סמורגוס טורטה + פיקניק ב vester sjö

d a n i t t

New member
סמורגוס טורטה + פיקניק ב vester sjö

הבטחתי עדכון, אז כך היה - מתכון אחד מהאינטרנט ומתכון אחד באדיבות סולסיקה (תודה!
) המון רצון טוב ו400 קרונה בלידל והנה לכם 2 סמורגוס טורטה, שהוכנו תוך שעה (קל קל קל)! והם פשוט טרפו את זה!!! אהה וגם לימונדה ביתית ויעד פיקניק מצויין ומזג אוויר שלא איכזב! מצרפת תמונות
 

d a n i t t

New member
סמורגוס טורטה מס' 1

מכיל - סלט בייצים ותפו"א, פסטרמה הודו, מיני גבינות, עגבניה ומלפפון
 

d a n i t t

New member
מקום הפיקניק ויון-יון שומר על הסמורגוס טורטה

ווסטר שו, על המיים, בתוך היער - יפהפה!
 

d a n i t t

New member
ואחרי הארוחה - טיול על המיים וביער

כי השבדים שלי אוהבי הליכות
 

d a n i t t

New member
במעבה היער פטריה ענקית

חיפשתי גמד ולא היה... והתאפקתי לא לקטוף ולא לדרוך
 

d a n i t t

New member
שאריות הסמורגוס טורטה

השאר נאכל גם יום ויומיים אחרי. בבית משפחת א' לא זורקים דבר
 

d a n i t t

New member
בקיצור היה מוצלח!

וחמותי היתה מרוצה. לפחות עד להודעה חדשה
 

forglemmigej

New member
Danit I am speechless

Apologetic for the English the Hebrew crushed ,but I am taking care of it in the meantime you will have to do with the English. You are brilliant cook, much better than me, lille Jonny is so adorable, and the milieu look mesmerizing ,your in low look like wonderful people. My first marriages' in low were Satan and I wished them to burn in hell which they did
but my presence father in low Neils Kristian Pedersen was the sweetest human being I ever met , so sad he passed away couple of years age , I miss him dearly​
 

ohari

New member
ואוו, נראה אחלה ../images/Emo2.gif

אולי אני אנסה גם מתישהו... למרות שאני בספק לגבי סיכויי ההצלחה שלי.
 

MayFebruar

New member
וואו! ../images/Emo229.gif

נראה ונשמע טעים מאוד מאוד!! כל הכבוד לך, כייף לשמוע שכולם נהנו
והבן שלך חמוד ככ
 
למעלה