סליחה שאני פותחת הודעה חדשה...

ChemicalxX

New member
סליחה שאני פותחת הודעה חדשה...

מה הסיכונים בפירסינג בשפה? כשמורידים אותו נשארת צלקת כלשהי או שזה לא ממש בולט? אה ועוד משהו- אחרי כמה זמן בערך אפשר להשאיר את העגיל בלי סוגר?
 

JPGR 4 ever

New member
רק כי ממש התחננת

מה הסיכונים בפירסינג בשפה? כמו בכל פירסינג רגיל: דחייה דלקת וכל זה אבל בפירסינג המסוים הזה יש גם מצב של נסיגת חניכיים שזאת מחלה עם הרבה צרות. אני לפני שעשיתי שאלתי את הפירסר עם השפה שלי מתאימה לזה וזה לא יעשב לי נסיגה והוא אמר שלא וזה לא עשה. כשמורידים אותו נשארת צלקת כלשהי או שזה לא ממש בולט? אחרי כל פירסינג נשארת צלקת .. תלוי בעור שעור שלך והסיבה שבגללה הורדת את העגיל עם בגלל אינפקציה או משהו כזה אז ישאר קצת צלקת אבל אם לא והורדת כי סתם נימאס לך או משהו ישאר משהו כמו נקודה קטנה. אה ועוד משהו- אחרי כמה זמן בערך אפשר להשאיר את העגיל בלי סוגר? בזמן ההחלמה עדיף לא להוריד . אחרי זה זה מאוד תלוי בגוף שלך קודם העגיל מצטמצם ויהיה לך קצת קשה להכניס את העגיל . יסתם בערך תוך שבוע.(ממוצע). מקווה שעזרתי
 
התלבטות:))../images/Emo163.gif

ליום הולדת 15 אמא מוכנה לתת לי אישור לפירס. אני מתלבטת בין אינדס', שאני חושבת עליו הרבה, אבל ירד לי ממנו לאחרונה:/... לבין עגיל בגבה, שממש מתחשק לי. אני יודעת שאני חייבת לבחור, כי אישור לעגיל נוסף יצטרך לחכות לכמה חודשים טובים אחרי זה..:/
 

Pink Pig

New member
../images/Emo41.gif

זה ממש תלוי בכמה סבלנות יש לך לדעתי. עגיל בגבה איכשהו ההחלמה יותר מהירה. אבל מצד שני אם תעשי אינדס, עד שהוא יחלים תוכלי כבר לשכנע את ההורים לעשות עגיל בגבה. אה אבל מצד שלישי יותר קשה לשכנע הורים לעשות עגיל בפנים, אז אולי אם תעשי בגבה, עגיל באוזן יהיה יותר פשוט.
 
נממ...../images/Emo163.gif

אם אני אקרצץ חזק, עגיל בגבה יהיה לי. לפי דעתי יהיה יותר קשה לשכנע לאינדס', כי זה שני חורים.. טוב בכל מקרה. אני פוחדת מאוד מאינדס'.. הממ.
 

Pink Pig

New member
../images/Emo41.gif

"אבל גבה זה בפרצוף, זה בולט, באוזן זה סהכ שני חורים (במידה ותעשי שני חורים בנפרד לפני מוט) ואפשר לכסות מידי פעם עם שיער, גבה אי אפשר"
 
גבה כע אפשר!../images/Emo6.gif ../images/Emo203.gif../images/Emo214.gif

אם הייתי עושה ת'פירס שלי בגבה השנייה לא היו רואים אותו. וגם אם אני אעביר ת'פוני לצד השני...XD הרגשתי צורך להגיד את זה:X
 

Pink Pig

New member
../images/Emo41.gif

הסיכונים בפירס בשפה, כמו כל פירס בחלל הפה הינו דחייה. זה כשהחלק הפנימי של העגיל משתפשף על החניכיים ושוחק אותם עד השן ובמקרה הכי גרוע כשלא תופסים את הדחיה בזמן, הדחיה יכולה להגיע למצב של חשיפת השורש, ואף לשחוק את החניכיים עד למצב שאין מה שיחזיק את השן והשן פשוט תיפול. דבר זה הוא עסק נורא נורא יקר והסיוט של כל רופא שיניים. כמו כן ישנו גם דחיה, כשהעור לא מקבל את המתכת של העגיל ולא נותן לחור להחלים. אינפקציות למיניהם גם כלולים בעסק. על עוד סיכונים תוכלי לקרוא במילון המונחים - סיכונים. הצלקת שנשארת הינה נקודה. הגודל שלה והכמות שבה היא בולטת תלויה בעור שלך או בכלל בהחלמה. אני לדוגמא שיחקתי בטיפשותי עם העגיל בזמן ההחלמה והחור התרחב טיפה. הצלקת שתשאר לי תהיה יותר גדולה (נראה לי) מהצלקת של הפירס השני בשפה. אפשר להשאיר את העגיל בלי סוגר כמה זמן שרק תרצי, עד שהיא תיפול או תבלעי את העגיל בטעות. לא ממש מומלץ.
 

ChemicalxX

New member
ותוך כמה זמן בערך הנסיגה הזאת...

נהיית ממש עמוקה עד השורש?
 
בע ירדן, בלבלת אותם לגמרי! ../images/Emo6.gif

הראשון זה נסיגת חניכיים והשני זה דחיה
 
למעלה