סמדר שיר מגלה את הגלגל...

שרית102030

New member
סמדר שיר מגלה את הגלגל...

אולי זה תחילת הסוף של הטרנד? לפי מה שכתוב שם זה לא יכול להיות טוב לנו... אנחנו רק 12% מאלו שקונים מזון ללא גלוטן.
 

net the jet

New member
זה היה די ברור מהתחלה.

כל דיאטה 'טרנדית' סופה לחלוף בשלב מסוים. ולו בלבד מהסיבה שזו דיאטה ולא דרך חיים. תמיד תצוץ איזו דיאטה חדשנית ושונה שאנשים יקפצו עליה ויגידו שהיא מופלאה... וכן, אני מניחה שחלק מהיצרנים והשפע, יפחת.
 

רות ו1

New member
ברור היה שהטרנד יעבור

מקווה שעדיין חולי הצליאק יספקו מספיק פרנסה לחברות כדי שימשיכו וימציאו תחליפים ומוצרים חדשניים
 

keren143

New member
זה היה ברור שזה יחלוף..

אבל אני מקווה שגם ליצרנים זה היה ברור , והם החליטו להתחיל לייצר בגללנו... למשל אני זוכרת שתלמה רשמה על הקורנפלקס על הרגישים לגלוטן. ולא כתבו שגלוטן זה מרזה..
 

טליאמתי

New member
אני דווקא לא בטוחה שזה יחלוף

איפה שיש לאנשים תקווה לרדת במשקל בקלות (כביכול) לשם הם פונים (ומי כמוני יודעת את זה
). הנקודה החשובה היא ההערה שדיאטה נטולת גלוטן תהיה מועילה רק אם היא מלווה בדיאטה דלת קלוריות כך שמפה לשם, מדובר בדיאטה רגילה לגמרי ולא לגמרי ברור למה צריכים להוריד לגמרי גלוטן מהתפריט אם אפשר לאכול מוצרים גלוטניים דלי קלוריות. מה שמצחיק הוא שנראה שרק אנחנו מבינים לעומק (וסביב המתניים) שמוצרים נ"ג אינם דיאטטיים ונהפוך הוא.
 

blabla83

New member
לא נראה לי שמכון אברהמסון שמתפרנס מזה יוותר

כל כך מהר.. על כל פרסום של סמדר שיר הוא יפרסם x מאה
 

טליאמתי

New member
כן, עכשיו רואים אבל בשעה שכתבתי את ההודעה

הזאת, כ-4 שעות לאחר ההודעה הקודמת, לא ראו אותה. ידוע לי שנעשו השבוע עבודות לשיפור האתר. אולי זאת הסיבה
 

tova האחת

New member
עד עכשיו זה היה סוד?

עודף קלוריות-משמין. תפריט נטול גלוטן ,ללא צליאקים(כמוני), היווה נקודת מפנה בכאבי בטן ונפיחויות.בתחילה רזיתי כי נצמדתי לתפריט שפוי דל קלורי. ברגע שהפסקתי לאכול מתוכנן, הפסקתי לרדת. אם כי כאבי הבטן לא חזרו. אז בחיים המציאותיים, הנוסחה פשוטה- פחות קלוריות= הורדה במשקל. אבל תגידו- למה הכל כל כך יקר????
 

מיה 75

New member
דיאטה נטולת גלוטן

קרובת משפחה שלי עשתה את הדיאטה של אברמסון אבל שם הם גם מורידים סוכרים, בחודש הראשון הם מורידים עוד סוגי פחמימות (כך שזה קצת דומה לדיאטת אטקינס) בנוסף הם מקבלים טיפול ביואנרגיה להפחתת האכילה ושמים דגש על פעילות גופנית, ככה שהירידה היא בודאות לא רק מהגלוטן. עם זאת מכיוון שהגלוטן משמש כ"דבק" באפייה לעתים המוצרים שאנו קונים ללא גלוטן הם עשירים יותר בקק"ל - כנראה כי נאלצים להשתמש ביותר שומן וגם משום שלרוב הם דלים בסיבים. למרות שהגלוטן נחשב לחלבון אלרגני יחסית, בשנים האחרונות ללחמים רבים מוסיפים גלוטן מעבר למצוי בקמח הרגיל כדי לתת את המרקם האורירי והרך וכך יוצא שאם בעבר גלוטן היה נצרך בכמויות סבירות, היום (מלבד זה שהוא מופיע כמעט בכל מאכל) גם בלחמים הוא באחוזים גבוהים יותר , ואני תוהה אם זו לא אחת הסיבות לעליה בשכיחות הצליאק.
 
למעלה