סנסור של דקסקום.

annabell Lee

New member
סנסור של דקסקום.

לא מצאתי בפורום יותר מדי מידע על הנושא אז שואלת..ומקווה לטוב


אני ממש ממש לא מרוצה מהסנסור של מינימד ושוקלת בכלל להחליף את המשאבה לאומניפוד. כרגע פירקתי את הסנסור לאחר שהוא לגמרי לא מסונכרן עם המטר. בממוצע הבדלים של עד 100 יח'
.
מישהו ניסה את הסנסור של דקסקום? האם הוא יותר מדויק? אני מבינה שתמיד יהיה הבדל מסוים בין הסנסורים למכשיר הידני אבל 100 יח' זה כבר מוגזם.
 

redyoyo

New member
דקסקום

הטכנולגיה של מד סוכר רציף טובה אך היא עדיין לא בשלהאבל עם השנים האמונה שהם יהיו אמינים ומדויקים יותר. הבעיה העיקרית שהמדידה נעשית בנוזל הבין-תאי ששואב מידע על בסיס אלגוריתם ממחזור הדם. אנחנו כן רואים שבערכים שמתחת ל100 ומעל 200 הסטיות גדולות ועל כן מד סוכר רציף אמור לשמש ככלי מעקב ותמיכה בלבד. היתרון הגדול בו שאפשר לראות מגמות לאורך היום ועל בסיס זה לכוונן את המינון הבזאלי לדוגמא.

דקסקום נחשב למד סוכר רציף איכותי וכיום הוא המוביל בשוק האמריקאי אם אני לא טועה, ובמרבית מדינות אירופה. הבעייתיות בישראל שמשום מה הוא לא בסל אלא ההתוויה היא רק דרך האגודה מה שקצת שם לו רגליים וחבל.
 

annabell Lee

New member
תודה

אז אני מבינה שהוא יותר אמין מהסנסור של מינימד או שכולם אותו הדבר?
 

תומרונתם

New member
מנהל
שלום עופר - נצל"ש

סליחה על ההתעלקות על השרשור... יש מישהי בפורום סכרת הריון שיש לה שאלה על אקוצ'ק.
איך היא יכולה ליצור איתך קשר?
 

ירון אר

New member
מד סוכר רציף דקסקום

חבר בארהב מחובר לדקסקום ומספר על נוחות טובה. ממליץ לך גם לנסות את הקומבו של אקוצ׳ק במידה ואין לך חשיבות של חיבור סנסור למשאבה

בהצלחה
 

annabell Lee

New member
תודה.

אני מתכננת על האומניפוד כך שאני לא יודעת עדיין אם יהיה קשר בין הסנסור למשאבה. הסנסור של מינימד, שאליו הייתי מחוברת עד לפני כמה ימים, ממש לא מסונכרן כאמור וכבר עדיף בלעדיו. האם נוחות טובה כוללת לפחות קירבה במספרים של הבדיקה בין המכשיר הידני לסנסור?
 

תומרונתם

New member
מנהל
גרמת לי לחשוב אתמול...

אני עם המשאבה שלי (מינימד) כבר שלוש וחצי שנים, מאוכזבת-סנסור.
פתאום חשבתי, אולי לנסות את האומניפוד...
בזמן האחרון קצת נמאס לי מהביפר על החגורה.
 

לביאאה

New member
למה שלא תנסי את הנבגייטור ??

גם של גפן מדיקל , אני ממש מרוצה ממנו..
 

annabell Lee

New member
לא שמעתי עליו.

הוא משווק גם בארהב? אני גרה בארהב. מה הניסיון שלך איתו מבחינת דיוק?
 

לביאאה

New member
לדעתי הןא כן משווק שם

אפילו ראיתי איזה סרטון ביו טיוב
כתבתי פה עליו דיי הרבה, את יכולה לחפש בהודעות קודמות שלי
 
נדחפת לדיון...

לי יש אומניפוד וסנסור של נביגייטור, זה לא כל כך מפריע לי שהם לא מתקשרים, למרות שמן הסתם היה קצת יותר נוח אם הייתה אופציה כזאת.
לגבי האומניפוד עצמו ממש נוח לי לא להרגיש מחוברת לשלט, מה גם שכשרוצים לשרות במי מעיין/בריכה כמה שעות זאת האפשרות הכי טובה לדעתי. החיסרון המרכזי כפי שמציינים פה לפעמים זה פודים פגומים, אבל במאוחדת המשאבה מכוסה ועד עכשיו במרפאת סכרת גם החליפו לי את הפגומים, כך שזה לא עולה לי -אבל מומלץ להסתובב עם פוד ספייר.

הוגולינה
 
למעלה