סמלים-שאלה לאוהדי מכבי

FreeLancer2106

New member
סמלים-שאלה לאוהדי מכבי

טוב הנושא צף בתקשורת כבר הרבה זמן,החל מהעזיבה המתוקשרת של שביט אלימלך,שמעון גרשון עכשיו גם אבוקסיס ובקרוב גם איציק קורנפיין. אבל הסמל הכי גדול של קבוצה מבחינת האוהדים,הוא אבי נמני ללא ספק. עכשיו אוהדי מכבי,נניח שאבי נמני יאמן עוד 2-3 עונות את הקבוצה,שהזכרון ממנו כשחקן עדיין טרי,ונניח והוא לא מצליח ומכבי במשך שתי עונות מדשדשת במרכז טבלה,האם הייתם מוחים או ממשיכים לתת צ'אנס?
 
לא יודע בקשר לנימני יודע בקשר לסמל של הקבוצה

שאני אוהד, אוחנה זה היה שחקן שהערכתי מאד, והוא מאמן שאני באמת שלא יכול לראות אותו מנהל את ביתר. לדעתי וזאת דעתי בלבד שחקן שרוצה להיות מאמן צריך לקחת הפסקה של שנתיים שלוש בין המשחק לאימון ולהתחיל מלמטה. שאוחנה התחיל עם קבוצות מליגת העל ישר זה פעל לרעתו כי הוא לא ידע את העבודה שלו (ולדעתי הוא גם עכשיו לא תמיד מבין את העבודה שלו ואת הבדל בין מאמן לשחקן). קבוצה טובה יודעת לשמור על הסמלים שלה, בהתאם ליכולות שלהם. אבי נימני בדיוק כמו קורנפיין ישאר במערכת, ואני לא בטוח שאבי נימני כלכך להוט לעמוד על הקווים של מכבי ת"א בעתיד הקרוב.
 

לונג

New member
נמני לא ממש רוצה לאמן

הוא מעדיף להיות המנכ"ל. אבל במידה שהוא כן יאמן במכבי אחרי שיפרוש אני מאמין שאוהדים יזכרו לו חסד נעורים אבל עד גבול מסויים, נגיד שלוש שנים, בגלל זה הרבה אוהדים לא רוצים שנמני יאמן כדי לזכור אותו בתור שחקן אהוב ושלא יקרה לו מה שקרה לקלינגר לדוגמה
 
אתה חושב שאנחנו חבורה של מטומטמים

ואתה חושב שאבי נמני מטומטם אבל אתה טועה... אנחנו רוצים את טובת מכבי ואנחנו מעריכים כל אחד שבאמת רוצה את טובת מכבי. כל אדם שבאמת רוצה את טובת מכבי ושהוא לא אידיוט לא יכול להסתכסך איתנו. נמני לא ירצה לאמן את מכבי עד שהוא יהיה מאמן מספיק טוב כי הוא יודע שצריך ניסיון כדי לאמן את מכבי. אם הוא ירצה לאמן את מכבי מן הסתם הוא יתקבל בברכה. בגלל שאנחנו יודעים שהוא חושב באותו ראש כמונו ושהוא יודע מה הוא עושה הוא יקבל מלא קרדיט. אם הוא בכל זאת לדעתנו לא יהיה מאמן טוב אז נרצה מן הסתם שהוא יעזוב, הוא יישאר סמל גם אחרי זה, אבל נתמוך בכך שיעזוב את מכבי מן הסתם.. ואני בטוח שהוא יעזוב ברגע שיראה שלא מרוצים מהעבודה שלו ולא יחכה כמו קלינגר עוד שנתיים בחסדי היו"ר כי יש לו שכל ויש לו כבוד. בכל מקרה מקרי קלינגר-משה סיני-אוחנה (שהקהל הולך נגד סמל עבר) לא יחזרו לגבי נמני כי נמני חכם מדי בשביל לא להבין מה הקהל רוצה (בין אם זה משחק התקפה וכו' או התפטרות במקרה שהוא לא בשל).
 

FreeLancer2106

New member
למה להתסיס?

לא חשבתי שאבי נמני מטומטם ולא שאתם מטומטמים. שאלתי שאלה פשוטה,נניח שאבי נמני מקבל את משרת המאמן עוד שנתיים-שלוש(עזוב את זה שהוא לא רוצה שם רע והוא ירצה ניסיון)נגיד שזה קורה,ולא הולך... איך נראה לך כל הקהל של מכבי יגיב? אני בדיוק רוצה להשוות כי למרות קלינגר,סיני,אוחנה... אבי נמני סמל לאוהדים יותר גדול משלושתם.
 
למעלה