סמדר פרגר עכשיו בפורום בוואללה קישור מצורף
ה האושר והנחלה New member 20/1/03 #2 לא יכולה לסבול את הפורומים שלהם קשה לי מידי.... והיום בכלל אין לי סבלנות...
א אלי ו. New member 21/1/03 #3 אז כל הכבוד שלמרות הקשיים נכנסת ושאלת שאלה, למעשה הופתעתי מהתשובה שקיבלת.
ה האושר והנחלה New member 21/1/03 #5 אני מכירה אותה מהתיכון והיא לא היתה רזה מידי או שמנה מידי אז אני הופתעתי עוד יותר... בסוף התיכון היא עוד היתה נורמאלית... עודף משקל של 3-4 קילו גג.. אבל כל הכבוד לה!!!
אני מכירה אותה מהתיכון והיא לא היתה רזה מידי או שמנה מידי אז אני הופתעתי עוד יותר... בסוף התיכון היא עוד היתה נורמאלית... עודף משקל של 3-4 קילו גג.. אבל כל הכבוד לה!!!