סלקום לא מוכנים לפתוח מכשיר נעול שנקנה

ZINGER777

New member
סלקום לא מוכנים לפתוח מכשיר נעול שנקנה

שלום,
לאמא שלי יש מכשיר סוני אריקסון W660 שנקנה בסלקום.
לאחר המעבר לגולן טלקום גיליתי שהמכשיר נעול ע"י סלקום לכרטיסי סים של סלקום בלבד.
הגעתי אליהם היום למרכז ליד קניון הזהב, בראשל"צ, והתיישבתי מול הנציגה ספיר.
ביקשתי ממנה שתפתח את המכשיר עבור כרטיסי סים אחרים.
הלכה. חזרה.
סליחה אבל אני לא יכולה לעשות את זה.
למה?
כי המכשיר ישן וסלקום לא תומכת בו.
זה מכשיר שאתם מכרתם לי ומראש כבלתם אותי. עכשיו, כשאני בחברה אחרת אני רוצה להשתמש בטלפון שאני -שילמתי- מהכסף -שלי- אתם לא מוכנים לשחרר אותו?
אין את האפשרות, כי הקוד שגוי.
קוד שגוי? זאת בעיה שלכם שהקוד ששמתם שגוי.
לא, זה סוני אריקסון שמה.
ואתם מכרתם.
אבל עדיין אני לא יכולה לפתוח את זה.
אוקיי, אז תביאי לי מכשיר אחר.
אני לא יכולה להביא לך מכשיר אחר.
למה לא?
כי אתה לא לקוח של סלקום.
אני הייתי לקוח מעל 10 שנים של סלקום. ולפי החוק החדש, אני מבקש שתפתחו לי את המכשיר שאתם כבלתם אותי מראש אליכם.
אין לי את האפשרות לעשות את זה.
אפשר את המנהל?
לא.
אני רוצה את המנהל.
אי אפשר.
למה לא?
כי הוא לא פה ובכל מקרה הוא לא קשור לזה.
למה לא?
זו האחראית הטכנית..
אז תביאי אותה.
*מגיעה האחראית הטכנית דקלה*
אי אפשר לפתוח את זה טכנית.
למה לא?
כי הקוד שבפנים שגוי.
זה לא משהו שאמור לעניין אותי.
אם היית לקוח של סלקום והיה לך ביטוח אז היינו מחליפים לך למכשיר חדש יותר.
אבל אני לא רוצה להיות אצלכם, אני רק רוצה להשתמש בטלפון שלי.
אי אפשר.
אני אפנה לעיתונות ולבית משפט.
תפנה.

-------------

והנה אני פה, כותב לכם על הכבילה של סלקום ועל השירות המעפן שלהם.
אין לי זמן לבתי משפט עכשיו, אבל מישהו יודע אם זה באמת חוקי מה שהם טוענים שם?

תודה מראש,
Zinger777.
 

dani666

New member
עשה שני דברים :

1. תלונה במשרד התקשרות (יש טופס מקוון באתרם).

2. פקס מתועד (www.freefax.co.il) ל"אחראי תלונות הצבור" ב"שירות הלקוחות" שלהם עם דרישה שיפתחו את המכשיר כפי שהם מחוייבים. ציין שכבר התלוננת במשרד התקשורת.

אם יעזור, מה טוב. אם לא - חזור לכאן. לדעתי יש עוד שלב שאפשר לבצע אבל רק אם השלב הזה לא עזר.
 

ZINGER777

New member
תגובה

במשרד התקשורת רוצים שאשלח רק 30 יום לאחר שפניתי לסלקום ולא קיבלתי מהם את השירות המבוקש.

שלחתי לסלקום במייל את המקרה.
במידה ותוך יומיים אני לא מקבל מענה, בשלישי בבוקר אני שולח דואר רשום אליהם עם התראה לפני נקיטת אמצעיים משפטיים.

תודה לך.
 

Axax1

New member
תשלח ישר התרעה לפני נקיטת אמצעיים.

במקביל
למה להאריך את התהליך.
דיברת איתם בסניף ולא עזר, קדימה בכל הכוח - הודעה לפני תביעה ותביעה.
חבל על הזמן שלך למרוח את הסיפור.
 

ZINGER777

New member
תגובה

יש לי 2 ידידות שעובדות בסלקום והן יבדקו את זה ביום ראשון "בפנים".
אני מקווה שזה יתרום לעניין.
כמובן שאני לא מפחד מסלקום וכד' אבל אני אתן להן צ'אנס.
 

ד ו ד 9 9

New member
כנס לגוגל הקלד

את דגם הטלפון +אריקסון+UNLOCK ותקבל רשימות של אפשרויות לפתיחה.
זול ומאתגר
 

cellcom8

New member
מחלקת השירות - סלקום

שלום Zinger777,

נשמח לבדוק את פניתך.
אנא העבר לנו את פרטיך האישיים בסלקום בצירוף הכינוי בפורום לכתובת המייל [email protected]

בברכה,
מחלקת השירות
סלקום
 
למעלה