סכרת וקצונה...

mos34

New member
סכרת וקצונה...

סכרתיים לא מאושרים לבה"ד1 בגלל במרחק מבית חולים... האם אפשר בכל זאת לצאת לבהד 1 באישור מיוחד או ביטול של הפטור 30 דקות מבית חולים..???
 

Morena15

New member
לא

רק בה"ד 12. אי אפשר לקחת סיכון מדבר כזה.. אם במקרה לא תרגיש את ההיפו ותתעלף [לא עלינו] כשאתה מעולף יותר מזמן מסוים זה נזק מוחי והצבא לא ירצה שתתבע אותו :)
 

mos34

New member
??

ואם אני מוכן לחתום על טפסים שזה יהיה באחריותי...???
 

שיווה100

New member
אין דבר כזה באחריותך

אם קורה לך משהו תוך כדי השירות ועקב השירות זה באחריות הצבא, אין טופס שפוטר את הצבא מאחריות על זה... ואף אחד לא ייקח אחריות על דבר כזה. קיצר.. צא מהסרט, בה"ד 1 זה לא כזה וואו כמו שעושים ממנו..... אם אתה רוצה קצונה - תתחבר למציאות ותתחיל להלחם על תקן לבה"ד 12... אם אתה יוצא לקצונה רק בשביל בה"ד 1 - תוותר, זה לא יילך.
 

mos34

New member
??

אי אפשר לעשות איזה חוזה עם צה"ל רקל תקופה של בהד1 שאני יהיה אחראי על עצמי ?? זה סתם שטויות הפטור הזה ..לפחות לזמן שלבהד 1 שהוא לא כזה ארוך...שיבטלו לי אותו ולא לתקופה של השירות עצמו שבו יש סיכון אני די אחראי ואני בטוח ב100 אחוז שלא יקרה כלום לכן אני מוכן לחתום על חוזה עם צה"ל רק לתקופה של בהד 1..
 

שיווה100

New member
עניתי לך על זה.. תקרא טוב

אין חוזה כזה ואף אחד לא ימציא אחד כזה בשבילך... אין דבר כזה שאתה אחראי על עצמך, לא קיים, לא יעבור מבחן בג"ץ ובקיצור... לא. אם הדבר היחיד שמעניין אותך בקצונה זה בה"ד 1 - חבל על הזמן, תוותר, זה לא יקרה.
 

LordNor

New member
תשובה למוס ../images/Emo26.gif

כפי שכתבו לך שיווה והאחרים, מלחמה עם צה"ל ראש בראש על היציאה לקק"צ בבה"ד 1 זה מלחמה אבודה מראש - וגם בה"ד 1 זה לא "ואוו" בהשווה לבה"ד 12, כולם מקבלים בסוף סיכת מ"מ (בתור אחד שעשה בה"ד 1). תתמקד יותר בלחימה על התקנים בבה"ד 12 - זה מה שצריך להטריד אותך יותר... בהצלחה!!!
 

mos34

New member
הבעיה שלי זה לא בהד 1

אני מאוד רוצה לצאת לקצונה ישלי את המבחנים אחרי פסח...אני פשוט הבנתי שהסיכוי שאני יהיה בבהד 12הוא נמוך...ואני מאוד רוצה לצאת לקצונה...בנוסף אני מועמד לגיוס של נובמבר בחיל האויר והגיוס של בהד 12 היה כבר ביוני ויש אותו רק פעם אחת בשנה...
 

Morena15

New member
אין מה לעשות, תילחם ותראה שאתה טוב

תוכיח את עצמך יותר מאחרים ואם כן, יופי אם לא, אז כנראה זה לא צריך לקרות
 

mos34

New member
לא הבנתי??

אם אני עובר את המבד"ק של הקצונה והכל אז אני יצא לקורס בטוח או שאני ילחם עם חיילים אחרים כדי להתקבל לבה"ד12 ?? הבנתי שבכל שנה יש בקורס הזה איזה 17 חיילים ..
 

mos34

New member
נ.ב

את יכולה לפרט יותר על כל הקטע הזה של התקן כי לא ממש הבנתי
 

Morena15

New member
אתה לא צריך להילחם,

מי שבוחן את הנתונים פשוט מוציא לקורס את הטובים ביותר מבין כולם התקנים זה פשוט מקומות.. בוא נגיד כרטיס כניסה לקורס.. בה"ד 12 מחלק כרטיסי כניסה לכל היחידות למשל לחיל האויר הוא נותן 2 מקומות אז ההכי טובים מכל חיל האויר ייבחרו למחזור הזה
 

mos34

New member
שאלה אחרונה

מתי הגיוס הבא??? אני מועמד לגיוס של נובמבר בחיל האוויר כנראה שלא אצא אליו בגלל בהד 1... אז מתי הגיוס הבא של בהד12?והאם אני הולך לעבור את כל התהליכים של הקצונה רגיל כי הבנתי שיש לי מבחנים אחרי פסח..
 

Morena15

New member
הכל רגיל

מבחנים וועדות רגילות אבל בנוסף יש לך ועדה רפואית לבהד 12 אצל מקרפר שקובע לאן תלך ל12 או ל-1 אבל בטוח שתלך ל-12.. ואחכ ההכנה, הקורס בבהד 12 וההשלמה הכל רגיל בערך
 

hillator

New member
אפשר קצת הסבר

מבדקי קצונה בבקו"ם עושים כרגיל נכון? מה לאחר מכן וההכנה ההיתי בטוחה שזו הכנה רגילה?
 
למעלה