סער של איילה אמר שהוא קנאי והוא אוכל את הלב

יודה6

New member
סער של איילה אמר שהוא קנאי והוא אוכל את הלב

כשהוא רואה בטוקבקים איפה איילה ומתחתיה אלירז וסער מזדנב אי שם למטה עם פחות משלושת אלפים טוקבקים. הבחור אוכל את הלב..ובינינו ...מגיע לו. בתחרות הקינאה הוא קיבל מהאח אתר..אז מצד אחד הוא מרויח טוקבקים..ומצד שני נאצות מהיום ועד להודעה חדשה. הייתי אמש בבית קשה בהרצליה...ושמעתי כמה נערות שמנסות לארגן מקהלה שתרדוף אחר סער,תסנוט בו ותלעג לו. יה זקן, הן אומרות...לך לתאילה לזיין קטינות וקטינים. אגב, יש למישהו מושג איפוא תומר..איפוא עדנה.
 
נראה שאתה מאוד נהנה מרעיון המקהלה....

מה דעתך אולי צריך לאמץ את הרעיון ולהחליט שלכל מי שאי פעם עשה מהלכים מוטעים בחיי האהבה שלו צריך לארגן מקהלה שתבזה אותו??? זה דומה למה שהיה בימי הביניים שכל מי נתפס כלא מוסרי מרחו אותו בזפת ונוצות. חשבת על כל אותם כוכבי קולנוע או טלויזיה שהחליפו בני זוג כמו גרביים? אולי גם בהם צריך להתעלל?? אולי גם אותם להשמיץ מעל כל במה?? ואולי נרחיב את זה לעוד כל מיני תחומים בחיים? אתה בטוח שתוכל להרגיש בטוח בעולם כזה? אתה בטוח שאתה וכל המקורבים לך לגמרי נקיים מטעויות או מעידות? אחר כך אנחנו מתפלאים למה קבוצת ילדים מחליטים להתעלל במישהו שלא מוצא חן בעיניהם.
 

נעמה196

New member
ניצת הורד,אני נגד לשתות ולרקוד על דמו של סער

אני מתעלמת מקיומו,לגבי הוא היה ולאחר שראיתי את מעלליו הוא נגוז,היה ואיננו.
 

rolli1

New member
כל הטוקבקים של איילה זה אתה, כמו כל שמות

המשתמש שלך פה. אתה חולה אני מרחמת עליך., לך לטיפול. יש לך או סי די.
 

webguy

New member
מתי אמר ..?

נראה לי הוא יורד למחתרת .. איילה עכשיו הופעה טובה ומשוחררת ... ו
 

sharonh87

New member
כן ההתרגשות לאט לאט יורדת ממנה היא מתוקה

חלק מהאנשים שהיא מראיינת קשים מזכירים לי את אחי הקטן: כן, לא , בסדר, טוב.... תשובות הכי קצרות בארץ! היא עוברת עכשיו קורס קשה ומזורז וצולחת בגדול :)
 
למעלה