סנדלי סחיבה טיפה רופפים

jony stekino

New member
סנדלי סחיבה טיפה רופפים

מאז הטיפול האחרון שכלל פירוק סנדלי סחיבה , נגרם נזק לסנדלי סחיבה ( נוצר חופש פנימי ) כנראה הנזק נגרם מפתיחה של מכות בעמידה ללא גז יש רעש טיפה שונה ויש "מכות" גז פיתאומיות במהירות נמכות ( מתחת ל 20 קמ"ש ) ניגשתי למוסך של חבר לקנות סנדלי סחיבה אבל חבר שלי טוען שאין צורך להחליף אפשר להמשיך לרכב ולא יכול להגרם שום נזק , תאמת לא כל כך נראה לי האם באמת לא יכול להגרם נזק למנוע או לגיר מ"המכות" בתחילת נסיעה אגב מדובר על מחיר של 220 ש"ח
 

בועז בר

New member
יכול גם יכול.

ראיתי לא מזמן פורזה שדפק את הגיר בדיוק בגלל חופש כזה. לדעתי שווה להחליף.
 
בחייאת בועז, תפסיק לדבר שטויות....

ישר רואים שאתה מחרטט... פורזה שנדפק לה הגיר? יש כזה דבר? זה לא כמו... אהוד א1 בפינת ליטוף? או מר פו בפאב הטרוסקסואלי? או פרארי בתרגילי התעמלות קרקע בטייץ צמוד? או ג׳וני שיקנה דוקאטי ישן רק כי כיף לרכב עליו? מה? ממש יש הונדות עם בעיות? זה אמיתי?
 

פרארי1

New member


אגב תרגילי קרקע בטייץ צמוד, לפני ככה וככה שנים הלכתי איזה תקופה להתאמן בימקא ירושלים. חלק מהאופציות היו שיעורי התעמלות אליהם נכנסתי מעת לעת והועברו על ידי מאמנת חיננית. אחד המשתתפים בקורס היה אדם מבוגר למדי, שנהג להופיע עם מכנסי ספורט קצרים ודאג תמיד לשבת מול המדריכה בשעה שעשינו תרגילים בישיבה. אחרי אחד האימונים היא ניגשה אלי ואל ידידה איתה הייתי הולך, ובפנים מבועתות אמרה שהיא כבר לא יכולה יותר שההוא יושב מולה וחבילתו מתדלדלת, מסתבר שהוא היה "שוכח" באופן שיטתי ללבוש תחתונים מתחת למכנסי הספורט...
 

jony stekino

New member
כנראה שהונדה יודעת לתקן את עצמה


נשבע לך שהתקלה נעלמה כליל אולי זה קשור לזה שאתמול ביצעתי נסיעה ארוכה ( 80 ק"מ ) או זה קשור לזה שהרצועה לקח לה זמן לשבת טוב על הוריאטור ( זאת הרצועה שקניתי בזמנו מהארנבת ) עברו הרבה מים מאז וכנראה שלקח זמן לרצועה לשבת טוב , או שלא
 

בקפייר

New member
שעור בסנדלי סחיבה

סנדלי סחיבה הם למעשה זרועות אלומניום המצופות חומר כמו בבלמים , הם נוצרו בכדי להפריד את הכח מהמנוע לגלגל האחורי בזמן עמידה במקום (למעשה ליצור הילוך סרק). הסנדלים למעשה מחוברים למנוע ע"י הרצועה ככל שמאיצים הם משנים הן מהירותם ,פה גם נכנסים לפעולה משותפת הוריאטורים אבל נניח להם ,בזמן עמידה הם "נחים" ללא חיכוך ,בזמן האצה הם יוצאים החוצה ממקומם (ממנוחה) לעבר צלחת פעמונית שזו מחוברת לגלג האחורי ,עכשיו תראו ,הסנדלים עשויים מאלומניום והצלחת הפעמונית עשויה ברזל לכן בין שניהם שמים חומר חיכוך כמו בלמים שסוג החומר שונה מיצרן ליצרן ,סוף הסבר-הטעות הנפוצה ואני יכול להבין אותה כי העלויות שונות היא שלאחר בלאי של חומר החיכוך נוטים לשפץ את הסנדלים אבל הם עובדים קשה מאד ,הציר שלהם נשחק ונוצרים חופשים ,הקפיצים נחלשים ,בכל מערכת כזו ישנם גומיות שיכוך למניעת "דפיקות בזמן חזרתם למקומם ,ולכן בזמן שיפוץ יש לבחון את כל המכלולים ולהחליט האם לשפץ או להחליף "בקסטה חדשה"(אני קורא לזה קסטה).
 
למעלה