סכנת נפשות בקופרטיב דן

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
להראות אצבע משולשת זה הגיוני?

היות ולא ראיתי את האוטובוס...
למרות שאני אבדוק עם שכן שלי שהוא מנהל עבודה באחד ממוסכי דן, נראה לי קצת הזוי, כל הסיטואציה גם המתוארת וגם התגובה של דן. כאחד שמכיר את כביש מס' 1, שהוא כביש מהיר, להזכירכם, לא לכל אורכו קיים שול רחב שניתן לעצור בו עם אוטובוס (לידיעתכם, רוחבו של אוטובוס הוא 3.5 מ'), ויתכן כי נהג האוטובוס חיפש לעצמו שול רחב דיו על מנת שיוכל לעצור בביטחה, ללא סכנה למשתמשים בכביש (לפחות זה מה שאני הייתי מצפה מנהג מקצועי). לגביי שאריות הצמיג על הכביש: כפי שכתבתי קודם, לא תמיד ניתן לבצע את הדברים, מה גם שהנהג היהמסכן את עצמו, את הנוסעים ואת שאר המישתמשים בדרך. לגבי נסיעה על צמיג מפונצ'ר, בעיקר צמיג אחורי: הדבר עשוי לגרום לשריפה, כתוצאה מחימום שנגרם מחיכוך יתר של הצמיג הפגום, ולא אחת, עלו אוטובוסים באש בשל סיבה זו. כאשר מחברים את כל הנתונים יחד, יתכן שבכך, תשובת דן הגיונית. ולמען הסר ספק: אני לא עובד בדן ולא מייצג אותם. ס י י ר
להראות אצבע משולשת זה הגיוני?
סבבה! פעם הבאה שאני עולה לאוטובוס של דן במקום להגיד שלום אני מראה לנהג אצבע משולשת. אם זה הגיוני אז שיהיה דו סיטרי. (או שאולי זו שיטת הברכה החדשה בארצנו????)
 

גדדו

New member
3.5

היות ולא ראיתי את האוטובוס...
למרות שאני אבדוק עם שכן שלי שהוא מנהל עבודה באחד ממוסכי דן, נראה לי קצת הזוי, כל הסיטואציה גם המתוארת וגם התגובה של דן. כאחד שמכיר את כביש מס' 1, שהוא כביש מהיר, להזכירכם, לא לכל אורכו קיים שול רחב שניתן לעצור בו עם אוטובוס (לידיעתכם, רוחבו של אוטובוס הוא 3.5 מ'), ויתכן כי נהג האוטובוס חיפש לעצמו שול רחב דיו על מנת שיוכל לעצור בביטחה, ללא סכנה למשתמשים בכביש (לפחות זה מה שאני הייתי מצפה מנהג מקצועי). לגביי שאריות הצמיג על הכביש: כפי שכתבתי קודם, לא תמיד ניתן לבצע את הדברים, מה גם שהנהג היהמסכן את עצמו, את הנוסעים ואת שאר המישתמשים בדרך. לגבי נסיעה על צמיג מפונצ'ר, בעיקר צמיג אחורי: הדבר עשוי לגרום לשריפה, כתוצאה מחימום שנגרם מחיכוך יתר של הצמיג הפגום, ולא אחת, עלו אוטובוסים באש בשל סיבה זו. כאשר מחברים את כל הנתונים יחד, יתכן שבכך, תשובת דן הגיונית. ולמען הסר ספק: אני לא עובד בדן ולא מייצג אותם. ס י י ר
3.5
 

גדדו

New member
../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

 
ואגב אצבע משולשת.....

אתה מוזמן לבוא עם מטר ולימדוד.
זה כמובן לא כולל את המראות. אגב, אורכו של אוטובוס (לא מיפרקי) הוא 12 מ'. רוחבו - 3.5 מ'. וגובהו, משתנה. חגי
ואגב אצבע משולשת.....
מהימצאותי שעות לא מעטות על כבישי הארץ, אני לתומי חשבתי שזו תנועה מנומסת של הנהג הישראלי
. משהו כמו.... מממממממ שלום
. חגי
 
יש עוד כמה "נורמות" של הרחוב והכביש

ואגב אצבע משולשת.....
מהימצאותי שעות לא מעטות על כבישי הארץ, אני לתומי חשבתי שזו תנועה מנומסת של הנהג הישראלי
. משהו כמו.... מממממממ שלום
. חגי
יש עוד כמה "נורמות" של הרחוב והכביש
שאם אנו מעוניינים שמדינה זאת תהיה בעתיד מקום שראוי לחיות בו, כדאי שהחברה תקיא אותן מהר.
 
צודק במיליון אחוז.

יש עוד כמה "נורמות" של הרחוב והכביש
שאם אנו מעוניינים שמדינה זאת תהיה בעתיד מקום שראוי לחיות בו, כדאי שהחברה תקיא אותן מהר.
צודק במיליון אחוז.
לפעמים אני למשל תוהה למה כולם חושבים שהם יודעים במה אמא שלי עובדת? חגי
 
אין לי מושג מאיפה יצא לך עוד מטר

אתה מוזמן לבוא עם מטר ולימדוד.
זה כמובן לא כולל את המראות. אגב, אורכו של אוטובוס (לא מיפרקי) הוא 12 מ'. רוחבו - 3.5 מ'. וגובהו, משתנה. חגי
אין לי מושג מאיפה יצא לך עוד מטר
אבל זה פשוט לא נכון. רוחב אוטובוס רגיל (לא מיניבוס או מידיבוס), עירוני, דו-פרקי ותיירותי הוא 2.5 מטר ללא יוצא מן הכלל. אורך אוטובוס רגיל הוא כ-12 מטר, אורך מפרקי של היום הוא 17.64 מ' של מ.א.ן ו-17.54 מ' של מרצדס והמפרקיות החדשות נמוכות הרצפה של מ.א.ן באורך 18 מטר. קיימים גם אוטובוסים עם סרן אחורי כפול באורך 15 מטר ו-13.7 מטר. אורך המידיבוסים של היום הוא כ-8 מ' ורוחבם - 2.3 מ'. אורך הספרינטרים הוא כ-6.5 מ' ורוחבם - כ-2 מטר. אתה מוזמן להגדיל את התמונה המצורפת ולהגדיל אותה על המחשב שלך כדי שתוכל לראות את המפרט הטכני של האוטובוסים ולראות שאורכם הוא 2.5 מטר. זהו לא איור שלי, אלא איור התלוי בחדרו של מדריך הנהיגה בדן, מר אלי מנור ואני מניח שלנהגים של דן נותנים בד"כ נתונים נכונים על האוטובוסים שהם נוהגים.
 

846

Active member
קבל תוספת: כיום התקן הארופאי עומד

אין לי מושג מאיפה יצא לך עוד מטר
אבל זה פשוט לא נכון. רוחב אוטובוס רגיל (לא מיניבוס או מידיבוס), עירוני, דו-פרקי ותיירותי הוא 2.5 מטר ללא יוצא מן הכלל. אורך אוטובוס רגיל הוא כ-12 מטר, אורך מפרקי של היום הוא 17.64 מ' של מ.א.ן ו-17.54 מ' של מרצדס והמפרקיות החדשות נמוכות הרצפה של מ.א.ן באורך 18 מטר. קיימים גם אוטובוסים עם סרן אחורי כפול באורך 15 מטר ו-13.7 מטר. אורך המידיבוסים של היום הוא כ-8 מ' ורוחבם - 2.3 מ'. אורך הספרינטרים הוא כ-6.5 מ' ורוחבם - כ-2 מטר. אתה מוזמן להגדיל את התמונה המצורפת ולהגדיל אותה על המחשב שלך כדי שתוכל לראות את המפרט הטכני של האוטובוסים ולראות שאורכם הוא 2.5 מטר. זהו לא איור שלי, אלא איור התלוי בחדרו של מדריך הנהיגה בדן, מר אלי מנור ואני מניח שלנהגים של דן נותנים בד"כ נתונים נכונים על האוטובוסים שהם נוהגים.
קבל תוספת: כיום התקן הארופאי עומד
על רוחב 2.55 מ' שזהו הרוחב של האיריזרים של אגד וכן של המארסים והברקים הצעירים יותר. לדעתי זהו גם הרוחב של הנמוך ריצפהץ בכל מקרה לא 3.5מ'.
 
תיכף אני יוצא עם מטר למדוד את

קבל תוספת: כיום התקן הארופאי עומד
על רוחב 2.55 מ' שזהו הרוחב של האיריזרים של אגד וכן של המארסים והברקים הצעירים יותר. לדעתי זהו גם הרוחב של הנמוך ריצפהץ בכל מקרה לא 3.5מ'.
תיכף אני יוצא עם מטר למדוד את
ה 404 שלי. תקבלו תשובה. חגי
 
אני פשוט מתעצל לצאת למדוד...

מידות של אוטובוסים:
כמו שכתבתי התקן הוא 2.5 מ'- 2.55 מ' מצ"ב לינק למידות של מרצדסים שונים: טראווגו סיטארו Conecto
אני פשוט מתעצל לצאת למדוד...
למרות שהוא חונה לי ליד הבית. אולי בערב, בעזרת שכן. אבל..... תקבלו מידה מדוייקת. חגי
 
תגובה לחגי - חבל שלא היית במקום

היות ולא ראיתי את האוטובוס...
למרות שאני אבדוק עם שכן שלי שהוא מנהל עבודה באחד ממוסכי דן, נראה לי קצת הזוי, כל הסיטואציה גם המתוארת וגם התגובה של דן. כאחד שמכיר את כביש מס' 1, שהוא כביש מהיר, להזכירכם, לא לכל אורכו קיים שול רחב שניתן לעצור בו עם אוטובוס (לידיעתכם, רוחבו של אוטובוס הוא 3.5 מ'), ויתכן כי נהג האוטובוס חיפש לעצמו שול רחב דיו על מנת שיוכל לעצור בביטחה, ללא סכנה למשתמשים בכביש (לפחות זה מה שאני הייתי מצפה מנהג מקצועי). לגביי שאריות הצמיג על הכביש: כפי שכתבתי קודם, לא תמיד ניתן לבצע את הדברים, מה גם שהנהג היהמסכן את עצמו, את הנוסעים ואת שאר המישתמשים בדרך. לגבי נסיעה על צמיג מפונצ'ר, בעיקר צמיג אחורי: הדבר עשוי לגרום לשריפה, כתוצאה מחימום שנגרם מחיכוך יתר של הצמיג הפגום, ולא אחת, עלו אוטובוסים באש בשל סיבה זו. כאשר מחברים את כל הנתונים יחד, יתכן שבכך, תשובת דן הגיונית. ולמען הסר ספק: אני לא עובד בדן ולא מייצג אותם. ס י י ר
תגובה לחגי - חבל שלא היית במקום
יש בכביש 1 מפרצים שניתן להיכנס אליהם בבטחה תחשוב שאוטובוס פורס צמיג בכביש ובבדיקה עם בוחן תנועה נמסר לי כי רכב שנתקע בו סביר שיתהפך כל המשך הדרך - הפיץ נתזים של גומי מה עם האצבע המשולשת? הגיבוי - חבר מביא חבר (בעדינות)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה