סמסונג גלקסי - איך מעדכנים גירסה?

יNOT

New member
סמסונג גלקסי - איך מעדכנים גירסה?

קניתי לפני כמה ימים את המכשיר מחברת דינמיקה, אני עדיין לומד את המכשיר, מתברר שבארץ המכשיר נמכר בלי דיסק של דרייברים בניגוד לחו"ל. מסיורים ברשת ראיתי שיש תוכנה שנקראת SAMSUNG NEW PC STUDIO שאיתה אמורים לבצע עידכונים למכשיר, ומתקינה גם דרייברים על הדרך. ה NPS מזהה את המכשיר אבל לא מצליח להתחבר לשרת במחשב אחד ובמחשב אחר רושם שאין אפשרות לעדכן את ההתקן.
אני יודע שיש הרבה עניין סביב גירסה 2.0, אבל ממה שאני קראתי יש גם גירסת 1.6 שאותה אני לא חושב שיש לי (אם אמורה להיות לי אותה בכלל
). אבל אותי מעניין לדעת איך בכלל אני אמור להישאר מעודכן, האם אני אמור להשתמש בתוכנה הזו (NPS ) או שאני אמור לגשת לדינמיקה ולבקש מהם עידכונים, או אוליי אני אמור ליידע את סלקום שהחלפתי מכשיר והם אמורים לשלוח לי עידכון לפלאפון שיעדכן את הגירסה? רציתי לדעת, היות ואני קיבלתי את הפלאפון סגור בקופסא(המוכר רק התקין לי את הסים ואת ואת הבטרייה), האם מותקנת עליו הגרסה האחרונה שזמינה לפי מפעילי התקשורת הסלולריים בארץ (חוקי) ? גרסת קושחה: 1.5 גרסת Baseband : 17500JIII1 תודה לכ למי שיכול לספק עצה.
 

Saharon27

New member
אי אפשר...

לעדכן מכשיר ישראלי דרך תוכנת NPS אם אתה רוצה לעדכן דרך התוכנה תתקין אותה מחדש ותבחר אזור כמו אנגליה. הגרסה שיש לך היא 1.5 ולפי דברי הנציגים של סאני תקשורת הם עובדים על עיברות של גרסת 1.6 ונכון לעכשיו לא ידוע על תאריך שחרורה. לפי הפורומים הרבים שיש, לא בטוח שסמסונג תעדכן את המכשיר הנ"ל לגרסת 2.0 אבל אז פשוט נצטרך לדאוג לעצמנו בנושא ולייצר גרסה של הקהילה ולא רשמית. במידה ואתה רוצה בכל זאת יש את כל עניין ה-ROOT והתקנת ROM שיוצר על ידי אנשי קהילה יש אחד מאוד מפורסם כאן: http://forum.hdblog.it/showthread.php?t=5348&page=8 קח רק בחשבון שהתהליך הוא לא ממש מסובך אך מסוכן ואתה עושה אותו על אחריותך בלבד. כמו כן תצטרך לעדכן עברית כי ה-ROM הוא ללא עברית. קבל לינק לעוד פורום די מוצלח לכל נושא מכשירי ה- ANDRIOD : http://iandroid.co.il/
 

יNOT

New member
תודה שרון על התשובה...

אני בינתיים מאוד מרוצה מגירסת 1.5 ונראה לי שלעת עתה אני אבחר לא לעדכן את המכשיר(חבל לי להסתכן עם העברית), זה טוב לדעת שיש קהילה תומכת במקרה ולא יהיו עידכונים רשמיים. אני משער שאני אבדוק שוב עוד חצי שנה, לראות אם חלה איזו התקדמות בנושא... שוב תודה.
 
למעלה