סכנין - דפורטיבו וקישור

T Tonel

New member
סכנין - דפורטיבו וקישור

היום יתקיים המפגש במסגרת גביע הטוטו בין סכנין ללה קורוניה באיצטדיון קריית אליעזר (נכון?). אז הימורים ומחשבות בנוגע למשחק שרשרו לכאן... אישית אני מהמר על ניצחון בהפרש 2 או יותר לזכות הספרדים... כרגע דיברתי עם אמי שאמרה לי שמשדרים את משחק האימון של יונייטד בתשלום בארץ... http://livefooty.doctor-serv.com/sat19.7/Kaizer_ManU2.html זה קישור למשחק... לי לפחות כששמתי על פול סקרין זה נתקע לדקה-שתיים אבל הסתדר לחלוטין... סיכום מחצית: יונייטד תוקפת בעצלתיים, טבז עשה כמה דברים יפים ב-20הדק' הראשונות. הקייזרס עברו את החצי בערך שלוש פעמים, באחת מהן הם קיבלו פנדל בדק' ה37 (אני חושב) והבקיעו אותו. נקווה שהמשחק יתעורר במחצית השניה.
 

SirPsychoSexy1

New member
תיקו עם שערים...

לה-קורוניה הרבה הרבה יותר טובה מסכנין, אבל סכנין בזכות המשחקים מול בסיבוב הקודם נמצאת בכושר טיפה יותר טוב, ולכן לדעתי יהיה תיקו עם שערים 1:1, או 2:2
 
יש הרכבים?

אם סכנין תשחק עם טל חן,אנסומבו ועוד איזה חלוץ טוב (לא התעדכנתי כל כך אם מישהו חתם שם השבוע) אז הם יחלצו תיקו לדעתי כי דפור שווה לתחת וזה תחילת עונה.. בגומלין זה יגמר איזה 3-0 לספרדים..
 
האם שלמה מודה שלוני צדק?

זה שיא חדש ואני קצת המום,דיברו עכשיו על אוואט והוא אמר שאם הנשיא רוצה את אוואט לא יכול להיות שהמאמן לא ירצה אותו,זה לא מה שקרה עם נימני?מה עם הדיבורים על זה שהמאמן הוא הסמכות העליונה?אחחחח,כמה קשה לו לשמור על ראש ישר.
 

mongol1

New member
פה זה משהו אחר..

מישהו אחר שיכנע את לוני, ועודד את נמני, להעיף את שלמה ממכבי. ניתן לך רמז מי זה הם לא מדברים אני חושב שהייתי יותר מברור.
 
קודם כל ולפני הכל מילה טובה לסכנין שנתנה אתמו

ל משחק דיי טוב למרות הרכב מאד מאד חסר. דבר שני היה עצוב מאד לראות אתמול את טל חן, עבדתי ממש בתוך המגרש שתפקידי היה לשמור שאנשים שלא מהנהלת הקבוצות וצלמים מורשים ואנשים של אופ"א עם תג מיוחד שלא יכסתובבו ליד הספסלים של הקבוצות ולהרחיק את הצלמים מהספסלים של הקבוצות שמתחיל המשחק. עמדתי כל המשחק ליד דגל הקרן ויצא לי לראות את האימון שעשה מאמן הכושר לטל חן, אנסומבו אני חושב, חליילה ועוד שחקן שלא זיהיתי שלא היו אמורים לשחק אתמול (וחליילה שיחק אתמול 5 דקות אחרי פציעה של שחקן סכנין). היה עצוב מאד לראות את טל חן מתעלף על הדשא אחרי 3 סיבובים בגלל שהוא לא בכושר, ובהתחלה עוד חשבתי שהוא משחק עד שהתקרבתי אליו ופשוט שאלתי אותו והוא אמר לי שהוא לא משחק. הבחור היה הבידור שלי ושל חבר נוסף שעבדנו ביחד ופשוט לא יכולנו להפסיק לצחוק. זה הגיע למצב שהשחקן שחום העור שנדמה לי היה אנסומבו פשוט צעק על טל חן שיעשה את האימון כושר ברצינות כי אחרת הם יצתרכו להקיף את המגרש עוד 3 פעמים. פשוט עצוב היה לראות את הרביעיה הזאת מנסה לתחמן את מאמן הכושר בכל שיטה אפשרית ולהתחמק מאימון הכושר שלהם. 3. חבל שיש מעמדות לפחות בסכנין שחלק מהשחקנים באים לבד וחלק באים עם האוטובוס של הקבוצה ולא כולם באים ביחד באוטובוס של הקבוצה במיוחד לפני משחק קשה כלכך ששדר לפחות קלפי חוץ גיבוש.
 
מה שלא יהיה זה משחק שאני אישית לא ישכח

בגלל התפקיד המאד מוזר שיצא לי לעשות ממש על הדשא, למעשה הייתי כל המשחק כמעת מאחורי הקוון ופעם ראשונה בחיי יצא לי לראות לפחות חלקים מהמשחק שהייתי מחוסר תעסוקה תמשחק מהעיניים של הקוון (והצלמים היו דיי ממושמעים והבינו שיש לאופ"א חוקים מאד נוקשים בכל מה שקשור לאיפה מותר להם לעמוד ואותו הדבר בנוגע לנספחים של ההנהלות שיושבים בספסל בליגה ובאופ"א להוציא את המאמן העוזר שלו, רופא הקבוצה ושחקנים שרשומים בטופס המשחק אסור לאף אחד לשבת על הספסל, ואף אחד לא עשה לי בעיות לשמחתי). ואחרי שראיתי את זה הבנתי כמה קשים חייו של קוון שלא תמיד יכול לראות את הכל בצורה טובה כמו צופה בטלויזיה.
 
למעלה