על רקע האוסטרי המתיישר על 12- אספר סיפור חריג
נוסף. האוסטרי המתין בסבלנות למ2 נחיתות ואז קבל את האישור להתיישר על 12. המסלול הרטוב מאוד יצר אווירה יפה גם בעת ההסעה. באותו זמן מטוס של גבע -ססנה 337 קבל אישור להמתין בסמוך ל30 לקראת המראה. הפקח פנה לאוסטריים והתעניין על לוח הזמנים שלהם, ובקש אם אפשר לתת קדימות להמראה על 30, [לפני שהגשם בצפון יסתיים... ] האוסטרי נהגו באבירות הסיעו על 12 עד למקום הפינוי הקרוב, ביצעו 180 למסלול ההסעה ושבו להמתין עד להמראת מטוס זרעת הגשם. באמת נראה לי חריג שמטוס עמוס נוסעים מפנה מסלול לאחר שהתיישר כדי לאפשר אתההמראה מהכיוון הנגדי. תקנו אותי אם זה לא כך.
נוסף. האוסטרי המתין בסבלנות למ2 נחיתות ואז קבל את האישור להתיישר על 12. המסלול הרטוב מאוד יצר אווירה יפה גם בעת ההסעה. באותו זמן מטוס של גבע -ססנה 337 קבל אישור להמתין בסמוך ל30 לקראת המראה. הפקח פנה לאוסטריים והתעניין על לוח הזמנים שלהם, ובקש אם אפשר לתת קדימות להמראה על 30, [לפני שהגשם בצפון יסתיים... ] האוסטרי נהגו באבירות הסיעו על 12 עד למקום הפינוי הקרוב, ביצעו 180 למסלול ההסעה ושבו להמתין עד להמראת מטוס זרעת הגשם. באמת נראה לי חריג שמטוס עמוס נוסעים מפנה מסלול לאחר שהתיישר כדי לאפשר אתההמראה מהכיוון הנגדי. תקנו אותי אם זה לא כך.