סליחה על השאלה שאולי כבר נשאלה, מה ההגיון

abigl

New member
סליחה על השאלה שאולי כבר נשאלה, מה ההגיון

בשמירת שרשורי ענק של מאות תגובות? זה ממש לא נוח להכנס לשרשור כזה ולמצוא בו ידיים ורגליים. לא כולם יושבים שעות מול המסך. היה הרבה יותר נוח אם היו מחלקים את היממה ל-4-6 חלקים כדי שכל אחד יוכל לפתוח את הקטעים שהחמיץ או שמתאימים לעניין שהוא מחפש. מחכים לכולנו עוד ימים ארוכים ומעניינים וכדאי לייעל את השיטה לנוחות הגולשים. תודה על תשומת הלב.
 

abigl

New member
אשמח בכל זאת שיבדקו את זה שוב

כי זה ממש לא הגיוני ולא קיים באף פורום, אפילו לא במזג אויר בימים של סערה.
 
מתי נכנסת פעם אחרונה בפורום מזג אויר?

יש שם סופר שירשורי ענק. כולל נעיצות. לא יודע מה בדיוק הבעיה שלכם. טיפ: ניתן לסגור שירשורים, לאחר מס' הודעות מבוקש. זה נעשה באופן הצפיה. רק שבפורום הזה, אני לא מוצה את האופציה הזאת. מה שעשיתי הוא לעבור לפורום אחר, מזג האויר לדוגמה. שם יש את האופציה הזאת בשורה העליונה, בה מופיע "הוספת הודעה", ומספרי עמוד, מצד שמאל.
 

ערסחבק

New member
חלוקה ל"מנות" היתה מאפשרת

לחלקי שרשורים לנדוד הלאה לדף 2 ו-3 כשהם כבר לא אקטואלים כבר מאידך יש גם מגמת השארת נושאים "חשובים" בטופ של הדף - זה יכולת טכנית של מנהלי הפורום לפיכך זה ניתן לשינוי ושיפור ואין זה משנה אם אותה הטעות נעשית בפורומים אחרים אפשר לשפר את המצב עם קצת רצון טוב
 
לא יודע מה זה חלקי מנות, אפשר פשוט לפתוח יותר

שרשורי עדכון. נגיד כל שעה עדכון חדש. לא מחייב שהמנהלים יעשו זאת. אחד מהכותבים יכול להכריז על שרשור עידכוני לשעה.... המנהלים יכולים לסדר אם ירצו שרשורים כפולים.
 

vodka6

New member
../images/Emo45.gif

היה הרבה יותר נוח לקרוא בעונות הקודמות.
 

vodka6

New member
לגמרי

כל כך הרבה תגובות כאן לא פרופורציונליות למה שבאמת קורה בבית. ההסבר היחידי הוא שלא מעט תגובות כאן (לא כולן, אך לא מעט) הן תגובות מטעם, כי גם ההבדל בין תוכן הפורום בעונה הזו לתוכן בעונות הקודמות הוא דרמטי.
 

שאבי 55

New member
לא מובן לי למה ההפקה רוצה לשלוט בפורום

לא עדיף לשמוע את הדעה האמיתית של הצופים ולשפר את התוכנית?
 

idanoosh17

New member
כולכם צודקים פה לגמרי.

במקרה אני לא הייתי נגיש היום למחשב. מבטיח שננסה להשתפר
 
חבר'ה

אני גם חושבת שכולם צודקים היום קצת התפקשש לנו אבל אל תדאגו אנחנו משתדלים לעשות ככל יכולתינו לשמור על הסדר ועל האווירה הנעימה בפורום.
 
למעלה