סכנת הדפו פרוברה וביקור אצל פרופ'

טל קר

New member
סכנת הדפו פרוברה וביקור אצל פרופ'

שולמן. תודה על ההמלצות שקיבלתי מגולשות כאן לפנות לפרופ' שולמן לחוות דעת שניה, אחרי שבתה"ש הציעו לי ניתוח. מקסים ומקצועי. הייתי אצלו אתמול והוא כרגע מתנגד לניתוח אצלי (כי אני לא רוצה כרגע ללדת, וכי הכאבים שלי הם רק סביב מחזור ולא 24/7) והעתיד שלי יראה כמו שילוב של דקאפפטיל וגלולות, אבל רציתי לנצל את ההזדמנות להזהיר מפני הזריקות שקיבלתי אחרי הדקאפפטיל, הרופא בקופה נתן לי דפו פרוברה, ומאוד מאוד מאוד (מאוד!) סבלתי בה מתופעות לוואי, וכשהלכתי אתמול לפרופ' שולמן הוא אמר לי שזו תרופה שלוקח לה לפעמים גם 12-14 חודשים אחרי שמפסיקים לעזוב את הגוף ולהפטר מתופעות הלוואי שלה (כולל מהתופעות שהיא כן אמורה לגרום כמו מניעת הריון). הוא מעריך שיקח לי עוד כשלושתרבעי שנה להפטר ממנה. בכל אופן ההמלצה שלו כרגע- לא לקחת כלום לחכות להתנקות מדפו פרוברה, כשאני אקבל מחזור (אלוהים יודע מתי) ביום השני לקחת דקאפפטיל, שלושה מחזורים ואז לחזור אליו להתאמת גלולות. עכשיו השאלה היא איך אני נאבקת על זה בקופה, הם עשו לי ת'מוות גם על הדקאפפטיל הקודם, ונראה לי שהרופא שלי הולך לקחת מאוד קשה את זה שהלכתי לחוות דעת נוספת, נראה לי שאני פשוט לא אלך אליו יותר אפפעם P:
 

נעמי 17

New member
את לא הולכת לרופא- פשוט מאוד

עם המרשם של שולמן , ועם מכתב הסבר שלו, את ניגשת ישירות למזכירות הרפואית ושולחת דרכם את הטפסים לאישור ועדת התרופות. במכבי גם אני קיבלתי את התשובה- גשי לרופא הנשים שלך שיתן לך מרשם של מכבי.באותו רגע רמת האסרטיביות שלי הפכה תוקפנית והודעתי לפקיד שאני לא הולכת לרופא נשים של הקופה כי יש לי רופא בבית החולים. לאחר כמה נביחות הוא הסביר לי את הפרוצדורה שכתבתי למעלה. ובכלל אני מסרבת לראות רופאי הקופה , 1. כי הם לא מומחים לאנדו 2. כי הם חותמות גומי בלבד הרי הם חייבים לכבד מרשמי בית חולים הסברתי היטב לפקיד שאני מבינה שמכבי צריכים את הבירוקרטיה הזו, אבל אני- הספיק לי ואני לא מוכנה להתרוצץ שוב בין רופאים ושאני רוצה לשמוע שהם לא מכבדים מרשמים. זה עבד- ודרך אגב, זה היה טלפונית!! כל השאר- בפקס.
 
יפה לך

אצלי הברוקרטיה היתה פנים מול פנים במזכירות והשאר דרכם בדואר . המזל שלי שהמזכירות אצלנו בהוד השרון מאוד נחמדים.....ויאמר לזכותם אף פעם לא עשו לי צרות והכל עבד מהר גם אני החלטתי שלרופא נשים של הקופה אני לא הולכת ורק לתה"ש ואז גילתי שדר' שטוקהיים עובד עם מכבי אז יש כאן משהו.....
 

גל 4

New member
שטוקהיים עם מכבי??? לא ידעתי...

מבחינתי זה מצויין. תוך שבועיים עוזבת את המדבר ומצפינה לנופים ירוקים יותר כך שמחפשת רופא טוב שקשור במכבי. אני עובדת עם הרופא שלי דרך הקופה, שלמזלי הוא איש מדהים ולא מתיימר לדעת הכל אז אין לו בעיה להפנות אותי למי שצריך ומשתף פעולה עם רופא המשפחה ועם המומחה שאני פונה אליו. זה מקל על הביורוקרטיה אבל לא כל הרופאים כאלה.
 

yaelma1

New member
תלוי באיזו קופה את

בכללית הם עושים הרבה בעיות אבל כמו שנעמי17 אמרה לך תהיי אסרטיבית ואל תוותרי בשום אופן! ובקשר לרופא א.זכותך לקבל חוות-דעת שניה ואין לרופא שלך זכות לכעוס עלייך וב.כדאי לך להישאר אצל שולמן ולא לחזור לרופא הנשים שלך אם הוא גרם לך לכזה סבל וחוץ מזה ששולמן מבין באנדו` אז תחשבי על זה.
 

גל 4

New member
יפה עשית והכל תלוי בקופה

מה זה השטויות האלה עם האגו של הרופאים?! יפה עשית ותמשיכי לדאוג לאינטרסים שלך, על אפם חמתם והאגו שלהם... בקשר לדקא' אז מקבלים אישור בצ'יק אם הרופא מציין במכתב את המחלה + תופעות הלוואי וכו' . בכל אופו במכבי אן לי שום בעיה עם זה. בריאות.
 
שמחה שמצאת את הרופא שלך

טוב לשמוע! מצטערת על תופעות הדפו- נשמע לא פשוט
לגבי הדקא- אסרטיביות ורק אסרטיביות מול הקופה ואם צריך לעיתים קצת אגרסיביות
ותעדכני מה קורה בחזית הקופה
 

טל קר

New member
../images/Emo122.gif עדכון מול הקופה

פניתי למזכירות רפואית של ועדת חריגים של סניף חיפה (בחסן שוקרי 5). נתקלתי במישהי שהדחקתי בהצלחה בפעם הקודמת שהייתי צריכה לבקש אישור מיוחד לדקא, והכל חזר P: נתקלתי (שוב) ברמות גדולות של גסות רוח, חוסר סובלנות, והיא אף סירבה לשלוח לאגף הרפואי של הקופה (מאוחדת) את המכתב המלווה שלי שמסביר את השתלשלות העניניים, מה הם בעצם המסמכים המלווים ומה בעצם אני מבקשת כי "מעבירים רק דברים שכתב רופא" ולא "מכתבים פרטיים". היא שאלה למה אין מכתב מהרופא בקופה, וכשאמרתי שלא הייתי מרוצה מהטיפול ולכן הגעתי למומחה, ואני פשוט רוצה את שיתוף הפעולה של הקופה למסלול הטיפול שהציע, היא התחילה ללעוג של "מה, יש רק רופא מומחה אחד בעולם" "למה שנאשר ככה מרשמים מהאויר" ועוד כהנה וכהנה. לצערי חזרו לי פלאשבקים מהפעם הקודמת שעברתי דרכה לבקש אישור - זה לקח יותר מחודש וחצי מאז שהרופא ביקש עד שקיבלתי למרות תזכורות חוזרות ונשנות מצידי. אני אשלח את זה גם אליהם ישירות בדואר, יש כאן עוד מישהי ממאוחדת עם חוויות אחרות, שאוכל להעזר בהן?
 

טל קר

New member
טוב, מכתב תלונה על התנהגות המזכירה

הרפואית כבר פיקססתי לפני מספר דקות לאגף לתלונות הציבור של מאוחדת, אבל לא נראה לי שזה יזיז משהו, ובכל זאת אני אשמח לסוג של שיתוף פעולה מהקופה, אז אשמח למידע מחברות אחרות.
 

liatsw1

New member
פשוט לא יאמן....../images/Emo67.gif

בס"ד אין לי מילים...סיפור שחוזר על עצמו כמעט בכל הקופות. החשוב הוא לא לוותר ולא להתרגש...תמיד יש מישהו שהוא מעל הפקידה ותמיד אפשר לפנות לשרות הלקוחות/ נציב תלונות או איך שלא קוראים לזה. עצתי היא לנשות את מנהל המרפאה.
 

טל קר

New member
אני אשלח גם אני ישירות לכתובת

שלהם בת"א את כל המסמכים שרציתי והפעם עם מכתב שכן מסביר מה זה כל אחד, אבל זה די מיאש לחשוב שכל מחזור של דקא יהיה כך. אני מקווה שבסוף ימצא פתרון כולל יותר.
 

ר ו מ י ה

New member
פשוט מקומם

תמיד יהיה את אותו/ה איש/ה קטנ/ה בקופה שמרגיש/ה שזוהי החובה שלו/ה למרר לנו את החיים קצת יותר ממה שאנחנו עוברים. זה יכול להיות פקיד/ה רופא/ה רוקח/ת אח/ות או מזכיר/ה. הם מיישמים הלכה למעשה את ההגדרה של "עבד כי ימלוך" ותמיד פוגשים אותם ברגעים הכי שבירים, כאשר כל מה שמייחלים אליו באותו הרגע הוא שהסיוט יגמר. זה יכול להיות בטיפול פוריות סטנדרטי , במאבק על טופס 17 או פשוט באישור לתרופה ולמרות שמדובר באנשים "קטנים" זה תמיד פוגע עמוק בלב. טוב שלא שתקת, טוב שכתבת מכתב ואם צריך את בהחלט יכולה להגיע לנציב תלונות הציבור של הקופה. גם אם אותה פקידה עובדת ע"פ נהלים, אין לה שום זכות להתנהג אליך בגסות רוח. לצערי אינני ממאוחדת כך שאני לא מכירה את הפרוצדורות, אך אני חושבת שתמיד את יכולה להגיע לרופא המחוזי ע"מ לקבל את האישור המיוחל.
 

טל קר

New member
ועוד התלבטות -

לנסות אולי לחפש רופאת נשים אחרת מהקופה שתלווה אותי מצד הקופה בנסיון להסתדר מול הבירוקרטיה? אני מפחדת מהרגע בו אני אצטרך את הדקאפפטיל והוא לא יגיע P:
 

גל 4

New member
אני ממש בהלם... ../images/Emo2.gif

מה זה השטויות האלה? מעולם לא נתקלתי בזה אבל מייעצת לך להתחבר לרופא/ה מהקופה, מישהו סימפטי שאין לו אגו של ממוטה ולעבוד איתו מה שכן יעזור לך עם הביורוקרטיה. לי לוקח במכבי בדיוק יום אחד מהרגע שאני מקבלת את המרשם לדקא ועד האישור ובית המרקחת. זה פשוט ביזיון נוראי מה שעובר עלייך. מכל הסיפורים שלך אני ממש מפחדת עכשיו כשאני עוברת ממקום שבו כולם מכירים אותי בסניף ועוזרים מאוד למקום שבו אני לא מכירה נפש חיה - לא רופאים, לא פקידות ולא את הלך הרוח... ממש פחד! אני מקווה שיסתדר לך בטוב. מגיע לך את הטיפול שאת צריכה.
 
רעיון לא רע - היא חייבת להיות

רופאת פיריון כדי שתוכל לאשר את הדקא במערכת של הקופה. כדאי לנסות את הענין- להגיע אליה עם ההמלצות מתל השומר, עם מכתב שכתוב בו שעליך לקבל 3 חודשים דקא 3.75. מבינה את הפחד שלך. לא קל בכלל בכלל. שיהיה בהצלחה
 
למעלה