סמינר באת"א, התלבטות קטנה
היי, אני מתלבט בין שלושה מרצים יקרים ואשמח לכל הגיג, ואלו הם: 1. דויד שור: למדתי איתו דיני נזיקין ולכן אני יודע במה מדובר - לטוב ולרע. מצד אחד הוא היה סופר משמים, מצד שני הוא תמיד היה מאלו שמנסים להשתפר, והוא בסך הכול העניק לכולם ציונים מאוד גבוהים. אם יש לכם מושג לגבי הסמינר שלו (על זיהום וחוק אוויר נקי) - אשמח! 2. אלי לדרמן: גם איתו למדתי, ולמרות שהנושא שלו מאוד מעניין, אני מעט פוחד מהאדם. 3. גיא מונדלק: מכל השלושה הוא המרצה שאליו אני הכי מתחבר אקדמית (רק מקריאת כתביו, אין לי מושג איך הוא בתור מרצה) , אבל אני שמעתי שהוא דורשני מאוד מאוד. מבין כל השלושה שור מסתדר לי במערכת באופן מושלם, השניים האחרים - לא ממש... כל עצה, הגיג או גידוף יתקבלו בברכה
היי, אני מתלבט בין שלושה מרצים יקרים ואשמח לכל הגיג, ואלו הם: 1. דויד שור: למדתי איתו דיני נזיקין ולכן אני יודע במה מדובר - לטוב ולרע. מצד אחד הוא היה סופר משמים, מצד שני הוא תמיד היה מאלו שמנסים להשתפר, והוא בסך הכול העניק לכולם ציונים מאוד גבוהים. אם יש לכם מושג לגבי הסמינר שלו (על זיהום וחוק אוויר נקי) - אשמח! 2. אלי לדרמן: גם איתו למדתי, ולמרות שהנושא שלו מאוד מעניין, אני מעט פוחד מהאדם. 3. גיא מונדלק: מכל השלושה הוא המרצה שאליו אני הכי מתחבר אקדמית (רק מקריאת כתביו, אין לי מושג איך הוא בתור מרצה) , אבל אני שמעתי שהוא דורשני מאוד מאוד. מבין כל השלושה שור מסתדר לי במערכת באופן מושלם, השניים האחרים - לא ממש... כל עצה, הגיג או גידוף יתקבלו בברכה