סלקום עסקים החדש - מצוין

צימט

New member
סלקום עסקים החדש - מצוין

סרטון נהדר שגם פונה לקהל יעד שהוא לא מבוטל ועד היום לא התבצעה פנייה בגובה כזה. המסר מחודד, הומוריסטי ברמה מדודה ונכונה, לדעתי קו פרסומי שיעשה רק טוב ללקוח, כל הכבוד!
 
סרט יפה מאוד

אבל הוא 100% תדמית. שום דבר מעבר לזה. אין פה קהל יעד חדש או מוזנח, וגם המסר בסיסי למדי: מגוון שרותי סלולר לפעילות חוץ-משרדית. ההבדלים הטכנולוגיים והשיווקיים בין חברות הסלולר הולכים ומיטשטשים. ועם המעורבות הרגולטורית המתגברת הם יעלמו כמעט לגמרי. לא פלא, שהכיוון של כולם יהיה בעיקר יותר ויותר תדמיתי. אצל פלאפון היפוך המגמה הוא ברור, וגם סלקום עושה עבודה מצויינת בפעילות קהילתית במסגרת סלקום ווליום. הסרט עצמו הוא על גבול ה"אובר-סופיסטיקייטד". מחמיא מאוד למי שיבין את ההומור. מתסכל למי שלא (ואני די בטוח שיהיו כמה שלא יבינו). יכול להיות שלקהילה העסקית הוא נכון. בכל מקרה, הוא אכן מעולה מבחינת קריאטיב ובימוי.
 
גם אני אהבתי

בהתחלה רק שמעתי את הפרסומת מהסלון, ודמיינתי לעצמי את המובן הציני: איך אנשי העסקים יושבים בבתי קפה, מסעדות יוקרה, ספא וחדרי כושר... אבל גם הויזו'אל שלהם בסדר... חחח
פרסומת יפה. מאוד נכון לקהילה אליה מכוונים, (מי אמר קפה דה-מרקר???!) השאלה היא באמת, איפה היתרון או הבידול של סלקום לעומת האחרים?
 
כן נכון, איפה הבידול?

או בשפת הרחוב שלי. "וואלה הבאתם לי רעיון טוב, אני אשתמש בטלפון גם כGPS ויומן, אבל לא בטוח שאני יעשה את זה עם החברה שלכם..."
 
סלקום עסקים החדש של מקאן אריקסון

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי צוות קריאייטיב: אסי זליקוביץ, יפעת שלזינגר ונווה זרח מפיקה: אורלי וילנסקי
 

Popsicle

New member
מאוד יפה, אבל מזכיר לי סרט אחר

הקטע של טייקאוף על סרטי פרו-בונו כבר די נטחן. לפי דעתי יהושע כבר עשו סרט סטייל פרו-בונו - נדמה לי לארקיע או למלונות פתאל, עם קריצה בסוף לטל ברודי (פרזנטור במבטא אמריקאי). Having said that... חביב לצפייה.
 

MaleMan

New member
2 סרטים מצוינים

שיוצאים מהבנאליות של המוצר וביצוע מצוין שמעביר את הרעיונות. אחלה.
 

TIC

New member
עשוי יפה, מוקפד אסתטית, אבל בסוף היום

משאיר אותנו עם תובנות שחוקות של כלים לעבודה מחוץ למשרד. וואלה. טוב שאתם כאן בשביל לספר לנו שמגוון הכלים הסלולריים נותן לנו חופש לפעול בחוץ. כשמסתכלים על הפרסומת הזו ביום עם ראות טובה, אפשר לראות עד "פלאפון - הופכים שעה אבודה לשעת עבודה". 20 שנה עברו, והתובנות הן אותן תובנות. TIC.
 

TIC

New member
ובכל זאת

הוא משיג הרבה יותר בחורות.
TIC.
 
למעלה