סנדויץ טוניסאי- יש למישהו מתכון

אילנהמ.

New member
סנדויץ טוניסאי- יש למישהו מתכון

בבקשה? בעלי היה אוכל בלוד סנדויץ כזה, ולאחרונה הוא מתגעגע לזה. מחפשת הכי אותנטי שאפשר, ותודה לעוזרים.
 

למוניה

New member
סנדוויץ טוניסאי=פריסקה

ואני מצטטת.... "הלחמניה צריכה להיות ארוכה עשויה מבצק שמרים רך ומטוגנת בשמן עמוק עד שהיא זהובה. התוכן כולל טונה, תפו"א מבושלים,ביצה קשה, זיתים, אריסה(רסק פלפלים טוניסאי),לימון כבוש, סלט גזר חריף או סלט דלעת מבושלת, סלט ירקות ופלפלים חריפים כבושים.ברוב דוכני הסנדוויץ´ הטוניסאי משתמשים ברבע כיכר לחם לבן, מוציאים ממנו את התוך, ממלאים וסוגרים חזרה כך שהלחם סופג את טעמם החמצמץ של הלימונים והאריסה." המתכון הבא הוא של דני כחלון המכנה עצמו "המלך של.."מדוכן הנודד בשוק רמלה ולוד. המרכיבים: לחמניה ארוכה או רבע כיכר לחם לבן טרי 1 כף גדושה אריסה סלט גזר מבושל חריף או דלעת פיקנטי 1 לימון כבוש חתוך לקוביות 1 תפו"א קטן מבושל קלוף וחתוך לקוביות 1 ביצה קשה חתוכה לקוביות מעט זיתים שחורים או ירוקים 3 כפות סלט ירקות 4 כפות גדושות טונה משומרת בשמן ומסוננת 1 פלפלון חריף כבוש הכנה: חוצים את הלחמניה או מוציאים את התוכן הרך מרבע כיכר לחם רך.(לבן) מורחים באריסה, מוסיפים את שאר המרכיבים ומגישים.
 

למוניה

New member
לא יודעת, למה לא בעצם?

מצאתי באוסף המתכונים והקלדתי.מעולם לא טעמתי או הכנתי. אבל נראה שווה, ובא לי עכשיו.
 

אילנהמ.

New member
לאמא של צליל ואופק, תודה רבה רבה.

מצטערת שלא יכולה לענות דרך תיבת המסרים. יש בעיות איתה.
 

Iris G

New member
באחד הגליונות של על השולחן

הייתה כתבה על הסנדוויץ הטוניסאי, לחפש לך?
 

Lord_of_Code

New member
עזבי...

להתחיל עם כל הטיגונים... יותר פשוט לשלוח אותו לארץ
 

Ayuda

New member
אם אסלי אז עד הסוף../images/Emo21.gif

אם כבר אז כבר. ולהלן מתכון שלי לפריקסה - הלחמניות. 1 ק"ג קמח 1/2 מרגרינה ללא מלח. 50 גר´ שמרים קורט מלח 1 כוס מים 3 ביצים ליצור בצק מכל המרכיבים ( להמיס השמרים תחילה עד לתסיסה וכו´) להתפיח הבצק עד להכפלת נפחו. ללוש שוב וליצור לחמניות אני מאוד אוהב אותן עגולות וקטנות כך אפשר לאכול מספר לחמניות ולא אחת בונגילה. להתפיח שנית כ-3/4 שעה. לטגן בשמן עמוק בחום של 160 -165 מעלות אחרת הן תשחרנה מהר והיווצר קרום מעצבן ומיותר. המלית תוארה נהדר במתכונים קודמים . בתיאבון
 

אילנהמ.

New member
אתה בטח מתכוון שתשלח את הסנדוויץ

לכאן, נכון???
זה דווקא רעיון נחמד, אז תשלח גם קצת חמוצים ולימונדה קרה טובה...... ואולי כמה סלטים.......
 
למעלה