפי כמות החומר נפץ שהייתה שם נראה לי שכולם הולכים להתפרק לחתיכות קטנות. עוד דבר שהבנתי רק הפרק משום מה. הר"ר תמיד לובש את הצורה של באפי בזמנו החופשי כי היא מתה כבר. עד היום לא חשבתי על זה יותר מידי, רק עכשיו נפל לי האסימון. טוב, אני הולכת לראות לי את "new moon rising". אחרי כל הווילו וקנדי שראיתי, אני צריכה קצת ווילו וטארה... מקווה שלא שיעממתי אתכם
 

גואנו

New member
אל תעשי את זה!

אל תראי את הסוף אני ראיתי אתמול ואני בדיכיבאפי מאז תדחי את זה דרך אגב, היי אני חדשה :)
 
|ספוילרים| 7x20

למרות שאני מסכימה לניתוחי הסקס, לא הייתי מגדירה את הפרק הזה כהטובים בעונה. חוץ מהסוף, הכותרת של הפרק היא אכן זוגות, ולבדוק כמה זוגות יוכלו לדחוס לפרק אחד. למרות שבאפי וספייק היה יפה- זה היה אחרי אובססיביות רצינית לבאפי-ספייק וספייק בנפרד העונה, ועדיין מצאתי את זה קיטש. אני ראיתי את הסקס של ווילו וקנדי, לא רק בגלל שווילו פוחדת להפוך all black-y אלא גם בגלל שהיא מפחדת להמשיך הלאה, לשכב עם מישהי זה משמעותי לווילו ולשכב עם קנדי אומר משהו על מערכת היחסים שלה עם קנדי, שהיא עוברת לשלב יותר מתקדם. כך נראה- אבל לדעתי ההנחה הזו בוטלה ע"י ווילו בסופו של דבר, והיא לקחה את הסקס כמשהו יותר קל. G, גם אני צריכה ווילו וטארה עכשיו. ואל.
 

Wicked Wicca

New member
ספויילר 7X20

קיטש קיטש אבל עדיין העדפתי שהם לא שכבו... אניוואי, הגעתי לסוף.. אני קצת מפחדת לראות את שני הפרקים האחרונים בעיקר בגלל העובדה שאני יודעת חצי ממש שהולך לקרות... חשבתי לעשות מרתון עונה שביעית, שזה יקח לי בערך שבוע ואז לראות את הסוף, דבר שאני מנסה לדחות כמה שיותר... מה את אומרים?
 

Wicked Wicca

New member
נראה לי שאני פשוט

אחכה עוד שבוע בערך ואז כבר לא נראה לי שאני אצליח להתמודד עם הידיעה שיש לי אותם על המחשב ואני לא רואה אותם...
 

Wicked Wicca

New member
נראה לי שאת רוצה שאני אראה את בסוף

כבר יותר ממה שאני רוצה...
 
למעלה