סנדלים "מסריחות"

לימור119

New member
סנדלים "מסריחות"

בוקר טוב, הסנדלים שלי פשוט מסריחות ואני לא יודעת כיצד להפטר מהריח. ואגב, הן ממש חדשות, רכשתי אותן לפני חודש ימים... יש עצות? רצוי לציין שרחצתי אותן עם מים אבל ללא הועיל... אשמח לקבל עצות/פתרונות. תודה-תודה!
 

לימור119

New member
וואו. סיבכת אותי..זה סנדלים אורתופד

אורתופדיים של חברת EASY SPIRIT, אולי זה יאמר לך משהו. הסוליה החיצונית היא גומי (-אני חושבת) והסוליה הפנימית דומה לזמש, משהו כזה. הרצועות הן מבד של בגד ים, ככה זה נראה. אני מקווה שהבנת אותי. תודה לך!
 

adigreen

New member
לפעמים הבעייה היא הריח של הדבק

בו משתמשים להדבקה. לאוורר בחלון ללא שמש ישירה.
 

לימור119

New member
אני מצרפת תמונה של הסנדל+פירוט

שמצאתי עליו, אז כך: Lightweight leather and Lycra® spandex stretch active tumbled leather sandal with adjustable self-adhesive straps for superior fit. Contoured suede footbed cushions your foot. Synthetic lining. Rubber sole with 1" heel. China. אולי זה יעזור. ובכל מקרה תודה לכם!
 

צפנתי

New member
בקיצור, הסולייה מעור. ככה נשמע לי..

נדמה לי שאסור להרטיב יותר מידי עור...זה הורס את האימום שלו. לי יש סנדלי שורש והכל שם סיננטטי, אני מכבסת את כל הזוגות היטב ביד, פעם בחודש חודשיים. חלק מהסוד הוא לא לנעול אותם רצוף. אוכ' החייקים יוצרי הריח סובלת מימים יבשים שלא לובשים, כך ששני זוגות זה שיפור של הרבה יותר מ50% בריח... לך אני מציעה אולי לקנות תרסיס בחנויות ספורט מגה ספורט/ריקושט וכאלה) שמכיל חומר נוגד חיידקים בשם TRICLOSAN זה חומר מאד מוצלח לדעתי ונמצא גם בדיאודורנטים. לרסס מידי פעם....
 
למעלה