סליחה...חייבת לפרוק...הרבה כאב...

אניני2

New member
סליחה...חייבת לפרוק...הרבה כאב...

אני חודשיים אחרי...לא מאמינה שאומרת את זה....ואיך אני נראית...זה לא יורד...אלא בקצב של חצי קילו בהערך לשבוע...אני רוצה להוריד 11 קילו..אני מינקה. רק הנקה...עושה ספורט, ובמעקב אצל דיאטנית. אני בדיכאון לצאת מהבית...להלבש...הבגדים הקודמים לא עולים עליי....אני שונאת את איך שאני נראית....שונאת....
 
../images/Emo24.gif../images/Emo10.gif

אין לי הרבה מילים מעודדות... אבל אני יכולה לאמר לך בכנות שלדעתי להוריד חצי קילו בשבוע זה יפה מאוד! אסור לך לעשות משהו דרסטי כרגע במיוחד כשאת מניקה ומתאוששת מלידה וירידה של חצי קילו זה יפה מאוד.... זה אומר בעצם שתוך מקסימום חצי שנה את מורידה אפילו יותר מ11 קילו!
 

אניני2

New member
תודה...חצי שנה נשמע לי

כמו נצח...כל יום ההתמודדות עם עצמי קשה...אני לא עושה משהו דרסטי. להיפך, הכל מבוקר, וספורט, והכל...ובכל זאת....כל כך קשה לי ככה.
 
מתוקה../images/Emo24.gif

עם השגרה של ההנקות, והחיתולים, והשינה את לא תרגישי איך הזמן טס ולא תביני איך כ"כ מהר עברה לך חצי שנה
אני יודעת שעכשיו זה נראה לך כמו נצח אבל את תראי שזה ירוץ לך... ובינתיים- תאהבי את עצמך! תאהבי את עצמך ותפרגני לגוף שלך על החוויה העוצמתית שהוא עבר ועמד בה בגבורה! תראי איזה יצור מדהים יצא מהגוף הזה!
לא מגיע לך קצת פירגון??? תתפנקי לך מידי פעם- קחי פסק זמן לכמה דקות של אמבטיה חמה... תאכלי מידי פעם משהו שיעשה לך טוב (ולא כל הזמן סלטים ודיאטה...) תקני לך איזה סריג נעים ורחב שתרגישי בו בנוח ויחמיא לך... ותאהבי את עצמך! תראי מה יצא מהגוף שלך- יש לך ילד מדהים, ובזכותו את..... א מ א ועל זה כבר מגיע לך -
 

halli1

New member
יקירתי

אל תדאגי הכל ירד תמעיטי בפחמימות ותרבי בשתיית מים , אל תשכחי מה שעלה בתשעה חודשים לא ירד בחודש,
 
למעלה