ספוטינג קצרצר באילת

ronk3

New member
ספוטינג קצרצר באילת

הייתי בסופ"ש באילת לאליפות העולם בקראטה והיום היה לי יום חופשי ובמקרה הייתי עם המצלמה וה 70-300 עליי כשאני רואה ארקיע 757 פותח גלגלים ומתחיל את הפניה לפיינל. מייד רצתי לגבעה שממש מול המסלול והנה התמונות בסוף יש סיפור קצר ומעניין (לפחות אותי עניין).
 

ronk3

New member
8 + סיפור

באותו זמן שעמדתי על הגבעה לידי עמד עוד מישהו שגם צילם את הנחיתה של המטוס ואחרי שהמטוס נחת והורדנו את המצלמות שאלתי אותו בעברית אם הוא ספוטר, הוא ענה לי שהוא לא יודע עברית והוא מנורבגיה. והוא סיפר לי שהוא עמד באותו מקום לפני 7 שנים וצילם את אותו מטוס בדיוק והוא הבטיח לעצמו לחזור שוב ולצלם את אותו מטוס. וכמו שהוא אמר לי הוא הגשים את ההבטחה שלו :)
 

79 Ori

New member
תודה על השיתוף.

סיפור מעניין. ממליץ לך להעלות את התמונות הטובות ביותר ובמקרה שמדובר באותו המטוס כדאי לעלות 2-3 תמונות בזויות שונות
 

tcu6

New member
כדי לא לפתוח שירשור תמונות נוסף בעמוד זה- הנה

אעלה כאן מספר תמונותמשישי אחה"צ האחרון. הייתי בתמך בגשם שירד לסרוגין. כדי להגשים רצון שלי לראות מטוסים על המסלולים הרטובים. הנחיתות שהיו על 12 היו פחות מרשימות מאחר והיפוך המנועים קרה בשטח מת, ורק נראו מעט שובלי מים במיוחד כאשר נחתו דלתא ולופטהנזה עם ה747. ההמראות היו מרשימות, במיוחד ההמראות שקרו בעת הגשם כאשר המסלול היה ממש רטוב. אצרף כאן מספר תמונות. תמונה ראשנה, דרך שישת הרכב בעת ירידת גשם שוטף. מזכירה לי את שיר הטרמינל של מאיר אריאל.
 

tcu6

New member
הצוות האיטלקי היה בעל סבלנות רבה, ניתקע למשך

25 דקות ארוכות בהמתנה לעליה על 12, בשל רצף נחיתות בלתי פוסק. מאחר והאזנתתי לרשת, אני יודע שהצוות לא ביקש לזרז את ההמראה. בסיום המגדל הודה לו על הסבלנות והאדיבות הרבה.
 

tcu6

New member
הקוריאני ממריא ממסלול שהיה לכאורה די יבש...

 
למעלה