סנסציה בעולם החדשות...

Yaniv-DC

New member
סנסציה בעולם החדשות...

ההודעה הזאת אולי מתאימה יותר לפורום "אבטלה", אבל, נו, שוין. ילך גם כאן. סערה בעולם החדשות... בג"צ ביטל את זכייתה של "חדשות 24" במכרז להפעלת ערוץ החדשות, מה שאומר שהצטרף מובטל חדש למשק, קוראים לו יעקב אילון. כן, כן, מגיש החדשות הטוב ביותר בארץ (שימו לב - מגיש. קריינות נטו. לא מראיין, לא כתב, ולא כל מיני דברים אחרים שהוא ניסה לעשות בניו יורק...) נותר מובטל. מה יעשה עכשיו? האם ערוץ 1 יקרא אותו לדגל וישים אותו במקום חיים יבין? האם החברה הזוכה "חדשות ישראל" תפרד ממיליוני שקלים ותצרף אותו לשורותיה? האם הוא יגיש את חדשות הערוץ השלישי החדש? או שמא מיקי תבעט לגדי בביצים ותיפול בוכייה בזרועותיו החסונות של היעקב? ו"חדשות ישראל" הזוכה (שלונסקי ואילנה דיין), הולכים לשלוט בחדשות בישראל, גם ערוץ החדשות, והם גם חתמו על חוזה עם הערוץ המסחרי החדש על הפקת 2 מהדורות חדשות יומיות אצלהם... זהו. תהנו.
 

inbale

New member
רגע יניב

מה זאת אומרת בג"ץ ביטל את הזכיינות???? על איזה רקע ולמה?? איזה באסה..אבל אני מוכנה לאמץ את יעקב איילון בשמחה. יש לי תפקיד מעולה בשבילו במיון.
 

Yaniv-DC

New member
מה למה?

מאוד פשוט. וועדת המכרזים קצת מושחתת, והעניקה את הזכייה לקבוצה של יעקב למרות שהם לא עמדו בתנאי הסף. המכרז קבע הגבלה מסויימת של בעלויות זרות בקבוצה, ולקבוצה היו יותר אחוזים מההגבלה, כך שמראש לא הייתה אמורה לזכות.
 

nir2323

New member
ועוד- לא יאומן כי יסופר

http://images.maariv.co.il/cache/ART220935.html
 
למעלה