סמדר פרגר עכשיו בפורום בוואללה

אלי ו.

New member
אז כל הכבוד שלמרות הקשיים נכנסת

ושאלת שאלה, למעשה הופתעתי מהתשובה שקיבלת.
 
אני מכירה אותה מהתיכון

והיא לא היתה רזה מידי או שמנה מידי אז אני הופתעתי עוד יותר... בסוף התיכון היא עוד היתה נורמאלית... עודף משקל של 3-4 קילו גג.. אבל כל הכבוד לה!!!
 
למעלה