|ספויילר| דיון מ Survivor Series

coolcarlito

New member
../images/Emo58.gif דיון על קרב אליפות הWWE מSS

Survivor Series קיבלנו במיין איבנט של סמקדאון קרב "משולש" בין טריפל H, קוזלוב ואדג'. 90% מהקרב היה בעצם קרב אחד על אחד הין טריפל H לקוזלוב. במהלך הקרב שמענו קריאות מצד הקהל, כמו TNA, Boring ועוד. בנוסף, מרבית הדעות של חברי הפורום קטלו את הקרב והכתירו כקרב הPPV הגרוע ביותר בשנים האחרונות. הקרב הציג במרביתו היאבקות טכנית/קרקע מרשימה של אחיזות וקאונטרים. סוג כזה של היאבקות לא קיבלנו בWWE מאז עזיבתו של קורט אנגל, ואפילו [כריס בנואה]. לדעתי, הקרב קיבל כאלו ביקורות נוראיות כי אף אחד לא רגיל לראות היאבקות כזאת במיין איבנט בWWE, ובמיוחד לא מקוזלוב. אני בטוח שאם קורט אנגל היה מחליף את קוזלוב והיינו צופים באותו קרב, אז הביקורות עליו היו שונות ופחות מחמירות. מה דעתכם בעניין? אם קורט אנגל היה מחליף את קוזלוב רק בעצם נוכחותו, אז הקרב היה עדיין נחשב כגרוע? או שהדעות על הקרב היו משתנות? דיון מהנה, ג'רמי
 

milkshakit

New member
הממ ../images/Emo58.gif

בינינו, מה בדיוק מעניין בהיאבקות טכנית ואחיזות? זה משעמם ברמות שאי אפשר לתאר. אם כל הקרבות היו ככה, לא הייתי רואה היאבקות בכלל. מאז ששמעתי שיהיה קרב רק בין קוזלוב וטריפל, ממש לא היה לי חשק לראות, כי ידעתי למה לצפות, אבל עוד איכשהו ציפיתי שיהיה משהו. ומה קיבלנו? טריפל כרגיל עם התרגילים הרגילים שלו (למרות שאפשר להוציא ממנו קרבות טובים), וקוזלוב? מה כבר קוזלוב יכול לעשות חוץ מהנגיחות שלו?? כל הקרב נראה לי אותו דבר. אני חושבת שזו לא חוכמה כי כמעט כל אחד שהיה משתתף במקום קוזלוב היה יותר מעניין (נוציא את ביג שואו, מארק הנרי, קיין, ואולי בטיסטה). הייתי מעדיפה אפילו את מאט, הוא אמנם משעמם אבל איכשהו מדי פעם יש לו יציאות טובות. לדעתי ההחלטה לשים את קוזלוב במיין אבנט ועוד בקרב אליפות היא החלטה שגויה וביזיונית, וזה ברור מ-א-ל-י-ו שאם ג'ף אכן היה משתתף, הקרב היה פי אלף יותר מעניין. יש ספק בכך אפילו..? זה אכן אחד הקרבות הגרועים שראיתי, אם לא הכי גרוע, ולמרות שהיה כיף לראות את ג'ף לכמה שניות, זה עדיין אחד הסופים הכי מבאסים אי פעם, ככה שגם הסוף לא "הציל" את המצב.
 

dannygoosh

New member
../images/Emo58.gif לא טכניות אלא עצלנות

הקרב בין אנגל לבנואה ברסלמניה (או כל קרב שהיה יכול להיות ביניהם for that matter) הוא אמנם, כצפוי, קרב טכני, אבל קרב טכני מלא אקשן, ריברסלים מהירים והיאבקות קרקע טובה. הקרב ה"טכני" בין טריפל לקוזלוב היה גיבוב של rest holds שכנראה נועד אך ורק לשעמם את הקהל עד לבואו של אדג'. אני לא חושב שיש בעיה כלשהי עם קרב טכני מעניין, אבל כשמגיע קרב של טריפל אייץ' נגד ביגמן (ושיהיה אלוף כדה"א בסמבו ודמבו) אף אחד לא מצפה לקבל ארמ-לוקים מפה ועד הודעה חדשה, לא מצדו של טריפל ובטח לא מצדו של ביגמן אימתני כמו קוזלוב. צפוי ורצוי שביגמן כמו קוזלוב ינצל את היתרון הפיזי שלו. להזכירכם, לקוזלוב היה קרב גם נגד טייקר לא מזמן בסמקדאון, וזה לא היה קרב טכני כמו שקיבלנו כאן. האופי של הקרב הזה בין טריפל לקוזלוב היה מאוד מוזר. אמנם עוד לא יצא לנו ממש לראות את קוזלוב בקרב ארוך נגד יריב ראוי, אבל משום מה גם הארסנל של טריפל נזרק לגמרי לפח (חוץ מההארלי רייס-ני די בהתחלה). הקרב הזה שתוכנן אך ורק להוציא מהקהל קריאות לעזרה מג'ף שיקום מהקומה שלו ויציל את היום הוא ביזיון מכמה סיבות: 1. זה קרב על אליפות. 2. זה לא עוד קרב אליפות שנועד להעלות קצת את הרייטינג של סמקדאון, זה קרב בPPV, ועוד אחד הPPV היותר חשובים בשנה. 3. גם אם צפוייה לנו הפתעה מארץ ההפתעות בסוף הקרב, אין שום סיבה ליצור קרב שישרת אך ורק את מטרת ההפתעה; גם אם היה ביניהם קרב מטורף ומלא תהפוכות, והקהל היה על הרגליים במהלך כל הקרב, ואז ויקי יוצאת לקראת סוף הקרב ומכריזה.....ומגיע אדג' - ההפתעה (שהיא כלשעצמה קאמבק לא צפוי ושערורייתי-משהו של אחד הכוכבים הגדולים בעסק) לא הייתה מתקלקלת או מאבדת מהערך שלה. אני לא מאוכזב, אני פשוט כועס על התרגיל המסריח הזה, כי לא היה פה שום דבר ש"מתוכנן בקפידה" אלא פשוט גוש של עצלנות מצד הבוקרים והתסריטאים שאמרו לעצמם "אה...הקהל הזה מקבל מספיק עניין מכל הסיפור של ג'ף, ועכשיו אנחנו גם מחזירים את אדג' - אז יאללה, אפשר לוותר על קרב טוב". אני לא מבין למה זה צריך לבוא על חשבון זה, ואני מרחם על האמריקקים ששילמו על הבושה וחרפה הזאת.
 

laizler

New member
לא מסכים

דבר ראשון, בגלל הדיון הזה אז לא היה אכפת לי לראות שוב את הקרב ולהעמיד אותו למבחן מחדש והנה כמה הגיגים. הקרב עצמו בסופו של דבר שירת את המטרה שלו, להעצים את התקיפה של אדג' ושל הארדי בזה שהם ירדימו את הקהל בקרב סולידי, בלי יותר מדיי דברים, פה ושם מהלכיי כוח אבל בעיקר גישושים וזאת הבעייה העיקרית! הקרב עצמו עד לקטע שאדג' נכנס נמשך 13 דקות ואני חושב שהקהל בבית וגם אני למרות המטרה העיקרית של הקרב שזה לשעמם, זה יותר מדיי! זה כבר התחיל להרגיז. שים לב שהקרב עצמו ממש לא היה כזה טכני, בעקרונית אני שמתי לב שהקרב היה פחות או יותר בנוסחא של גישושים, פה ושם כמה מהלכיי כוח והשאר סתם חיבוקים ונעילות שנעשו בצורה לא משכנעת וממש ממש לא מותחת ( עד כדי מצב שאם מסתכלים על טריפל H זה נראה כאילו הוא גם משתעמם מהמהלכים שהוא עצמו מבצע ) שזה מה שעושה קרב לקרב טכני טוב. בכנות, כששמעתי שכביכול הארדי נפצע ולא יישתתף בקרב, ולמרות שידעתי שיש סיכוי שאדג' יהיה מעורב בקרב הזה, יותר התעניינתי לראות מה ייקרה בקרב הזה כי זה התואר מול הרצף נצחונות של קוזלוב כי אם הקרב עם הארדי באמת היה מתקיים היה לי צפוי מדיי שהארדי יצמיד את טריפל H ודווקא לא באתי במחשבה שלילית שזה יהיה קרב משעמם. בקיצור, אין קשר לטענה שלך למציאות לדעתי כי אם מצאתי את עצמי בפעם הראשונה צופה בקרב וברוב הקרב יושב ומגרד פצע סימן שהקרב באמת היה דיי גרוע.
 
זה ממש לא היה

ברמה של קורט אנגל. אפשר לעשות קרב טכני מלהיב, אבל הקרב הזה היה כאילו קרב אימונים בין שני תלמידי רסלינג בבית הספר שלהם - מעבר מכאני בין תרגיל לתרגיל. ככה לא עושים קרבות קרקע.
 

pufpuf

New member
לדעתי

אם זה היה אותו קרב בדיוק אבל במקום קוזלוב אז היה קורט אנגל, זה היה נחשב לאחד הקרבות הגרועים בקריירה של קורט אנגל. אני אישית לא רואה כאן דמיון לקרבות של אנגל ודומיו, לבנייה, לעניין ולביצועים.
 

nadavr1

New member
אני דווקא אהבתי את הקרב

נכון שטריפל אייץ' וקוזלוב לא מתמכים בהיאבקות טכנית, אבל הם לא היו כאלה גרועים לדעתי. אייץ' מן הסתם מנוסה בדברים האלה, וגם קוזלוב בטח קיבל חינוך טוב. בתחילת הקרב אמרתי לעצמי שהוא נבנה בדומה לקרב בין ברט הארט ושון מייקלס מסרבייבר סירייס 92 ושזה הולך להיות קרב ארוך וטכני כמו שלא רואים הרבה היום. הקהל הגיב כפי שהגיב כנראה כי הם ציפו למשהו אחר וקיוו שג'ף הארדי בכל זאת ישתתף בקרב.
 

coolcarlito

New member
צודק ../images/Emo45.gif

גם אני חושב שזה שהקהל ציפה לג'ף הארדי ובסוף לא קיבל אותו, גרם לאיזשהו אנטי כלפיי הקרב, לא משנה מי משתתף בו. למרות שאני לא סובל את טריפל H, ראיתי קרבות הרבה יותר גרועים ממנו.
 
למעלה