סליחה על ההצקה

סליחה על ההצקה

איזה בי"ס נחשב טוב יותר בכל מה שקשור לגרפיקה ממוחשבת ולעיצוב גרפי? אורט או סלע?
 

pulse11

New member
תלוי למה

בוא שניה רגע נשים את מנטור בצד כי אין להם מתחרים אבל בשביל קורסים בתוכנה - למה הם פחות טובים מאחרים?
 

מיכאל ג

New member
מומלץ למה? תוכנות או עיצוב?

לימודי עיצוב לוקחים 4 שנים ברוב המקומות או שנתיים בהדסה שפחות נחשב. אי אפשר ללמוד עיצוב בקורס של כמה חודשים, אם זה מה שאת מחפשת.
 
לדעתי אי אפשר ללמוד עיצוב

בכלל, זה מסוג הדברים שאו שיש לך או שאין לך. אני מדברת על סגנון גרפיקה ממוחשבת ועיצוב אתרים וכל זה. על זה שאלתי איפה מומלץ.
 

oren*

New member
יש סתירה בשאלה - אם אי אפשר

ללמוד עיצוב, מה את מצפה ללמוד בקורס "עיצוב אתרים"? אם את מתכוונת לבניית אתרים, ההמלצה היא עדיין על מכללת מנטור.
 

Schnitzell

New member
"או שיש לך או שאין לך" מה?

את לא יכולה במחי משפט אחד להחליט שכל המוסדות הגדולים ביותר בעולם שמלמדים עיצוב במשך מאות שנים, בעצם לא מלמדים כלום והכל בזבוז של זמן וכסף. כמו שלומדים מוזיקה, ככה לומדים עיצוב. ישנם חוקים לכל סוג של יצירה, והידע הזה לא מגיע מהברז - צריך שמישהו אחר שיש בידיו את הידע יעביר אותו אליך.
 
לא מדוייק

הוא מעביר לך את הכלים. קח למשל לימודי שיווק, אם אין לך את זה בדם, אז תלמד לנצח וזה לא יתן לך את מה שצריך. ואם יש לך אז כשאתה הולך ללמוד אתה לא באמת לומד שיווק אתה מקבל כלים ושמות להשתמש בכישרון הזה. וכך גם עיצוב, לדעתי....
 

klaptish

New member
אני חושבת שהדעה הנחרצת

שלך בעניין עיצוב מאוד בוסרית... אני מאמינה שכל מי שמבין בעיצוב יודע שאין גבול לדברים שהוא יכול ללמוד וכמה שרק תדעי יותר ככה תרגישי שבעצם את לא יודעת כלום. וזה בעיני מעצב אמיתי. נכון שבהתחלה רצוי ש"יהיה לך את זה" אבל זה רק בשביל ההתחלה. מהר מאוד מבינים שה"זה" שיש לך הוא ממש לא מספיק לשום דבר וכל הזמן צריך ללמוד, לראות, לשאוב כדי לפתח את ה"זה" שלך ולהיות באמת מעצב. להיות מעצב זה משהו קצת יותר מסובך ממה שאת חושבת.
 

מיכאל ג

New member
גם אם "יש", צריך ללמוד

סתם כישרון לא מספיק. אין כזה דבר ללמוד "סגנון גרפיקה ממוחשבת ועיצוב אתרים וכל זה".
 

pulse11

New member
אז זהו, שמסתבר שאפשר.

ואין שום קשר בין עיצוב ובין "סגנון גרפיקה ממוחשבת". זה סתם מילה שמתשתמשים בה בכל חור: "מעצב אתרים" (תוכניתן HTML), "מעצב שיער" (ספר), "מעצב גוף" (מדריך כושר), "מעצב סאונד" (טכנאי קול) והחביב עליי "מעצב חופות" (סתם אחד שלא עובד במשהו מוגדר),
 
למעלה