סנדוויץ טוניסאי=פריסקה
ואני מצטטת.... "הלחמניה צריכה להיות ארוכה עשויה מבצק שמרים רך ומטוגנת בשמן עמוק עד שהיא זהובה. התוכן כולל טונה, תפו"א מבושלים,ביצה קשה, זיתים, אריסה(רסק פלפלים טוניסאי),לימון כבוש, סלט גזר חריף או סלט דלעת מבושלת, סלט ירקות ופלפלים חריפים כבושים.ברוב דוכני הסנדוויץ´ הטוניסאי משתמשים ברבע כיכר לחם לבן, מוציאים ממנו את התוך, ממלאים וסוגרים חזרה כך שהלחם סופג את טעמם החמצמץ של הלימונים והאריסה." המתכון הבא הוא של דני כחלון המכנה עצמו "המלך של.."מדוכן הנודד בשוק רמלה ולוד. המרכיבים: לחמניה ארוכה או רבע כיכר לחם לבן טרי 1 כף גדושה אריסה סלט גזר מבושל חריף או דלעת פיקנטי 1 לימון כבוש חתוך לקוביות 1 תפו"א קטן מבושל קלוף וחתוך לקוביות 1 ביצה קשה חתוכה לקוביות מעט זיתים שחורים או ירוקים 3 כפות סלט ירקות 4 כפות גדושות טונה משומרת בשמן ומסוננת 1 פלפלון חריף כבוש הכנה: חוצים את הלחמניה או מוציאים את התוכן הרך מרבע כיכר לחם רך.(לבן) מורחים באריסה, מוסיפים את שאר המרכיבים ומגישים.