סלמן עמר שחקן הפועל ירושלים הוא זבל הוא אמר שההמנון שלנו הוא לא שלא הוא אמר את זה בעיתון בושה וחרפה 5 שנים בהפועל ירושלים וככה הוא מתנהג סלמן אני מאוד מקווה שתתנצל ואם לא שילך לערבים