סרט יפה מאוד
אבל הוא 100% תדמית. שום דבר מעבר לזה. אין פה קהל יעד חדש או מוזנח, וגם המסר בסיסי למדי: מגוון שרותי סלולר לפעילות חוץ-משרדית. ההבדלים הטכנולוגיים והשיווקיים בין חברות הסלולר הולכים ומיטשטשים. ועם המעורבות הרגולטורית המתגברת הם יעלמו כמעט לגמרי. לא פלא, שהכיוון של כולם יהיה בעיקר יותר ויותר תדמיתי. אצל פלאפון היפוך המגמה הוא ברור, וגם סלקום עושה עבודה מצויינת בפעילות קהילתית במסגרת סלקום ווליום. הסרט עצמו הוא על גבול ה"אובר-סופיסטיקייטד". מחמיא מאוד למי שיבין את ההומור. מתסכל למי שלא (ואני די בטוח שיהיו כמה שלא יבינו). יכול להיות שלקהילה העסקית הוא נכון. בכל מקרה, הוא אכן מעולה מבחינת קריאטיב ובימוי.